×

Lai šī tīmekļvietne darbotos, tā izmanto nepieciešamās sīkdatnes. Ar Jūsu piekrišanu papildus šajā vietnē var tikt izmantotas statistikas un sociālo mediju sīkdatnes:
- Statistikas sīkdatnes (nepieciešamas, lai uzlabotu vietnes darbību un lietošanas pieredzi);
- Sociālo mediju sīkdatnes (nepieciešamas Facebook autorizācijai, video skatījumiem).

Jūs varat piekrist visām sīkdatnēm, noklikšķinot uz pogas “Piekrītu visām sīkdatnēm” vai veikt atsevišķu sīkdatņu izvēli, noklikšķinot uz pogas “Tikai analītiskajām sīkdatnēm” vai “Tikai sociālo mēdīju sīkdatnēm”.

Ja tīmekļa vietnes lietotājs noklikšķina uz pogas “Nepiekrītu”, tīmekļa vietnē saglabājas tikai nepieciešamās sīkdatnes, kuras ir nepieciešamas, lai nodrošinātu tīmekļa vietnes darbību un kuru izmantošanai nav nepieciešams iegūt lietotāja piekrišanu.

Lai uzzinātu vairāk par mūsu sīkdatņu politiku, lūdzam noklikšķināt uz pogas “Vairāk informācijas”.

Ceturtdiena, 25. aprīlis
Šodien sveicam: Līksma, Bārbala
Laika ziņas: Sigulda 0℃, Z vējš 0 m/s
e.sigulda.lv
A- A A+ T T


2017-11-25
Mores pamatskolas skolēni Zooloģiskajā dārzā apgūst dzīvnieku sistemātiku

22.novembrī  7.9.klašu izglītojamie apmeklēja Rīgas Zooloģiskā dārza zooskolas nodarbību, kurā skolēni apguva tēmu par dzīvnieku sistemātiku.

Nodarbības sākumā 8.9.klašu skolēnus jauki sagaidīja papagailis Leo ar draudzīgu sveicienu: „Čau!”, tad nodarbības vadītājas vadībā izglītojamie demonstrētajiem dzīvniekiem jenotam, gekonam, papagailim un šņācējprusakam noteica raksturīgākās pazīmes, kas nosaka viņu taksonomisko piederību. Drosmīgākie varēja šos dzīvniekus paņemt rokās. Turpinājumā skolēni aizpildīja darba lapas, kurās noteica dzīvnieka nosaukumu, klasi, ķermeņa uzbūves īpatnības. Nodarbības noslēgumā visi veidoja radošo darbu „Fantastiskais dzīvnieks”.

Savukārt 7. un 7.9.A un B klases izglītojamajiem gides Daigas vadībā bija nodarbība par dzīvniekiem dažādos kontinentos. Sākumā visi kopīgi izveidoja pasaules karti, noskaidroja, kas ietekmē dzīvnieku izplatību. Tuvāk iepazina ezi, bruņurupuci un gekonu, kurus varēja paturēt rokās, pārliecināties par stiprajām bruņām bruņurupucim un saprast, cik maigi jātur gekons, lai tas nenomestu asti. Nodarbības turpinājumā, sadaloties grupās, veica uzdevumus darba lapās par dzīvniekiem dažādos kontinentos. Šajā darbā izmantoja prasmes orientēties zoodārzā pēc kartes, dzīvniekus atpazīt pēc attēla un savstarpēji sadarboties.

Noslēgumā izglītojamie veica pašvērtējumu.

Informāciju sagatavoja:
Māra Matveja

Dabaszinību pedagoģe


© www.sigulda.lv




KOMENTĀRI
Lai pievienotu komentāru nepieciešams būt reģistrētam lietotājam vai reģistrēties!


Apskatīt komentārus

Pasākumi