×

Lai šī tīmekļvietne darbotos, tā izmanto nepieciešamās sīkdatnes. Ar Jūsu piekrišanu papildus šajā vietnē var tikt izmantotas statistikas un sociālo mediju sīkdatnes:
- Statistikas sīkdatnes (nepieciešamas, lai uzlabotu vietnes darbību un lietošanas pieredzi);
- Sociālo mediju sīkdatnes (nepieciešamas Facebook autorizācijai, video skatījumiem).

Jūs varat piekrist visām sīkdatnēm, noklikšķinot uz pogas “Piekrītu visām sīkdatnēm” vai veikt atsevišķu sīkdatņu izvēli, noklikšķinot uz pogas “Tikai analītiskajām sīkdatnēm” vai “Tikai sociālo mēdīju sīkdatnēm”.

Ja tīmekļa vietnes lietotājs noklikšķina uz pogas “Nepiekrītu”, tīmekļa vietnē saglabājas tikai nepieciešamās sīkdatnes, kuras ir nepieciešamas, lai nodrošinātu tīmekļa vietnes darbību un kuru izmantošanai nav nepieciešams iegūt lietotāja piekrišanu.

Lai uzzinātu vairāk par mūsu sīkdatņu politiku, lūdzam noklikšķināt uz pogas “Vairāk informācijas”.

Ceturtdiena, 18. aprīlis
Šodien sveicam: Laura, Jadviga
Laika ziņas: Sigulda 0℃, Z vējš 0 m/s
e.sigulda.lv
A- A A+ T T


2015-10-30
Informācija par nākamā gada valsts budžetu

Septembra beigās Finanšu ministrija ir iesniegusi 2016.gada valsts budžeta projektu izskatīšanai Saeimas deputātiem. Atbildīgā Saeimas Budžeta un finanšu (nodokļu) komisija ir konceptuāli atbalstījusi budžeta projektu un visus pavadošos likumprojektus, lai jau 3.novembrī likumprojektu izskatītu pirmajā lasījumā un 30.novembrī otrajā – galīgajā lasījumā. Nākamā gada budžets ir valsts iekšējās un ārējās drošības budžets, kas veidots atbildīgi un pārdomāti.

Pašvaldību budžetu nodokļu ieņēmumos 2016.gadā attiecībā pret 2015.gadu plānots pieaugums par 6,8% jeb 92,0 miljoniem eiro. Arī vidējā termiņā pašvaldībām tiek plānots nodrošināt stabilus pašvaldību budžetu nodokļu ieņēmumus 19,7% apmērā no kopbudžeta nodokļu ieņēmumiem (neskaitot iemaksas valsts fondēto pensiju shēmā).

Jaunais Pašvaldību finanšu izlīdzināšanas likums paredz, ka pašvaldību finanšu izlīdzināšanas aprēķins tiek veikts ar vienkāršu formulu, kurā visi rādītāji ir publiski pieejami, attiecīgi ikviena pašvaldība var aprēķināt potenciālos pašvaldību finanšu izlīdzināšanas rezultātus, tādējādi prognozēt savus ieņēmumus. Jaunā Pašvaldību finanšu izlīdzināšanas likuma ieviešanas gadā tiek nodrošināts, ka nevienai pašvaldībai izlīdzinātie ieņēmumi, salīdzinot ar iepriekšējo gadu, nesamazinās.

Ir pārskatīti pašvaldību aizņēmumu, galvojumu un ilgtermiņa saistību nosacījumi 2016. gadam, proti, paplašināti aizņemšanās un galvojuma sniegšanas mērķi, kā arī paplašināti izņēmuma gadījumi, kādos pašvaldībām ir tiesības uzņemties ilgtermiņa saistības.

Nākamā gada valsts budžeta likumprojektu Ministru kabinets ir sagatavojis, par svarīgākajām prioritātēm nosakot mūsu valsts ārējās un iekšējās drošības stiprināšanu, veselības aprūpes pieejamības sekmēšanu un izglītības kvalitātes uzlabošanu.

Tāpat valdība budžeta projektā ir iekļāvusi būtiskus priekšlikumus iedzīvotāju ienākumu nevienlīdzības mazināšanai un nodokļu regresivitātes samazināšanai. Valdība ir sagatavojusi ekonomiskajai situācijai atbilstošu budžetu, kas ir saskaņā ar fiskālās disciplīnas prasībām un nodrošina finansējumu prioritārajām nozarēm.

Kopā ar diferencētā neapliekamā minimuma noteikšanu un minimālās algas paaugstināšanu viens no ienākumu nevienlīdzības mazināšanas pasākumiem nākamajā gadā ir solidaritātes nodokļa ieviešana. Tas izlīdzinās nodokļu slogu, lai nerastos absurda situācija, ka zemo algu saņēmējiem nodokļu slogs ir tāds pats kā strādājošajiem ar 8000 eiro lielu algu mēnesī. Tāpat nākamgad par 10 eiro tiks palielināts neapliekamais minimums.


© www.sigulda.lv




KOMENTĀRI
Lai pievienotu komentāru nepieciešams būt reģistrētam lietotājam vai reģistrēties!


Apskatīt komentārus

Pasākumi