Jau ziņots, ka Siguldas novada pašvaldība ir vienojusies ar Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldi (PMLP), lai iedzīvotājiem reizi nedēļā būtu iespēja noformēt vai saņemt pases un personas apliecības, pieteikties paātrinātai pasu saņemšanai pēc divām dienām Rīgā, kā arī saņemt dažādas Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes izziņas. Lai izvairītos no neērtībām un gaidīšanas rindā, kopš septembra ir iespējams telefoniski iepriekš vienoties par konkrētu apmeklējuma laiku no plkst.9.00 līdz 10.00.
Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes darbinieki Siguldas novada pašvaldības Pakalpojumu centrā Raiņa ielā 3 klientus pieņem trešdienās no plkst.9.00 līdz 14.30. Pieteikties Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes pakalpojumiem iespējams pa tālruni 67829750.
Siguldā pieejamie pakalpojumi:
- personu apliecinošu dokumentu izsniegšana/noformēšana;
- rakstisku izziņu izsniegšana par deklarētajām personām īpašumā, par bērniem, par ģimenes stāvokli (izņemot ārvalstīs iesniegt paredzētās izziņas), par iedzīvotāju skaitu dzīvesvietā, par miršanas faktu, par personu apliecinošajiem dokumentiem un par vēstuļu pārsūtīšanu;
- apmeklētāju konsultēšana par visiem PMLP sniegtajiem pakalpojumiem.
Siguldas novada pašvaldība septembrī noslēgusi sadarbības līgumu arī ar Valsts ieņēmumu dienestu par atsevišķu pakalpojumu nodrošināšanu pašvaldības Pakalpojumu centrā. Tāpat sarunas turpinās ar citām valsts iestādēm, lai vienotos par iespēju to pakalpojumus novada iedzīvotājiem saņemt Siguldā, iespējami tuvāk savai dzīvesvietai.
© www.sigulda.lv
Apskatīt komentārus