×

Lai šī tīmekļvietne darbotos, tā izmanto nepieciešamās sīkdatnes. Ar Jūsu piekrišanu papildus šajā vietnē var tikt izmantotas statistikas un sociālo mediju sīkdatnes:
- Statistikas sīkdatnes (nepieciešamas, lai uzlabotu vietnes darbību un lietošanas pieredzi);
- Sociālo mediju sīkdatnes (nepieciešamas Facebook autorizācijai, video skatījumiem).

Jūs varat piekrist visām sīkdatnēm, noklikšķinot uz pogas “Piekrītu visām sīkdatnēm” vai veikt atsevišķu sīkdatņu izvēli, noklikšķinot uz pogas “Tikai analītiskajām sīkdatnēm” vai “Tikai sociālo mēdīju sīkdatnēm”.

Ja tīmekļa vietnes lietotājs noklikšķina uz pogas “Nepiekrītu”, tīmekļa vietnē saglabājas tikai nepieciešamās sīkdatnes, kuras ir nepieciešamas, lai nodrošinātu tīmekļa vietnes darbību un kuru izmantošanai nav nepieciešams iegūt lietotāja piekrišanu.

Lai uzzinātu vairāk par mūsu sīkdatņu politiku, lūdzam noklikšķināt uz pogas “Vairāk informācijas”.

Piektdiena, 29. marts
Šodien sveicam: Aldonis, Agija
Laika ziņas: Sigulda 0℃, Z vējš 0 m/s
e.sigulda.lv
A- A A+ T T


2014-09-17
Pašvaldība aicina darbā iepirkumu speciālistu

Siguldas novada pašvaldība aicina darbā speciālistu iepirkumu jautājumos Juridiskajā pārvaldē.


Sakarā ar pieaugošo darba apjomu publisko iepirkumu jomā Siguldas novada pašvaldība izveido jaunu amatu un aicina darbā speciālistu iepirkumu jautājumos, kuram tiks uzticēti pienākumi saistībā ar publisko iepirkumu un pašvaldības mantas atsavināšanas / iznomāšanas jautājumiem.


Prasības pretendentiem:

  • pabeigta bakalaura izglītība tiesību zinātnēs ar jurista kvalifikāciju;
  • darba pieredze ne mazāk kā trīs gadi līdzīgā amatā (priekšroka pretendentiem ar pieredzi darbā ar iepirkumiem);
  • par priekšroku tiks uzskatīta pieredze valsts pārvaldes darbā;
  • spēja orientēties tiesību aktos, kas reglamentē publiskos iepirkumu un publiskas personas mantas atsavināšanu un iznomāšanu;
  • prasme izstrādāt juridiskos dokumentus (nolikumi, līgumi, lēmumu projekti) atbilstoši normatīvo aktu prasībām;
  • augsta atbildības izjūta un precizitāte;
  • labas saskarsmes un komunikācijas prasmes;
  • prasme strādāt komandā;
  • prasme strādāt ar datoru (MS Office programmas, internets).


Galvenie darba pienākumi:

  • sagatavot pašvaldības iepirkumu procedūru nolikumu, līgumu un lēmumu projektus;
  • veikt saraksti ar iepirkuma pretendentiem, fiziskām un juridiskām personām par jautājumiem saistībā ar pašvaldības iepirkumu procedūrām;
  • sniegt konsultācijas pašvaldības struktūrvienību un iestāžu vadītājiem ar pašvaldības un tās iestāžu iepirkumu procedūrām saistītos jautājumos;
  • sagatavot nolikumu, līgumu un lēmumu projektus pašvaldības mantas izsolēm;
  • organizēt pašvaldības īpašumu mantas atsavināšanas un izsoles komisijas sēdes un izsoles;
  • kontrolēt izsoļu rezultātā noslēgto līgumu saistību izpildi;
  • protokolēt Iepirkumu komisijas sēdes, sanāksmes un pašvaldības īpašumu mantas atsavināšanas un izsoles komisijas sēdes.

Piedāvājam:

  • atbildīgu darbu atsaucīgā kolektīvā;
  • profesionālās pilnveides un apmācības iespējas;
  • sociālās garantijas.


Pieteikuma vēstules ar CV lūdzam sūtīt līdz 30.septembrim pa e-pastu kristine.simanovica@sigulda.lv vai pastu Siguldas novada pašvaldībai Pils ielā 16, Sigulda, Siguldas novads, LV-2150. Uzziņas pa tālruni 67385947 (Juridiskās pārvaldes vadītāja p.i. Aldis Vecvanags).


© www.sigulda.lv




KOMENTĀRI
Lai pievienotu komentāru nepieciešams būt reģistrētam lietotājam vai reģistrēties!


Apskatīt komentārus

Pasākumi