Diskusijas
Tēmu saraksts |
||
Laipna apkalpošana Siguldā |
IEVINA |
2009-01-29 |
Kā jau vienmēr,negatīvā informācija izplatās atrāk un tālāk.Tapēc šoreiz gribu aizsākt kaut ko labu.Kapēc mēs šeit izceļam tikai iestādes,kur ir nelaipna apkalpošana?Vai tad Siguldā nav veikalu,iestāžu,uzņēmumu,kur ir patīkami ieiet? Man ļoti gribētos cerēt ka ir.Kāda ir jūsu pieredze? |
sinciite
- 2009-01-29 12:52 |
|
|
Gribēos jau cerēt, ka uz šo diskusijas jautājumu, būs daudz un labas atbildītes!!!! Jo tiešām pie šiem apstākļiem gribētos, katrā veikalā, katrā apkalpošanas iestādē saņemt smaidu un kolosālu apkalpošanu. ;-) |
||
Laurinjsh
- 2009-01-29 13:33 |
|
|
man patiik Teejas naminjaa. Iipashi man patika attieksme, kad ar draudzeni abas gaajaam tur kopaa ar mazajiem, kas veel chucheeja ratos. Ar ratiem mums bija iespeeja tikt pie galdinjiem. Reiz pat tur bija sleegtais pasaakums, tachu mums piedaavaaja aaraa pie galdienjiem iznest kafijas. :) man patiik |
||
Laurinjsh
- 2009-01-29 13:34 |
|
|
veel man patiik Ēdenē viena pārdevēja. Nemācēšu pateikt kā sauc, bet sieviete pēc 40, iisiem sarkaniigiem matiem. Vienmeer plashi izstaasta, izraada un paliidz izveeleeties :) |
||
zane
- 2009-01-29 16:00 |
|
|
Vakar biju iegājusi Raibajā sunī LMT un man ļoti patika tā jaunā meitene kas tur strādā,pretstats otrai pārdevējai!visu pastāstija ko prasiju un smaidīga un laipna prieks ieiet tādā vietā! |
||
Inese
- 2009-04-27 16:22 |
|
|
Pārsvarā jau visur ir laipna apkalpošana!
Laipns var būt arī piekusis un nopietns cilvēciņš, kā parasti ir darba dienas beigās.
Visvairāk tracina tie, kas māk uztaisīt "dežūrsmaidiņu" un tēlot, ka viņam ļoti interesē, kas tev konkrētajā situācijā vajadzīgs.
|
||
Inese
- 2009-04-27 16:27 |
|
|
Ja pats esi kā cilvēks, tad arī saņemsi cilvēcīgu attieksmi, vismaz mana pieredze to rāda. Protams, vienmēr pastāv izņēmumi, kā piemēru varu minēt sievieti gados, kas reiz strādāja Raibajā LMT, nu, tur gan - tā kā pret sienu ar savu pieklājību un attieksmi - vienmēr saīgusi un neapmierināta seja pretī! |
||
IEVINA
- 2009-04-29 14:46 |
|
|
Inese,es gan jums nepiekritīšu,ka no paša pircēja ir atkarīga pārdevēja laipnība.Es pietiekami bieži esmu sastapusies ar nīgriem pārdevējiem un neuzskatu sevi par vainīgu.Jautājums ko viņi vispār tur dara ja ir tik neapmierināti.Un vienmēr esmu pateikusi paldies tiem pārdevējiem kuri mani laipni apkalpojuši,man tas ir svarīgi. |
||
Inese
- 2009-04-29 18:31 |
|
|
Ieviņ!
Tad laikam esmu dzimusi zem laimīgās zvaigznes, jo jauku attieksmi saņemu pārsvarā no visiem cilvēciņiem ar kuriem man nācies saskarties, kā jau minēju - ir bijuši izņēmumi arī manā pieredzē.Bet ir jāsaprot arī tie pārdevēji vai kasieres, kas strādā līdz vēlam vakaram. Nu, nevari visu dienu nosēdēt ar dežūrsmaidiņu. Tas, ka kasiere tev izdod atlikumu neskatoties acīs, neuzrunājot un nesmaidot, vēl neliecina par nelaipu attieksmi.Tie arī ir tikai cilvēki! Netici? Pamēģini nosēdēt 14 stundas, tad redzēsim - kā tu smaidīsi!Pati neesmu strādājusi šajā jomā, bet pilnībā cenšos saprast!
Izņēmums ir tās pārdevējas, kurām, labi, ja viens klients pa dienu jāapkalpo, un to pašu nevar pieklājīgi izdarīt. Kas, visu pirmām kārtām, nopēta tevi, iekšā nākot, kā caur tādu rentgenu un, tad, ja vizuāli atbilsti visiem kritērijiem, tad arī laipni apkalpo.
|
||
IEVINA
- 2009-04-30 10:47 |
|
|
Inese,es pati joprojām strādāju apkalpojošā sfērā un bij laiks kad strādāju divpadsmit stundas dienā mēnesi pēc kārtas un nevienas brīvdienas .Lai vai kāds bija nogurums, strādājot ar klientiem vienmēr centos apkalpot vislabākajā līmenī.Un runājot par tiem dežūrsmaidiņiem,man kā klientam tie nu galīgi nav nepieciešami.Man ir galvenais kā ar mani runā un vai vispār runā. |
||
Hanna
- 2009-04-30 18:34 |
|
|
Varu piekrist jau iepriekš teiktajam, kā mežā sauc tā arī atsaucas. Ja pircējs pats ir īgns, nelaipns, kašķīgs nu visādi tas var beigties. Pārdevējas jau arī nav nekādi cirkus mērkaķīši, kam viss jāpacieš. Pēdējā laikā nav nācies saskarties ar nelaipnu apkalpošanu. Man laikam nav arī tik svarīgi, lai nu visas pārdevējas man smaida un saka to labdien, galvenais, lai tā prece ko es pērku ir kvalitatīva un nauda ir aprēķināta pareizi un pārdevēja kaut ko par to preci arī zin. |