Sestdiena, 19. oktobris
Šodien sveicam: Elīna, Drosma, Drosmis
Laika ziņas: Sigulda +9.5℃, D vējš 4 m/s
e-pakalpojumi
A- A A+


2016-05-09
Siguldas novada Domes Pakalpojumu centrā līdz 22.maijam turpināsies remontdarbi

Siguldas novada pašvaldības Klientu apkalpošanas nodaļas vadītāja Santa Sāra informē, ka Siguldas novada Domes Pakalpojumu centrs darbu atjaunotajās telpās atsāks 23.maijā. Jau ziņots, ka kopš aprīļa sākumā Pakalpojumu centrā tiek veikts telpu remonts un šajā laikā pašvaldības pakalpojumi ir pieejami Raiņa ielā 3 – telpās, kuras kādreiz izmantoja autoostas administrācija. Remontdarbu laikā iedzīvotāji pašvaldības pakalpojumus nevar saņemt sestdienās.

Lai remontdarbu laikā iedzīvotajiem būtu iespēja saņemt pašvaldības pakalpojumus, Klientu apkalpošanas nodaļas speciālisti, pašvaldības nodokļu administratori un Dzimtsarakstu nodaļas speciālisti ir pieejami bijušajās autoostas administrācijas telpās (Raiņa ielā 3, ieeja no ēkas labās puses), bet pašvaldības kase atradīsies bijušajās autoostas kases telpās. Iesniegt iesniegumus un saņemt aktuālo informāciju novada iedzīvotāji varēs arī citās klientu apkalpošanas vietās – Siguldas pagasta administrācijā, Allažu pagasta administrācijā, Mores pagasta administrācijā un Siguldas novada Domē, Pils ielā 16. Tāpat iedzīvotāji tiek aicināti izmantot pašvaldības e-pakalpojumu portālu e.sigulda.lv vai sazināties ar pašvaldību pa e-pastu pakalpojumucentrs@sigulda.lv.

Pakalpojumu centra speciālisti remontdarbu laikā ir sazvanāmi pa tālruni 80000388, savukārt pašvaldības nodokļu administratores ir sazvanāmas pa tālruni 67385830.

Remontdarbi Pakalpojumu centrā tiek veikti, lai paplašinātu telpas, tādējādi paredzot iespēju paplašināt pašvaldības piedāvāto pakalpojumu klāstu. Telpu remontdarbi nepieciešami arī jauno ID karšu projekta ieviešanai, kas paredz, ka karšu personalizēšanai iedzīvotāji tiks fotografēti, tādēļ nepieciešams izveidot īpašu telpu ID karšu izsniegšanai. Plānots, ka personalizētās Siguldas novadā deklarēto iedzīvotāju ID kartes pašvaldība sāks izsniegt maija beigās.

Siguldas novada Domes Pakalpojumu centrs tika atklāts 2008.gada septembrī un tajā novada iedzīvotāji vienuviet var saņemt plašu pašvaldības pakalpojumu klāstu. Pakalpojumu centrā iedzīvotāji var saņemt galvenos pašvaldības pakalpojumus: nodot iesniegumus, saņemt izziņas par deklarēto dzīvesvietu, par pirmpirkuma atteikumu, par nekustamā īpašuma nodokļu nomaksu, par atbilstību daudzbērnu ģimenes statusam, saņemt tirdzniecības, kuģošanas un taksometru atļaujas, deklarēt dzīvesvietu, reģistrēt jaundzimušos, pieteikt bērnu pašvaldības pirmsskolas izglītības iestāžu rindā un saņemt Siguldas novadā deklarēto iedzīvotāju identifikācijas kartes. Raiņa ielā 3 atrodas arī Siguldas novada Bāriņtiesa. Tāpat Pakalpojumu centrā iedzīvotāji bez komisijas maksas veikt maksājumus pašvaldības kasē, saņemt pabalstus, reģistrēt suņus, kā arī iepazīties ar Domes lēmumiem, saņemt informāciju par pašvaldības administrācijām un iestādēm, izmantot bezmaksas pieeju datoram un internetam. Pakalpojumu centrā, iepriekš pierakstoties, iedzīvotāji var saņemt arī juridiskās konsultācijas. Kopš 2014.gada Siguldas novada iedzīvotāji pašvaldības pakalpojumus Domes Pakalpojumu centrā var saņemt arī sestdienās.


© www.sigulda.lv




KOMENTĀRI
Lai pievienotu komentāru nepieciešams būt reģistrētam lietotājam vai reģistrēties!


Apskatīt komentārus

Pasākumi