×

Lai šī tīmekļvietne darbotos, tā izmanto nepieciešamās sīkdatnes. Ar Jūsu piekrišanu papildus šajā vietnē var tikt izmantotas statistikas un sociālo mediju sīkdatnes:
- Statistikas sīkdatnes (nepieciešamas, lai uzlabotu vietnes darbību un lietošanas pieredzi);
- Sociālo mediju sīkdatnes (nepieciešamas Facebook autorizācijai, video skatījumiem).

Jūs varat piekrist visām sīkdatnēm, noklikšķinot uz pogas “Piekrītu visām sīkdatnēm” vai veikt atsevišķu sīkdatņu izvēli, noklikšķinot uz pogas “Tikai analītiskajām sīkdatnēm” vai “Tikai sociālo mēdīju sīkdatnēm”.

Ja tīmekļa vietnes lietotājs noklikšķina uz pogas “Nepiekrītu”, tīmekļa vietnē saglabājas tikai nepieciešamās sīkdatnes, kuras ir nepieciešamas, lai nodrošinātu tīmekļa vietnes darbību un kuru izmantošanai nav nepieciešams iegūt lietotāja piekrišanu.

Lai uzzinātu vairāk par mūsu sīkdatņu politiku, lūdzam noklikšķināt uz pogas “Vairāk informācijas”.

Sestdiena, 20. aprīlis
Šodien sveicam: Mirta, Ziedīte
Laika ziņas: Sigulda 0℃, Z vējš 0 m/s
e.sigulda.lv
A- A A+ T T


2017-12-08
Ģimnāzijai divas godalgas biznesa simulācijas spēlē „Titan”

4.decembrī trīs labākās Siguldas Valsts ģimnāzijas biznesa simulācijas spēles „Titan” komandas piedalījās Limbažos rīkotajās reģionālajās sacensībās, no kurām uz Siguldu tika atvestas divas godalgotas vietas:

1.vieta komandai „Nepietiek RAMs” – Marks Cimermanis, Jānis Rams un Māris Mārtiņš. Paši jaunieši atzīst: „Bija interesanti konkurēt ar savējiem, visas spēles garumā bija sīva cīņa. Ieguvām papildu biznesa prasmes. Gatavosimies pusfinālam Rīgā.”

2.vieta komandai „RTR” – Ričards Robins Skuja, Timofejs Žaruns un Ralfs Grundmanis. Jaunieši uzsver, ka ieguvums ir enerģija, sacensību gars, pieredze biznesā, sadarbība ar komandu. Jāstrādā, lai tiku Latvijas mēroga finālā.

5.vieta komandai „RRR Power” – Reinis Burtnieks, Roberts Bērze un Renārs Knēža. Izglītojamie atzīst: „Bija foršs pasākums, neskatoties uz to, ka ieguvām 5.vietu. Sapratām, ka vajag cīnīties līdz beigām. Vairāk jāmācās strādāt komandā. Jātrenējas nākamajam gadam.”

Komandām lieti noderēja trenera un skolotāja Jāņa Bukina nodarbības.

Spēles „Titan” mērķis ir palīdzēt jauniešiem apgūt uzņēmējdarbības prasmes uz tehnoloģijām balstītā mācību pasākumā. Jauniešiem jāprot darboties augsto tehnoloģiju virtuālā nozarē. Spēlētāji iejūtas vadītāju lomā – katrai komandai ir savs uzņēmums online vidē, kuru iespējams attīstīt pēc pašu vēlmes, tirgojot nākotnes personalizētos portatīvos datorus. Pieņemot veiksmīgus biznesa attīstības lēmumus, spēlētāji attīsta uzņēmumu un sacenšas ar citiem, veiksmīgi nesot peļņu uzņēmuma dalībniekiem.


© www.sigulda.lv




KOMENTĀRI
Lai pievienotu komentāru nepieciešams būt reģistrētam lietotājam vai reģistrēties!


Apskatīt komentārus

Pasākumi