×

Lai šī tīmekļvietne darbotos, tā izmanto nepieciešamās sīkdatnes. Ar Jūsu piekrišanu papildus šajā vietnē var tikt izmantotas statistikas un sociālo mediju sīkdatnes:
- Statistikas sīkdatnes (nepieciešamas, lai uzlabotu vietnes darbību un lietošanas pieredzi);
- Sociālo mediju sīkdatnes (nepieciešamas Facebook autorizācijai, video skatījumiem).

Jūs varat piekrist visām sīkdatnēm, noklikšķinot uz pogas “Piekrītu visām sīkdatnēm” vai veikt atsevišķu sīkdatņu izvēli, noklikšķinot uz pogas “Tikai analītiskajām sīkdatnēm” vai “Tikai sociālo mēdīju sīkdatnēm”.

Ja tīmekļa vietnes lietotājs noklikšķina uz pogas “Nepiekrītu”, tīmekļa vietnē saglabājas tikai nepieciešamās sīkdatnes, kuras ir nepieciešamas, lai nodrošinātu tīmekļa vietnes darbību un kuru izmantošanai nav nepieciešams iegūt lietotāja piekrišanu.

Lai uzzinātu vairāk par mūsu sīkdatņu politiku, lūdzam noklikšķināt uz pogas “Vairāk informācijas”.

Ceturtdiena, 25. aprīlis
Šodien sveicam: Līksma, Bārbala
Laika ziņas: Sigulda 0℃, Z vējš 0 m/s
e.sigulda.lv
A- A A+ T T


2014-12-18
Siguldas novada Tūrisma informācijas centrs saņem kvalitātes zīmi „Q-Latvia”

Ceturtdien, 18.decembrī, Tūrisma attīstības valsts aģentūras direktors Armands Slokenbergs pasniedza Latvijas tūrisma pakalpojumu kvalitātes sistēmas „Q-Latvia” kvalitātes zīmi Siguldas novada Tūrisma informācijas centram, kas apliecina tās saņēmēja sniegto pakalpojumu augsto kvalitāti.

„Šīs kvalitātes zīmes saņemšana iezīmē vienu no lielākajiem 2015.gada mērķiem Siguldas tūrisma nozarē – kvalitātes stiprināšanu tūrisma pakalpojumu sniedzēju vidū” norāda pašvaldības aģentūras „Siguldas Attīstības aģentūra” direktore Laura Konstante
Kvalitātes zīmes pretendentus daudzpusīgi novērtē komisija, kuru veido Tūrisma attīstības valsts aģentūras un Ekonomikas ministrijas Tūrisma nodaļas speciālisti, Latvijas naktsmītņu un reģionālo tūrisma asociāciju deleģēti pārstāvji un Latvijas tūrisma aģentu un operatoru asociācijas pārstāvji. Pieņemot lēmumu par kvalitātes zīmes piešķiršanu, tiek vērtēta tūrisma pakalpojumu kvalitātes pamatprincipu apgūšana, darba pašnovērtējums un rīcības plāns darba uzlabošanai. Īpaša novērtējuma sadaļa ir tā, kuru aizpilda „slepenais viesis”, kas apmeklē tūrisma pakalpojumu uzņēmumus kā vienkāršs klients un uz savas ādas pārbauda pakalpojumu kvalitāti.

Kvalitātes sistēma „Q-Latvia" ir izveidota ar mērķi celt viesmīlības kultūru un tūrisma pakalpojumu kvalitāti, lai veicinātu tūrisma pakalpojumu sniedzēju konkurētspējas un reputācijas pieaugumu. Kvalitātes zīmi piešķir uz 5 gadiem. 


© www.sigulda.lv




KOMENTĀRI
Lai pievienotu komentāru nepieciešams būt reģistrētam lietotājam vai reģistrēties!


Apskatīt komentārus

Pasākumi