×

Lai šī tīmekļvietne darbotos, tā izmanto nepieciešamās sīkdatnes. Ar Jūsu piekrišanu papildus šajā vietnē var tikt izmantotas statistikas un sociālo mediju sīkdatnes:
- Statistikas sīkdatnes (nepieciešamas, lai uzlabotu vietnes darbību un lietošanas pieredzi);
- Sociālo mediju sīkdatnes (nepieciešamas Facebook autorizācijai, video skatījumiem).

Jūs varat piekrist visām sīkdatnēm, noklikšķinot uz pogas “Piekrītu visām sīkdatnēm” vai veikt atsevišķu sīkdatņu izvēli, noklikšķinot uz pogas “Tikai analītiskajām sīkdatnēm” vai “Tikai sociālo mēdīju sīkdatnēm”.

Ja tīmekļa vietnes lietotājs noklikšķina uz pogas “Nepiekrītu”, tīmekļa vietnē saglabājas tikai nepieciešamās sīkdatnes, kuras ir nepieciešamas, lai nodrošinātu tīmekļa vietnes darbību un kuru izmantošanai nav nepieciešams iegūt lietotāja piekrišanu.

Lai uzzinātu vairāk par mūsu sīkdatņu politiku, lūdzam noklikšķināt uz pogas “Vairāk informācijas”.

Sestdiena, 20. aprīlis
Šodien sveicam: Mirta, Ziedīte
Laika ziņas: Sigulda 0℃, Z vējš 0 m/s
e.sigulda.lv
A- A A+ T T

Diskusijas

Tēmu saraksts

Augstais perons stacijā
Kristaps
2013-05-28
Sveiki!
Vai jaunais paaugstinātais perons Siguldas stacijā tā arī paliks tāda īsa parodija, vai to tomēr vēl pagarinās līdz normālam izmēram? 
 
Kaut kā nav smieklīgi redzēt, kā Rīgas stacijā cilvēkus, kas dodas uz vienu īpašo pilsētu, dzen no viena vilciena gala uz otru, jo citādi viņi ārā netiks (http://www.sigulda.lv/public/lat/jaunumi/7142/). 
 
Protams, vietējie jau ātri ir iedresēti, bet Sigulda taču pārtiek tikai no tūristiem. 
Tie īpašie gadījumi, kas minēti rakstā, nav izņēmumi – garie vilcieni kursē katru nedēļu. Kas tad vēl būs īpašajos laikos, kad tiešām būs pilni abi sakabinātie vilcieni SEB MTB laikā? Vienības velobrauciena laikā? Krāsainajā rudenī? Opermūzikas svētku laikā?

Administrācija
 - 2013-05-29 15:39
Labdien,
AS „Pasažieru vilciens” speciālisti informē, ka paaugstinātā perona garums pagaidām mainīts netiks, piebilstot, ka perons ir domāts ikdienas vilcienu kursēšanai, „pagarinātie” sastāvi tiek norīkoti atsevišķos gadījumos un visi konduktori ir instruēti, kā informēt pasažierus par iekāpšanas un izkāpšanas kārtību. Arī citos virzienos mēdz kursēt, piemēram, „sakabināti” vilcieni. Tā tas ir uz Zilupi un Daugavpili, kur nereti no Rīgas iziet viens vilciens ar 2 sastāviem, bet Krustpilī šis vilciens tiek sadalīts un viens sastāvs dodas uz Daugavpili, bet otrs uz Zilupi. Konduktori vienmēr pasažieriem paskaidro, kurš sastāvs dosies kurā virzienā, un pasažieris var izlemt – uzreiz Rīgā izvēlēties pareizo sastāvu vai pārkāpt kādā no tālākajām stacijām.

Siguldas novada pašvaldība drīzumā nosūtīs pretenziju atbildīgajām institūcijām par to, ka brīdī, kad tika saskaņots peronu izbūves projekts, bija plānots, ka jaunie vilcieni sāks kursēt jau šajā gadā. Situācija ir mainījusies, un pašvaldības Būvvalde vēlas perona jautājuma risinājumu, jo vilciena garums, ko AS „Pasažieru vilciens” norīko vidējā peronā, neatbilst perona garumam.
Ar cieņu www.sigulda.lv administrācija
Kristaps
 - 2013-05-30 11:31
Labi, paldies.
Māris
 - 2013-05-31 00:17
Vēl par peroniem un stacijas laukumu
-jā, perons ir par īsu, un vai tad tiešām nekad nebūs garāku vilcienu par nepilniem trīs vagoniem. Piemēram, tagad vilcienā 7-20 no Siguldas, Inčukalnā jau praktiski nav sēdvietu
- Perons ir nedrošs, ja no tā kāds nokritīs, sekas būs smagas.
-Kāpēc perons pie 1.ceļa ir tik tālu uz Blaumaņa ielas pusi? Kāpēc abi peroni ir tik ļoti novirzīti prom no stacijas? Jau tagad redzams, ka stacijas priekšā perona nebūs. Agrāk lietus vai sniega laikā varēja patverties zem stacijas nojumes un iziet, kad vilciens pienāk. Tagad tās liepas būs vājš aizsegs no vēja un nokrišņiem. Autoostas nojume neskaitās, tai ir arhitektoniska un simboliska nozīme un tikai.
-Laimas pulkstenis sistemātiski rāda nepareizu laiku, bieži katra ciparnīca savu laiku, kāpēc?

Pasākumi