×

Lai šī tīmekļvietne darbotos, tā izmanto nepieciešamās sīkdatnes. Ar Jūsu piekrišanu papildus šajā vietnē var tikt izmantotas statistikas un sociālo mediju sīkdatnes:
- Statistikas sīkdatnes (nepieciešamas, lai uzlabotu vietnes darbību un lietošanas pieredzi);
- Sociālo mediju sīkdatnes (nepieciešamas Facebook autorizācijai, video skatījumiem).

Jūs varat piekrist visām sīkdatnēm, noklikšķinot uz pogas “Piekrītu visām sīkdatnēm” vai veikt atsevišķu sīkdatņu izvēli, noklikšķinot uz pogas “Tikai analītiskajām sīkdatnēm” vai “Tikai sociālo mēdīju sīkdatnēm”.

Ja tīmekļa vietnes lietotājs noklikšķina uz pogas “Nepiekrītu”, tīmekļa vietnē saglabājas tikai nepieciešamās sīkdatnes, kuras ir nepieciešamas, lai nodrošinātu tīmekļa vietnes darbību un kuru izmantošanai nav nepieciešams iegūt lietotāja piekrišanu.

Lai uzzinātu vairāk par mūsu sīkdatņu politiku, lūdzam noklikšķināt uz pogas “Vairāk informācijas”.

Piektdiena, 29. marts
Šodien sveicam: Aldonis, Agija
Laika ziņas: Sigulda 0℃, Z vējš 0 m/s
e.sigulda.lv
A- A A+ T T


2016-11-23
Radošā diena Siguldas Valsts ģimnāzijā

Otrdien, 22.novembrī, Siguldas Valsts ģimnāzijā norisinājās Radošā diena, kuras ietvaros katrai klasei tika organizēta īpaša mācību stunda ar oriģinālu saturu un iespējām radoši izpausties praktiskā darbībā.

7.a klases darba tēma bija „Dabas muzejs”. Skolēni jau iepriekš izlozēja noteiktu tēmu, kāds modelis būs jāveido radošo olimpiāžu dienā. Modeļu izgatavošanai bija noteikumi – modelim ir jābūt telpiskam vai pustelpiskam, bioloģiski pareizam un tik lielam, lai to var ērti izmantot uzskatei bioloģijas stundā. Darba noslēgumā skolēni sagatavoja aprakstu par saviem modeļiem latviešu un angļu valodā tādā apjomā, kāds būtu atbilstošs pie muzeja eksponātiem pievienotajai informācijai. Diena beidzās ar "ekskursijām" pašu izveidotajā muzejā, un katram grupas dalībniekiem bija īsi jāpastāsta par grupas objektu latviski un angliski.

7.b un c klases nodarbojās ar fotoorientēšanos, izmantojot matemātikas elementus, savukārt 8.klašu skolēni pēc mākslas filmas „Melānijas hronika” noskatīšanās strādāja grupās, no dabas materiāliem veidojot melnbaltas ainas, kas atspoguļoja filmā redzēto un sajusto.

9.a klase mākslas nodarbībā izgatavoja Ziemassvētku rotājumus skolas logiem, bet 9.b klases skolēni apguva prasmes lietot ģeometrijas zināšanas praktiskās situācijās, kā arī veica matemātisko modeļu pētījumus ar datora palīdzību, mācoties sameklēt nepieciešamo informāciju.

9.c klases skolēni apmeklēja profesora J. Prīmaņa Anatomijas muzeju Rīgā. Skolēniem tika sniegts ieskats normālajā un topogrāfiskajā anatomijā un viņi varēja iepazīties ar patoloģiskās anatomijas preparātiem. Dienas turpinājumā skolēni  iepazinās ar Latvijas Nacionālā mākslas muzeja ekspozīciju "Latvijas māksla. 19.-20. gadsimts", kas aptver Latvijas mākslas vēstures kopainu visa 19. un 20. gadsimta garumā, apskatot latviešu nacionālās glezniecības skolas pamatlicēju – Vilhelma Purvīša, Jaņa Rozentāla, Johana Valtera izcilākos meistardarbus.

10.a klases skolēniem risinājās debates angļu valodā par dažādām sociāli nozīmīgām tēmām, 10.b klases mācību stundas tēma bija literatūra un māksla, bet 10.c radoši darbojās ģeogrāfijas un literatūras jomā.

10.d klase pedagoga Jāņa Bukina vadībā ģenerēja biznesa idejas. Šīs nodarbības mērķis bija sniegt jauniešiem pārliecību, ka viņi var. Dienas pirmajā daļā skolēni klausījās pieredzes stāstus par skolēnu uzņēmumu veidošanu un biznesa ideju attīstību, pēcāk viņiem pašiem grupās tika dots uzdevums izstrādāt savu ideju un prezentēt uzņēmēju pārstāvjiem. Pasākums notika sadarbībā ar Siguldas novada uzņēmējiem, Banku Augstskolu un Rīgas Valsts 3.ģimnāziju.

11.a klase organizēja radošo darbnīcu Pirmsskolas izglītības iestādes „Saulīte” bērniem, 11.b klase literatūras un kino tēmas ietvaros iepazinās un izpētīja vēsturisko situāciju 1941.gadā, izsūtījuma ģeogrāfisko izvietojumu, cēloņus, kāpēc cilvēki tika izsūtīti. Pēc Viestura Kairiša filmas „Melānijas hronika” noskatīšanās un informatīvas iepazīšanās ar M. Vanagu un viņas darbu „Veļupes krastā”, skolēniem bija jāraksta vēstule pēc izvēles – filmas varoņiem, režisoram, operatoram vai kādam ar to saistītam cilvēkam.

11.c klases skolēni veica radošo darbu literatūrā – strādāja ar Aspazijas lugu „Zaudētas tiesības”. Skolēniem bija iespēja pašiem izvēlēties uzdevumu atbilstoši viņu dominējošajām spējām un interesēm, par pamatu izmantojot daudzpusīgā intelekta teoriju. Daļa skolēnu iejutās lugas varoņu lomās, iestudēja un filmēja lugas fragmentu vai arī ieskaņoja to kā raidlugu, vairāki - vizuāli atainoja kādu lugas ainu vai zīmēja iestudējuma afišu, daži pievērsās rakstīšanai - izveidoja iedomātu interviju ar lugas autori, bet atsevišķi skolēni, izmantojot savas matemātiskās prasmes, pievērsās rēķināšanai – saskaitīja katra lugas tēla replikās iekļauto vārdu skaitu un nonāca pie pārsteidzošiem secinājumiem, kurus atspoguļoja prezentācijā.

12.a un b klašu skolēni grupās izstrādāja Siguldas Valsts ģimnāzijas Žetonu vakara koncepciju, ko vēlāk kopīgi prezentēja un pārrunāja, savukārt 12.b un c klases devās ekskursijā uz Rīgas Stradiņa universitāti bioloģijas un ķīmijas stundas ietvaros.

Skolēni un pedagogi atzīst, ka šī vienmēr ir ļoti interesanta diena, kuras ietvaros tiek attīstīts radošums, prezentācijas un sadarbības prasmes. 


Plašāka fotogalerija


© www.sigulda.lv




KOMENTĀRI
Lai pievienotu komentāru nepieciešams būt reģistrētam lietotājam vai reģistrēties!


Apskatīt komentārus

Pasākumi