No 1. līdz 31. martam visā Latvijā norisināsies iniciatīva „Klientu servisa mēnesis”. Akcijā, kuras ietvaros ikviens iedzīvotājs tiek aicināts pamanīt un novērtēt klientu servisa speciālistus, kuri veidojuši patīkamu klientu apkalpošanas pieredzi, iesaistījusies arī Siguldas novada pašvaldība.
Siguldas novada pašvaldība jau vairākus gadus strādā, lai pilnveidotu klientu apkalpošanu un pašvaldības pakalpojumu pieejamību – pašvaldības pakalpojumi novadniekiem ir pieejami visos novada pagastos, pašvaldības Pakalpojumu centrs jau vairākus gadus ir atvērts arī sestdienās un, lai novada iedzīvotāji varētu ērti sazināties ar pašvaldību un saņemt pakalpojumus attālināti, regulāri tiek papildināts pašvaldības e-pakalpojumu portāls. Plānots, ka šī gada pavasarī tiks ieviests pašvaldības klientu apkalpošanas standarts, lai ikkatrā pašvaldības struktūrvienībā iedzīvotāji saņemtu kvalitatīvus un profesionālus pakalpojumus.
Novērtējumu par klientu apkalpošanas pieredzi iespējams iesniegt gan klātienē – Siguldas novada klientu apkalpošanas vietās, gan un portālā www.labsserviss.lv. Novērtējuma sniedzējam vienmēr ir jānorāda uzņēmumu, par kuru tiek izteikts vērtējums, bet pēc izvēles iespējams novērtēt konkrētu klientu apkalpošanas darbinieku un ierakstīt detalizētu vērtējumu par saņemto apkalpošanu. Interneta vidē ikviens interesents savu novērtējumu var iesniegt vienreiz dienā.
Šogad akcijā piedalās 44 zīmoli ar vairāk nekā 7350 klientu servisa darbiniekiem.
© www.sigulda.lv
Apskatīt komentārus