×

Lai šī tīmekļvietne darbotos, tā izmanto nepieciešamās sīkdatnes. Ar Jūsu piekrišanu papildus šajā vietnē var tikt izmantotas statistikas un sociālo mediju sīkdatnes:
- Statistikas sīkdatnes (nepieciešamas, lai uzlabotu vietnes darbību un lietošanas pieredzi);
- Sociālo mediju sīkdatnes (nepieciešamas Facebook autorizācijai, video skatījumiem).

Jūs varat piekrist visām sīkdatnēm, noklikšķinot uz pogas “Piekrītu visām sīkdatnēm” vai veikt atsevišķu sīkdatņu izvēli, noklikšķinot uz pogas “Tikai analītiskajām sīkdatnēm” vai “Tikai sociālo mēdīju sīkdatnēm”.

Ja tīmekļa vietnes lietotājs noklikšķina uz pogas “Nepiekrītu”, tīmekļa vietnē saglabājas tikai nepieciešamās sīkdatnes, kuras ir nepieciešamas, lai nodrošinātu tīmekļa vietnes darbību un kuru izmantošanai nav nepieciešams iegūt lietotāja piekrišanu.

Lai uzzinātu vairāk par mūsu sīkdatņu politiku, lūdzam noklikšķināt uz pogas “Vairāk informācijas”.

Otrdiena, 16. aprīlis
Šodien sveicam: Mintauts, Alfs, Bernadeta
Laika ziņas: Sigulda 0℃, Z vējš 0 m/s
e.sigulda.lv
A- A A+ T T

Diskusijas

Tēmu saraksts

Rezerves daļu veikals TABAX (pie raibā suņa Siguldā)
Mārīte
2012-02-17
Sveiki, vēlējos uzzināt vai es un mana ģimene esam vienīgie pamanījuši, ka Tabax veikalā ir ļoti laipna "apkalpošana"? Visi darbinieki kā darbinieki, bet ir viens izcils darbinieks, nezinu gan viņa vārdu, uzkundējies tik tālu, ka mēs vairs neapmeklējam to veikalu, rupja attieksme pret klientu, vienmēr tāds kā sapūties, vienmēr vajag atnest rezerves daļas viņam uz veikalu, savādāk neko nevarot atrast, kodi vai izmēri esot noslēpums,čekus negrib dot, tad uzreiz nejauši cena mainās, kļūst dārgāk, ja piezvani un pajautā par detaļām tad esot un maksā, piemēram 10Ls, bet kad aizbrauc pēkšņi nav un jāpasūta un maksā jau 15Ls, utt. rakstīt un rakstīt, tajā pašā laikā aibraucot uz Gross auto, attieksme kā pret cilvēku un preces ir gandrīz vienmēr uz vietas, un kodi un izmēri nav noslēpums. Diezgan riebīgi, kā Jums ir ar pieredzi?

gustavito
 - 2012-02-21 12:26
cik man bijusi saskare ar Tabax,tad viss ir bijis normāli,vienmēr jau varēs atrast kur piesieties. bet kas attiecas uz Gros auto,tad tur gan tie jaunie džeki ir auni,atsūta netādas detaļas,tad sūta atpakaļ,tad pašam vēl jāzvanās,jātramda,tad viņiem vienkārši aizmirstas piezvanīt un izrādas,ka pusdienu jau manas daļas stāv plauktā.pedējā laikā gros nav līmenī.būtu ņēmuši darbā džekus,kas saprot no auto daļām,nevis izbijušus santehnikas veikala pārdevējus vai picas cepējus,kuriem nav sajēgas no tā ko dara!
Mārīte
 - 2012-02-24 07:29
nu nav jau tagad runa par piesiešanos, bet par attieksmi pret klientu kā tādu, un ne jau visi darbinieki, bet viens ir tāds īpaš, nu par gross auto jaunajiem čalīšiem piekrītu, tamdēļ es tik pie vecajiem labajiem eju, tad nav poblēmu.
Jānis_
 - 2012-03-04 13:17
Mārīte, tad lūdzu, vērsieties ar sūdzību pie veikala īpašnieka, nevis šeit veidojiet diskusiju. Rodas iespaids, ka Jūs vēlaties patenkot, nevis atrisināt "problēmu".
Mārīte
 - 2012-03-20 07:48
Jāni, ja neesat pamanījis, es vaicāju vai kādam ir arī tāda problēma ar šo veikalu, nevis tenkoju, kā Jūs sakāt, ja Jums ir kādas problēmas, tad taisiet jaunu diskusiju un apspriediet šo savu problēmu, bet neaiztiekat normālus cilvēkus, kuri nevēlas lasīt stulbus komentārus no šādu cilvēku puses. Jau esmu vērsusies pie vadības, nesatraucaties par to.
sersvilks
 - 2012-04-06 03:00
Arī man ir bijuši līdzīgi piedzīvojumi TABAX veikalā. Apkalpojot pircējus, pārdevējs nespēj atraut pakaļu no krēsla. Vienmēr ar kaut ko neapmierināts. Es arī vairs neeju uz to veikalu.
Lauris
 - 2012-04-06 13:00
Esmu juties vainīgs ka traucēju jau ieejot veikalā.
Ssane
 - 2013-01-07 12:36
Arī es vairāk neeju uz šo veikalu. Labāk izvēlos Gros Auto. Arī es zinu vienu konkrētu cilvēku TABAX veikalā, kurš ir vienkārši negatīvi noskaņots jau tajā brīdī, kad ienāku pa veikala durvīm. Ir nelaipns, uz jautājumiem atbild tā,ka nevar saprast, kā ir īsti. Tākā, ja būtu jāsūdzas kopistiski, es piekristu.

Pasākumi