×

Lai šī tīmekļvietne darbotos, tā izmanto nepieciešamās sīkdatnes. Ar Jūsu piekrišanu papildus šajā vietnē var tikt izmantotas statistikas un sociālo mediju sīkdatnes:
- Statistikas sīkdatnes (nepieciešamas, lai uzlabotu vietnes darbību un lietošanas pieredzi);
- Sociālo mediju sīkdatnes (nepieciešamas Facebook autorizācijai, video skatījumiem).

Jūs varat piekrist visām sīkdatnēm, noklikšķinot uz pogas “Piekrītu visām sīkdatnēm” vai veikt atsevišķu sīkdatņu izvēli, noklikšķinot uz pogas “Tikai analītiskajām sīkdatnēm” vai “Tikai sociālo mēdīju sīkdatnēm”.

Ja tīmekļa vietnes lietotājs noklikšķina uz pogas “Nepiekrītu”, tīmekļa vietnē saglabājas tikai nepieciešamās sīkdatnes, kuras ir nepieciešamas, lai nodrošinātu tīmekļa vietnes darbību un kuru izmantošanai nav nepieciešams iegūt lietotāja piekrišanu.

Lai uzzinātu vairāk par mūsu sīkdatņu politiku, lūdzam noklikšķināt uz pogas “Vairāk informācijas”.

Piektdiena, 29. marts
Šodien sveicam: Aldonis, Agija
Laika ziņas: Sigulda 0℃, Z vējš 0 m/s
e.sigulda.lv
A- A A+ T T


2016-09-26
Sigulda atzīta par ceturto mīlētāko pilsētu Latvijā

22.septembrī jau 12. reizi notika „DDB Consulting”, „GFK Custom Research”, žurnāla „Kapitāls”, „Latvijas Zaļā punkta” un „PHD Latvia” rīkotā Latvijā Mīlētāko zīmolu topa apbalvošanas ceremonija. Pasākumā tika paziņoti 2016.gada patērētāju iecienītākie, ietekmīgākie un drosmīgākie zīmoli vairākās nozarēs, tostarp arī pilsētu zīmoli. Sigulda Latvijas pilsētu zīmolu topā ierindojusies ceturtajā vietā – aiz Rīgas, Ventspils un Jūrmalas – Latvijas lielajām pilsētām, kuru mārketinga aktivitāšu budžeti krietni pārsniedz Siguldas.

„Sigulda var lepoties ar vislielāko tēla spēku un to, ka nomināciju esam saņēmuši, pateicoties sabiedrības mīlestībai pret mūsu zīmolu. Mūsu mārketinga aktivitāšu budžets un iedzīvotāju skaits ir neskaitāmas reizes mazāks nekā pilsētām, kas ieņem pirmās trīs vietas, un tomēr mēs, pateicoties iedzīvotāju un viesu novērtējumam, esam apsteiguši daudzas Latvijas pilsētas. Salīdzinājumā ar pagājušo gadu, šogad topā Siguldu ir apsteigusi Jūrmala, kas pērn veica zīmola izmaiņas. Ņemot vērā sabiedrības novērtējumu mūsu zīmolam, plānojam turpmāk vēl taktiskāk strādāt ar Siguldas zīmola stratēģiju, lai jau nākamgad atkal cīnītos par vietu trijniekā,” stāsta Laura Skrodele, „Siguldas Attīstības aģentūras” direktore, kura plāno un īsteno Siguldas mārketinga aktivitātes.

Mīlētāko zīmolu tops tiek veidots jau kopš 2004.gada un kalpo kā svarīgs atskaites punkts patērētāju attieksmes, dzīvesstila un ieradumu atainojumā. 


© www.sigulda.lv




KOMENTĀRI
Lai pievienotu komentāru nepieciešams būt reģistrētam lietotājam vai reģistrēties!


Apskatīt komentārus

Pasākumi