×

Lai šī tīmekļvietne darbotos, tā izmanto nepieciešamās sīkdatnes. Ar Jūsu piekrišanu papildus šajā vietnē var tikt izmantotas statistikas un sociālo mediju sīkdatnes:
- Statistikas sīkdatnes (nepieciešamas, lai uzlabotu vietnes darbību un lietošanas pieredzi);
- Sociālo mediju sīkdatnes (nepieciešamas Facebook autorizācijai, video skatījumiem).

Jūs varat piekrist visām sīkdatnēm, noklikšķinot uz pogas “Piekrītu visām sīkdatnēm” vai veikt atsevišķu sīkdatņu izvēli, noklikšķinot uz pogas “Tikai analītiskajām sīkdatnēm” vai “Tikai sociālo mēdīju sīkdatnēm”.

Ja tīmekļa vietnes lietotājs noklikšķina uz pogas “Nepiekrītu”, tīmekļa vietnē saglabājas tikai nepieciešamās sīkdatnes, kuras ir nepieciešamas, lai nodrošinātu tīmekļa vietnes darbību un kuru izmantošanai nav nepieciešams iegūt lietotāja piekrišanu.

Lai uzzinātu vairāk par mūsu sīkdatņu politiku, lūdzam noklikšķināt uz pogas “Vairāk informācijas”.

Ceturtdiena, 28. marts
Šodien sveicam: Gunta, Ginta, Gunda
Laika ziņas: Sigulda 0℃, Z vējš 0 m/s
e.sigulda.lv
A- A A+ T T


2017-03-01
Siguldas novada pašvaldība iesaistījusies akcijā „Klientu servisa mēnesis”

No 1. līdz 31. martam visā Latvijā norisināsies iniciatīva Klientu servisa mēnesis”. Akcijā, kuras ietvaros ikviens iedzīvotājs tiek aicināts pamanīt un novērtēt klientu servisa speciālistus, kuri veidojuši patīkamu klientu apkalpošanas pieredzi, iesaistījusies arī Siguldas novada pašvaldība.

Siguldas novada pašvaldība jau vairākus gadus strādā, lai pilnveidotu klientu apkalpošanu un pašvaldības pakalpojumu pieejamību – pašvaldības pakalpojumi novadniekiem ir pieejami visos novada pagastos, pašvaldības Pakalpojumu centrs jau vairākus gadus ir atvērts arī sestdienās un, lai novada iedzīvotāji varētu ērti sazināties ar pašvaldību un saņemt pakalpojumus attālināti, regulāri tiek papildināts pašvaldības e-pakalpojumu portāls. Plānots, ka šī gada pavasarī tiks ieviests pašvaldības klientu apkalpošanas standarts, lai ikkatrā pašvaldības  struktūrvienībā iedzīvotāji saņemtu kvalitatīvus un profesionālus pakalpojumus.

Novērtējumu par klientu apkalpošanas pieredzi iespējams iesniegt gan klātienē – Siguldas novada klientu apkalpošanas vietās, gan un portālā www.labsserviss.lv. Novērtējuma sniedzējam vienmēr ir jānorāda uzņēmumu, par kuru tiek izteikts vērtējums, bet pēc izvēles iespējams novērtēt konkrētu klientu apkalpošanas darbinieku un ierakstīt detalizētu vērtējumu par saņemto apkalpošanu. Interneta vidē ikviens interesents savu novērtējumu var iesniegt vienreiz dienā.

Šogad akcijā piedalās 44 zīmoli ar vairāk nekā 7350 klientu servisa darbiniekiem.


© www.sigulda.lv




KOMENTĀRI
Lai pievienotu komentāru nepieciešams būt reģistrētam lietotājam vai reģistrēties!


Apskatīt komentārus

Pasākumi