×

Lai šī tīmekļvietne darbotos, tā izmanto nepieciešamās sīkdatnes. Ar Jūsu piekrišanu papildus šajā vietnē var tikt izmantotas statistikas un sociālo mediju sīkdatnes:
- Statistikas sīkdatnes (nepieciešamas, lai uzlabotu vietnes darbību un lietošanas pieredzi);
- Sociālo mediju sīkdatnes (nepieciešamas Facebook autorizācijai, video skatījumiem).

Jūs varat piekrist visām sīkdatnēm, noklikšķinot uz pogas “Piekrītu visām sīkdatnēm” vai veikt atsevišķu sīkdatņu izvēli, noklikšķinot uz pogas “Tikai analītiskajām sīkdatnēm” vai “Tikai sociālo mēdīju sīkdatnēm”.

Ja tīmekļa vietnes lietotājs noklikšķina uz pogas “Nepiekrītu”, tīmekļa vietnē saglabājas tikai nepieciešamās sīkdatnes, kuras ir nepieciešamas, lai nodrošinātu tīmekļa vietnes darbību un kuru izmantošanai nav nepieciešams iegūt lietotāja piekrišanu.

Lai uzzinātu vairāk par mūsu sīkdatņu politiku, lūdzam noklikšķināt uz pogas “Vairāk informācijas”.

Piektdiena, 29. marts
Šodien sveicam: Aldonis, Agija
Laika ziņas: Sigulda 0℃, Z vējš 0 m/s
e.sigulda.lv
A- A A+ T T

2015-10-13
Ģimnāzijas 11.a klase uzvar konkursā “Gada klase” un dodas ekskursijā

Maijā Siguldas Valsts ģimnāzijas 10.a (tagadējā 11.a) klase ieguva gada klases titulu Siguldas novada Domes organizētajā konkursā un balvā saņēma finansējumu klases ekskursijai.

Mācību gada sākumā skolēni devās divu dienu ekskursijā uz vienu no skaistākajām Igaunijas vietām – Sāremā salu.

24.septembrī plkst.8.00 no rīta, kopā ar gidi Ivetu sākām savu braucienu uz Igauniju. Iebraucot Igaunijā, pirmais apskates objekts bija Igaunijas kāpa “Tornamegi”. Tur veicām nelielu pastaigu pa koka laipām purva takā. Tālāk ceļš mūs veda  uz Virtsu, lai pārceltos ar prāmi uz Muhu salu. Brauciens ar kuģi ilga 30 minūtes. Nonākuši uz Muhu salas, apmeklējām Koguvas brīvdabas etnogrāfisko ciematiņu, kur apskatījām 18.-20.gadsimta guļbūves mājiņas ar kaļķakmens žogiem, kā arī devāmies pastaigā uz zvejnieku piestātni, kur tika apskatītas zvejnieku laivas.

Tālāk, šķērsojot 3km garo dambi, iebraucām  Sāremā salā, kur pirmais apskates objekts bija Kāli meteorītu krāteris. Tā diametrs ir 110 metri un tas ir ierindots 8.vietā pasaules pazīstamāko lielo krāteru sarakstā. Kad krāteris bija apskatīts un suvenīri sapirkti, tālāk brauciens varēja turpināties uz Sāremā galvaspilsētu Kuresāri, kur tika apskatīta 14.gadsimta bīskapa pils, kurā ir izvietotas ekspozīcijas par dažādiem vēstures laika posmiem. Bija iespēja arī veikt pastaigu pa pils jumtu un aplūkot Kuresāri no augšas. Pēc tam arī kopīga fotografēšanās  pie Kuresāres ostas skulptūras.

Pirmā diena jau gāja uz beigām, un pēdējais apskates objekts bija Pangu klintis. Tur varējām baudīt skaisto  un sakopto Sāremā salas burvību un doties nelielā pārgājienā pa 20 metru augstajām klintīm jūras krastā. Tālāk gar jūras krastu devāmies uz nakšņošanas vietu – kempingu. Kopīgi gatavojām vakariņas, tad pie bagātīgi klāta galda vakariņojām, vēlāk spēlējām bumbu, relaksējāmies pirtiņā un atpūtāmies pēc iespaidiem bagātās dienas.

Nākamajā rītā cēlāmies plkst.8.00, pabrokastojām pašu gatavoto maltīti un devāmies uz netālu esošo Anglas dzirnavu kompleksu, kas ir vienīgais Sāmsalā palikušais dzirnavkalns. Apmeklējām arī vēstures muzeju, kas atradās no dolomīta celtā mājā. Tālāk jau devāmies mājup, pa ceļam apstājoties Pērnavā. Apskatījām pilsētu un pusdienojām. Tad nu arī ekskursija bija beigusies un devāmies atpakaļ uz Latviju. Siguldā ieradāmies vakarpusē piekusuši, bet gandarīti par neskaitāmajiem iespaidiem, ko guvām  ekskursijas laikā.

Paldies Siguldas novada Domei par konkursa „Gada labākā klase” organizēšanu.