Pilnveidojot klientu apkalpošanu un veicinot elektronisko pakalpojumu izmantošanu, šajā pavasarī Latvijas pašvaldībās viesosies Valsts ieņēmuma dienesta (VID) „e-busiņš” ar mērķi palīdzēt iedzīvotājiem apgūt VID e-pakalpojumus, kā arī iesniegt gada ienākumu deklarācijas elektroniski. Siguldas novada iedzīvotājiem šī iespēja tiek piedāvāta 6.aprīlī no plkst.10.00 līdz 13.00 Siguldas novada pašvaldības Pakalpojumu centra telpās (Raiņa ielā 3).
VID speciālisti palīdzēs iesniegt gada ienākumu deklarāciju gan tiem nodokļu maksātājiem, kuriem tā jāsniedz obligāti, gan tiem, kuri vēlas to iesniegt brīvprātīgi, lai atgūtu pārmaksāto iedzīvotāju ienākumu nodokli par izglītību, ārstniecību, iemaksām pensiju fondos u.c. attaisnotajiem izdevumiem.
Lai novada iedzīvotāji varētu elektroniski iesniegt gada ienākumu deklarāciju, nodokļu maksātājiem jāņem līdzi personu apliecinošs dokuments, internetbankas kodu karte un attaisnojuma dokumenti (maksājumi par izglītību, medicīnas un zobārstniecības pakalpojumiem), kas skenētā veidā būs jāpievieno gada ienākumu deklarācijai. Dokumentu skenēšanu varēs veikt uz vietas, jo VID „e-busiņš” būs aprīkots ar portatīvo datoru, dokumentu skeneri, mobilo internetu un eID karšu lasītāju.
Plašāku informāciju iespējams iegūt šeit.
© www.sigulda.lv
Saistītās ziņas:
Domes Pakalpojumu centrs atsācis darbu izremontētajās telpās
Siguldas novada Domes Pakalpojumu centrā līdz 22.maijam turpināsies remontdarbi
Domes Pakalpojumu centrā notiek remontdarbi, iedzīvotājiem pašvaldības pakalpojumi tiek nodrošināti
Mainīts Siguldas pagasta pārvaldes darba laiks
Apskatīt komentārus