×

Lai šī tīmekļvietne darbotos, tā izmanto nepieciešamās sīkdatnes. Ar Jūsu piekrišanu papildus šajā vietnē var tikt izmantotas statistikas un sociālo mediju sīkdatnes:
- Statistikas sīkdatnes (nepieciešamas, lai uzlabotu vietnes darbību un lietošanas pieredzi);
- Sociālo mediju sīkdatnes (nepieciešamas Facebook autorizācijai, video skatījumiem).

Jūs varat piekrist visām sīkdatnēm, noklikšķinot uz pogas “Piekrītu visām sīkdatnēm” vai veikt atsevišķu sīkdatņu izvēli, noklikšķinot uz pogas “Tikai analītiskajām sīkdatnēm” vai “Tikai sociālo mēdīju sīkdatnēm”.

Ja tīmekļa vietnes lietotājs noklikšķina uz pogas “Nepiekrītu”, tīmekļa vietnē saglabājas tikai nepieciešamās sīkdatnes, kuras ir nepieciešamas, lai nodrošinātu tīmekļa vietnes darbību un kuru izmantošanai nav nepieciešams iegūt lietotāja piekrišanu.

Lai uzzinātu vairāk par mūsu sīkdatņu politiku, lūdzam noklikšķināt uz pogas “Vairāk informācijas”.

Piektdiena, 29. marts
Šodien sveicam: Aldonis, Agija
Laika ziņas: Sigulda 0℃, Z vējš 0 m/s
e.sigulda.lv
A- A A+ T T


2017-10-20
Aktuālās vakances Siguldas novada pašvaldībā un tās iestādēs

Lai pilnveidotu pašvaldības darbu un veicinātu iedzīvotājiem sniegto pakalpojumu kvalitāti, Siguldas novada pašvaldības komanda aicina pievienoties vairākus aizraujošus kolēģus, kas vēlas strādāt dinamiskā vidē Latvijas aizraujošākajā pašvaldībā.

Papildu informācija par izsludinātajām vakancēm pieejama Siguldas novada pašvaldības Personāla nodaļā pa tālruni 67970852 vai e-pastu kristine.simanovica@sigulda.lv.
 



Darbs darba un civilās aizsardzības speciālistam/-ei Teritorijas attīstības pārvaldē.

Prasības pretendentiem:

  • augstākā izglītība darba aizsardzībā vai darba aizsardzības speciālista apmācības sertifikāts 160 stundu apjomā;
  • ugunsdrošības speciālista apmācības sertifikāts 160 stundu apjomā;
  • darba pieredze ne mazāk kā trīs gadi līdzīgā amatā;
  • darbam nepieciešamo normatīvo aktu pārzināšana;
  • prasme efektīvi plānot laiku un izvirzīt darba prioritātes;
  • precizitāte, patstāvība un ļoti labas komunikāciju prasmes;
  • teicamas latviešu valodas (C līmeņa 1.pakāpe) zināšanas;
  • teicama prasme darbā ar datoru (MS Office);
  • B kategorijas autovadītāja apliecība.

Galvenie darba pienākumi:

  • aktualizēt un uzturēt ugunsdrošībā, darba un civilā aizsardzībā nepieciešamo dokumentāciju atbilstoši LR likumdošanai;
  • koordinēt un kontrolēt darba aizsardzības vispārīgo principu īstenošanu pašvaldības iestādēs;
  • organizēt darba aizsardzības un darba vides iekšējo uzraudzību pašvaldības iestādēs;
  • veikt nelaimes gadījumu darbā izmeklēšanu savas kompetences ietvaros;
  • uzraudzīt un kontrolēt  ugunsdrošības noteikumu un prasību ievērošanu pašvaldības iestādēs;
  • nodrošināt civilās aizsardzības un katastrofas pārvaldīšanas prasību ievērošanu un uzdevumu izpildi pašvaldībā;
  • plānot, sagatavot un/vai organizēt, veikt apmācības, instruktāžas un konsultācijas  ugunsdrošībā, darba un civilajā aizsardzībā pašvaldības iestādēs;
  • veidot, analizēt un uzturēt darbam nepieciešamās datu bāzes.
  • Piedāvājam:
  • iespēju strādāt dinamiskā vidē pašvaldībā, kuras sauklis „Sigulda aizrauj!”;
  • draudzīgu un profesionālu darba kolektīvu;
  • profesionālās pilnveidošanās iespējas;
  • sociālās garantijas;
  • atalgojumu saskaņā ar normatīvajiem aktiem no 938 līdz 987 eiro pirms nodokļu nomaksas.

CV un motivācijas vēstuli ar norādi „Darba un civilās aizsardzības speciālists/-e” līdz 1.novembrim sūtīt uz e-pastu kristine.simanovica@sigulda.lv vai pasta adresi Pils iela 16, Sigulda, Siguldas novads, LV-2150. Dokumentus šajā adresē var iesniegt arī personīgi. Tālrunis informācijai 67970852.

_____________________________

Darbs jaunākajam/-ai speciālistam/-ei iepirkumu jautājumos Juridiskajā pārvaldē.

Prasības pretendentiem:

  • augstākā izglītība;
  • darba pieredze ne mazāk kā viens gads darbā ar dokumentiem vai līdzīgā amatā;
  • priekšroka pretendentiem ar pieredzi iepirkuma jomā;
  • interese un izpratne par iepirkumu procesu organizēšanu;
  • spēja orientēties tiesību aktos, kas reglamentē publisko iepirkumu jomu;
  • teicamas latviešu valodas (C līmeņa 1.pakāpe) zināšanas;
  • teicama prasme darbā ar datoru (MS Office).

Galvenie darba pienākumi:

  • sagatavot pašvaldības iepirkumu procedūru nolikumu, līgumu un lēmumu projektus;
  • veikt saraksti ar iepirkuma pretendentiem, fiziskām un juridiskām personām par jautājumiem saistībā ar pašvaldības iepirkumu procedūrām;
  • protokolēt Iepirkumu komisijas sēdes, sanāksmes un citas sanāksmes, kas saistītas ar iepirkumu procedūru organizēšanu.

Piedāvājam:

  • iespēju strādāt dinamiskā vidē pašvaldībā, kuras sauklis „Sigulda aizrauj!”;
  • draudzīgu un profesionālu darba kolektīvu;
  • profesionālās pilnveidošanās iespējas;
  • sociālās garantijas;
  • atalgojumu saskaņā ar normatīvajiem aktiem no 795 līdz 837 eiro pirms nodokļu nomaksas.

CV un motivācijas vēstuli ar norādi „Jaunākais speciālists/-e iepirkumu jautājumos” līdz 1.novembrim sūtīt uz e-pastu kristine.simanovica@sigulda.lv vai pasta adresi Pils iela 16, Sigulda, Siguldas novads, LV-2150. Dokumentus šajā adresē var iesniegt arī personīgi. Tālrunis informācijai 67800949 (Juridiskās pārvaldes vadītāja vietniece iepirkumu jautājumos Inguna Abzalone).

_____________________________

Darbs tūristu gidam/-ei Livonijas ordeņa Siguldas pilī.

Siguldas novada pašvaldības aģentūra „Siguldas Attīstības aģentūra” darbojas, lai Siguldas novads būtu Latvijas aizraujošākais novads ar izcilu apmeklētāju pieredzi, kas balstīta unikālā aktīvās atpūtas un sporta pieredzējumā Gaujas Nacionālajā parka vēsturiskajā kultūrvidē.

Darba pienākumi:

  • sniegt tūristiem informāciju par Livonijas ordeni, vēsturi un notikumiem Siguldā, ievērojot tūristu vēlmes un intereses;
  • vadīt tematiskās un pārskata ekskursijas;
  • sniegt sistematizētu, politiski korektu ieskatu vēsturē un mūsdienu sabiedriskās un politiskās dzīves norisēs;
  • pārzināt un uzraudzīt ekspozīciju;
  • izzināt kultūrvēsturisko mantojumu, patstāvīgi papildināt informāciju par ekskursijā iekļautajiem objektiem;
  • izstrādāt jaunus tūrisma maršrutus un to aprakstus.
  • Prasības pretendentam:
  • pirmā līmeņa augstākā izglītība vai nepabeigta otrā līmeņa augstākā izglītība;
  • teicamas publiskās uzstāšanās un prezentācijas prasmes, lieliskas saskarsmes, komunikācijas un sadarbības prasmes;
  • teicamas latviešu, krievu un angļu valodas zināšanas;
  • precizitāte, augsta atbildības izjūta;
  • prasme strādāt ar rokas instrumentiem.

Aģentūra piedāvā:

  • iespēju strādāt mūsdienīgā darba vidē unikālā kultūrvēsturiskā objektā;
  • interesantu un atbildīgu darbu aizraujošā komandā;
  • sociālās garantijas.

CV un pieteikuma vēstuli ar norādi „Tūristu gids” līdz 31.oktobrim sūtīt uz e-pastu laura.skrodele@sigulda.lv. Darba vieta: PA „Siguldas Attīstības aģentūra”, Ausekļa iela 6, Sigulda, Siguldas novads, LV-2150. Tālrunis informācijai 28357158 (Laura Skrodele, PA „Siguldas Attīstības aģentūra” direktore).

_____________________________

Darbs juristam/-ei Teritorijas attīstības pārvaldē.

Prasības pretendentiem:

  • augstākā izglītība tiesību zinātnēs (vismaz bakalaura grāds ar jurista kvalifikāciju);
  • darba pieredze līdzīgā amatā ne mazāk kā trīs gadi;
  • par priekšrocību tiks uzskatīta darba pieredze īpašumu apsaimniekošanas, būvniecības nozarē, valsts pārvaldē un/vai pašvaldības darbā;
  • prasme juridiski analizēt, argumentēt, interpretēt un piemērot tiesību normas īpašumu apsaimniekošanas, atsavināšanas, būvniecības nozarē;
  • prasme izstrādāt iekšējos, ārējos normatīvos aktus un citus juridiskos dokumentus atbilstoši tiesību normām;
  • teicamas saskarsmes, komunikācijas un sadarbības prasmes;
  • valsts valodas zināšanas (tajā skaitā ortogrāfijas, interpunkcijas, sintakses un morfoloģisko prasību ievērošana) augstākajā līmenī;
  • prasme strādāt ar datoru lietotāja līmenī (MS Office).

Galvenie darba pienākumi:

  • izstrādāt un sagatavot līgumu, vienošanās un citu juridisku  dokumentu paraugus, kas nepieciešami Teritorijas attīstības pārvaldes uzdevumu veikšanai – pašvaldības īpašumu apsaimniekošanas un būvniecības procesu nodrošināšanai atbilstoši tiesību normām;
  • koordinēt līgumu saskaņošanu starp pārvaldēm;
  • veikt iepirkumu, kurus neregulē Publisko iepirkumu likums, iepirkumu procedūras izvēles kontroli;
  • sagatavot pamatojumu sarakstei (vēstules, brīdinājumi, pretenzijas) ar līgumu saistību izpildītājiem un sadarbības partneriem;
  • izstrādāt domes lēmumu projektus savas kompetences jautājumos;
  • sagatavot prasības pieteikumus, paskaidrojumus tiesu institūcijām un uz pilnvarojuma pamata pārstāvēt pašvaldību visās tiesu instancēs;
  • sagatavot nepieciešamos dokumentus par pašvaldības kustamas un nekustamas mantas atsavināšanas un iznomāšanas procedūrām.

Piedāvājam:

  • iespēju strādāt dinamiskā vidē pašvaldībā, kuras sauklis „Sigulda aizrauj!”;
  • draudzīgu un profesionālu darba kolektīvu;
  • profesionālās pilnveidošanās iespējas;
  • sociālās garantijas;
  • atalgojumu saskaņā ar normatīvajiem aktiem no  1037 eiro līdz 1092 eiro pirms nodokļu nomaksas.

CV un motivācijas vēstuli ar norādi „Jurists” līdz 1.novembrim sūtīt uz e-pastu kristine.simanovica@sigulda.lv vai pasta adresi Pils iela 16, Sigulda, Siguldas novads, LV-2150. Dokumentus šajā adresē var iesniegt arī personīgi.  Tālrunis informācijai 67970852.

_____________________________

Darbs arhitektam/-ei Īpašumu un vides pārvaldības nodaļā.

Prasības pretendentiem:

  • otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība arhitektūrā;
  • Latvijas Republikā spēkā esošs arhitekta prakses sertifikāts;
  • darba pieredze arhitekta amatā ne mazāka par trīs gadiem;
  • par priekšrocību tiks uzskatīta pieredze publisko ēku, inženierkomunikāciju un citu būvprojektu izstrādē;
  • pieredze tehniskās dokumentācijas sagatavošanā un saskaņošanā ar atbilstošajām institūcijām;
  • ar nozari saistošo normatīvo aktu pārzināšana;
  • labas prasmes darbā ar datoru (MS Office programmas, AutoCAD, internets);
  • atbildība, prasme patstāvīgi plānot un organizēt darbu;
  • teicamas komunikācijas un sadarbības prasmes;
  • B kategorijas autovadītāja apliecība.

Galvenie pienākumi:

  • organizēt un vadīt pašvaldības īpašumu, ēku, inženierkomunikāciju un citu objektu projektēšanas darbus, kontrolēt to izstrādi;
  • organizēt un veikt projektēšanai nepieciešamos sagatavošanās darbus, tehniskās dokumentācijas sagatavošanu, tehniskās dokumentācijas saskaņošanu ar atbilstošām institūcijām;
  • sagatavot darba uzdevumus un nepieciešamo tehnisko dokumentāciju iepirkumu procedūras veikšanai projektēšanas darbiem;
  • izstrādāt projekta skices, priekšlikumus pašvaldības objektu būvniecības iecerēm;
  • sniegt novērtējumu un sagatavot priekšlikumus projektiem par pašvaldības ēku un ēku iekštelpu interjeru kvalitātes izpēti.

Piedāvājam:

  • iespēju strādāt dinamiskā vidē pašvaldībā, kuras sauklis „Sigulda aizrauj!”;
  • draudzīgu un profesionālu darba kolektīvu;
  • intensīvu un dinamisku darbu;
  • profesionālās pilnveidošanās iespējas;
  • sociālās garantijas;
  • atalgojumu saskaņā ar normatīvajiem aktiem no 1227 eiro līdz 1292 eiro pirms nodokļu nomaksas.

CV un motivācijas vēstuli ar norādi „Arhitekts” līdz 1.novembrim sūtīt uz e-pastu kristine.simanovica@sigulda.lv vai pasta adresi Pils iela 16, Sigulda, Siguldas novads, LV-2150. Dokumentus šajā adresē var iesniegt arī personīgi. Tālrunis informācijai 67970852.

_____________________________

Darbs Klientu apkalpošanas pārvaldes vadītāja vietniekam/-cei darbam uz noteiktu laiku.

Siguldas novada pašvaldības Klientu apkalpošanas pārvaldē tiek izveidota jauna amata vieta – vadītāja vietnieks pašvaldības pakalpojumu jautājumos. Aicinām savā komandā atbildīgu un enerģisku personību, kam uzticēsim izveidot un administrēt pašvaldības sniegto pakalpojumu katalogu un nodrošināt pašvaldības elektronisko pakalpojumu attīstību, lai nodrošinātu kvalitatīvu Siguldas novada pašvaldības klientu apkalpošanu.

Prasības pretendentiem:

  • augstākā izglītība;
  • pieredze klātienes klientu apkalpošanā ne mazāk kā 3 gadus;
  • teicama informācijas tehnoloģiju pārzināšana;
  • vēlama darba pieredze valsts vai pašvaldības iestādē;
  • izpratne par valsts pārvaldes un pašvaldību darbu;
  • prasme plānot un organizēt savu darbu;
  • izcilas komunikācijas un prezentācijas prasmes;
  • sadarbības prasme komandā;
  • valsts valodas zināšanas (t.sk. ortogrāfijas, interpunkcijas, sintakses un morfoloģisko prasību ievērošana) augstākajā līmenī;
  • labas svešvalodu zināšanas sarunvalodas līmenī.

Galvenie pienākumi:

  • organizēt pašvaldības e-pakalpojumu pilnveidi un attīstību;
  • uzturēt un administrēt pašvaldības pakalpojumu katalogu;
  • aktualizēt informāciju vienotajā valsts un pašvaldību portālā www.latvija.lv;
  • veikt kvalitatīvu pašvaldības klientu apkalpošanu, sniedzot informāciju klātienē un attālināti par pašvaldības darbību, pakalpojumiem, to saņemšanas kārtību;
  • organizēt apmācības pašvaldības nodrošināto pakalpojumu un e-pakalpojumu lietojamībā;
  • iniciēt efektīvus klientu apkalpošanas risinājumus;
  • veikt darbu ar dažādām klientu datubāzēm.

Piedāvājam:

  • iespēju strādāt dinamiskā vidē pašvaldībā, kuras sauklis ir „Sigulda aizrauj!”;
  • draudzīgu un profesionālu darba kolektīvu;
  • intensīvu un dinamisku darbu;
  • profesionālās pilnveidošanās iespējas;
  • sociālās garantijas;
  • atalgojumu saskaņā ar normatīvajiem aktiem no 1004 līdz 1057 eiro pirms nodokļu nomaksas.

CV un motivācijas vēstuli ar norādi „Klientu apkalpošanas pārvaldes vadītāja vietnieks/-ce” līdz 22.oktobrim sūtīt uz e-pastu kristine.simanovica@sigulda.lv vai pasta adresi Pils iela 16, Sigulda, Siguldas novads, LV-2150. Dokumentus šajā adresē var iesniegt arī personīgi. Tālrunis informācijai 67970849 (Klientu apkalpošanas pārvaldes vadītāja Santa Sāra).

_____________________________

Darbs mārketinga speciālistam/-ei Sabiedrisko attiecību pārvaldē.

Siguldas novada pašvaldības Sabiedrisko attiecību pārvaldē tiek izveidota jauna amata vieta – mārketinga speciālists. Aicinām savā komandā radošu un enerģisku personību, kas vēlas koordinēt zīmola „Sigulda aizrauj!” aktivitātes, rūpēties par pašvaldības vizuālo komunikāciju un nozīmīgāko projektu, pasākumu popularizēšanu.

Prasības pretendentiem:

  • augstākā izglītība mārketingā vai komunikācijas zinātnē;
  • pieredze mārketingā vai sabiedrisko attiecību jomā ne mazāk par trim gadiem;
  • pieredze darbā ar medijiem;
  • pieredze informatīvo un vizuālo materiālu sagatavošanā, maketēšanā;
  • izpratne par valsts pārvaldes un pašvaldību darbu;
  • izcilas komunikācijas un prezentācijas prasmes;
  • valsts valodas zināšanas (t.sk. ortogrāfijas, interpunkcijas, sintakses un morfoloģisko prasību ievērošana) augstākajā līmenī.

Galvenie pienākumi:

  • plānot un nodrošināt pašvaldības komunikāciju;
  • iniciēt mārketinga un sabiedrisko attiecību aktivitātes pašvaldības tēla un pašvaldības aktivitāšu popularizēšanai;
  • koordinēt pašvaldības Mārketinga padomes darbu, pārraudzīt zīmola „Sigulda aizrauj” lietojumu;
  • sagatavot pašvaldības mārketinga materiālus kultūras, izglītības un sporta jomās, veicināt pašvaldības publicitāti;
  • administrēt pašvaldības mājaslapu un sociālo tīklu kontus;
  • organizēt mediju pasākumus, prezentēt pašvaldību;
  • izstrādāt ar darba specifiku saistītos iepirkumu nolikumus, uzraudzīt to izpildi;
  • analizēt mārketinga un sabiedrisko attiecību aktivitāšu rezultātus.

Piedāvājam:

  • iespēju strādāt dinamiskā vidē pašvaldībā, kuras sauklis ir „Sigulda aizrauj!”;
  • draudzīgu un profesionālu darba kolektīvu;
  • intensīvu un dinamisku darbu;
  • profesionālās pilnveidošanās iespējas;
  • sociālās garantijas;
  • atalgojumu saskaņā ar normatīvajiem aktiem no 1081 eiro līdz 1138 eiro pirms nodokļu nomaksas.

CV un motivācijas vēstuli ar norādi „Mārketinga speciālists” līdz 22.oktobrim sūtīt uz e-pastu kristine.simanovica@sigulda.lv vai pasta adresi Pils iela 16, Sigulda, Siguldas novads, LV-2150. Dokumentus šajā adresē var iesniegt arī personīgi. Tālrunis informācijai 67970848 (Sabiedrisko attiecību pārvaldes vadītāja Ginta Zīverte).

_____________________________

Darbs Pašvaldības policijas inspektoram/-ei Pašvaldības policijā.

Prasības pretendentiem:

  • vidējā izglītība (juridiskā izglītība tiks uzskatīta par priekšrocību);
  • normatīvo aktu, kas reglamentē pašvaldības policijas darbu, pārzināšana;
  • teicamas latviešu valodas (C līmeņa 1.pakāpe) un labas krievu valodas zināšanas, citu svešvalodu zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību;
  • prasme patstāvīgi organizēt darbu savas kompetences ietvaros;
  • labas saskarsmes un komunikācijas prasmes;
  • iemaņas darbā ar datoru (MS Office programmas, internets);
  • B kategorijas autovadītāja apliecība (autovadītāja pieredze ne mazāka par 3 gadiem);
  • laba fiziskā sagatavotība (tests);
  • pieredze līdzīgā darbā tiks uzskatīta par priekšrocību.

Amata pienākumi:

  • kontrolēt Siguldas novada pašvaldības pieņemto saistošo noteikumu izpildi;
  • veikt administratīvo pārkāpumu atklāšanu un novēršanu;
  • nodrošināt sabiedrisko kārtību un drošību pašvaldības administratīvajā teritorijā, tostarp dažādos publiskajos pasākumos, organizētos gājienos un piketos, svētku dienās un nedēļas nogalēs;
  • piedalīties likumpārkāpumu preventīvajos pasākumos izglītības un citās iestādēs;
  • noformēt administratīvās lietvedības materiālus atbilstoši normatīvo aktu prasībām.

Piedāvājam:

  • iespēju strādāt dinamiskā vidē pašvaldībā, kuras sauklis ir „Sigulda aizrauj!”;
  • interesantu un atbildīgu darbu atsaucīgā kolektīvā;
  • elastīgu darba grafiku;
  • atlīdzība saskaņā ar normatīvajiem aktiem un darba specifiku – stundas likme 3,853 eiro pirms nodokļu nomaksas;
  • sociālās garantijas.

CV un pieteikuma vēstuli līdz 22.oktobrim sūtīt uz e-pastu kristine.simanovica@sigulda.lv vai pastu Siguldas novada pašvaldība, Pils iela 16, Sigulda, LV-2150. Tālrunis informācijai 67970212, 67970852.

_____________________________

Darbs nekustamā īpašuma speciālistam/-ei Īpašumu un vides pārvaldības nodaļā.

Prasības:

  • augstākā izglītība vides zinātnē vai arī citās saistītās zinātnēs;
  • par priekšrocību tiks uzskatīta atbilstoša profesionālā pieredze līdzīgā amatā vismaz vienu gadu;
  • par priekšrocību tiks uzskatīta darba pieredze atkritumu, mežu, ūdeņu un/vai pazemes krājumu apsaimniekošanā;
  • vēlama darba pieredze valsts vai pašvaldības iestādē;
  • nozari saistošo normatīvo aktu pārzināšana;
  • labas prasmes darbā ar datoru (MS Office programmas);
  • prasme plānot un organizēt savu darbu;
  • sadarbības prasme komandā;
  • valsts valodas zināšanas (t.sk. ortogrāfijas, interpunkcijas, sintakses un morfoloģisko prasību ievērošana) augstākajā līmenī;
  • B kategorijas autovadītāja apliecība.

Pienākumi:

  • kontrolēt novada aizsargājamo teritoriju vides kvalitāti, novērtēt jebkuras vides kvalitāti pēc piesārņojuma kontroles un analīžu rezultātiem;
  • pārzināt derīgo izrakteņu ieguvi novadā, sagatavot vai pagarināt atļaujas to iegūšanai;
  • nodrošināt vides prasībām atbilstošu pašvaldības mežu un ūdeņu apsaimniekošanu, tai skaitā meža inventarizācijas lietu pasūtīšanu u.c. nepieciešamo darbību veikšanu
  • nodrošināt energopārvaldības sistēmas darbību un pārvaldīt enerģijas patēriņu Siguldas novadā atbilstoši normatīvajām prasībām un ISO 50001 standartā ietvertajām prasībām;
  • veikt energoresursu iepirkumus (elektrība, gāze, granulas u.c.) un sekot energoresursu patēriņam;
  • nodrošināt atkritumu apsaimniekošanu pakalpojumu sniegšanu pašvaldības teritorijā un kontrolēt pakalpojuma izpildes kvalitāti, atbilstību normatīvajiem aktiem.

Piedāvājam:

  • iespēju strādāt dinamiskā vidē pašvaldībā, kuras sauklis „Sigulda aizrauj!”;
  • draudzīgu un profesionālu darba kolektīvu;
  • profesionālās pilnveidošanās iespējas;
  • sociālās garantijas;
  • atalgojumu saskaņā ar normatīvajiem aktiem no  820 eiro līdz 864 eiro pirms nodokļu nomaksas.

CV un motivācijas vēstuli līdz 1.novembrim sūtīt uz e-pastu kristine.simanovica@sigulda.lv vai pastā uz adresi Siguldas novada pašvaldība, Pils iela 16, Sigulda, LV-2150. Dokumentus šajā adresē var iesniegt arī personīgi. Tālrunis informācijai 67970852.


© www.sigulda.lv




KOMENTĀRI
Lai pievienotu komentāru nepieciešams būt reģistrētam lietotājam vai reģistrēties!


Apskatīt komentārus

Pasākumi