×

Lai šī tīmekļvietne darbotos, tā izmanto nepieciešamās sīkdatnes. Ar Jūsu piekrišanu papildus šajā vietnē var tikt izmantotas statistikas un sociālo mediju sīkdatnes:
- Statistikas sīkdatnes (nepieciešamas, lai uzlabotu vietnes darbību un lietošanas pieredzi);
- Sociālo mediju sīkdatnes (nepieciešamas Facebook autorizācijai, video skatījumiem).

Jūs varat piekrist visām sīkdatnēm, noklikšķinot uz pogas “Piekrītu visām sīkdatnēm” vai veikt atsevišķu sīkdatņu izvēli, noklikšķinot uz pogas “Tikai analītiskajām sīkdatnēm” vai “Tikai sociālo mēdīju sīkdatnēm”.

Ja tīmekļa vietnes lietotājs noklikšķina uz pogas “Nepiekrītu”, tīmekļa vietnē saglabājas tikai nepieciešamās sīkdatnes, kuras ir nepieciešamas, lai nodrošinātu tīmekļa vietnes darbību un kuru izmantošanai nav nepieciešams iegūt lietotāja piekrišanu.

Lai uzzinātu vairāk par mūsu sīkdatņu politiku, lūdzam noklikšķināt uz pogas “Vairāk informācijas”.

Piektdiena, 19. aprīlis
Šodien sveicam: Vēsma, Fanija
Laika ziņas: Sigulda 0℃, Z vējš 0 m/s
e.sigulda.lv
A- A A+ T T


2018-04-23
Noslēdzies „Minecraft Skola” pilotprojekts

Noslēdzot „Minecraft Skolas” četrus mēnešus ilgo pilotprojektu, tā īstenotāji atzīst, ka prasmīga datorspēļu izmantošana mācību procesā veicina zināšanu apguvi, attīsta radošumu, sadarbības prasmes un kritisko domāšanu. Projektu īstenoja „Microsoft Latvia” sadarbībā ar Datorzinību centru. Tajā piedalījās 18 skolotāji un 26 skolēni no Rīgas, Jelgavas, Ventspils, Siguldas un Liepājas.

Minecraft Skolas” apmācību programma iepazīstināja skolotājus ar pieejamajiem resursiem mācību plānošanā, kā arī ar Latvijas izglītības modelim pielāgotu scenāriju piemēriem, kuru īstenošanā var iesaistīt skolēnus. Nodarbībās skolēni kopā ar skolotājiem spēles vidē apguva ģeometriju, dabaszinības, ķīmiju un programmēšanu. Projektu vadīja Siguldas pilsētas vidusskolas skolotājs Edgars Bajaruns.

„Strādājot gan ar skolēniem, gan skolotājiem, bija aizraujoši vērot mācību procesa dinamiku. Skolēni nokļuva mācību vides – spēles centrā, nebaidījās paust savas domas un radošumu, sadarbojās ar komandas biedriem, attīstīja lēmumu pieņemšanas prasmes procesā, kas viņiem bija pazīstams. Skolotājiem, savukārt, bija cita veida izaicinājums – apgūt jaunu vidi, darīt neierasto! Lielākais ieguvums būs tiem skolotājiem, kuri saskata lielo iespēju un potenciālu savu mācīšanas paņēmienu dažādošanai,” secina Edgars Bajaruns.

„Microsoft” misija izglītībā ir bagātināt mācību procesu ar tehnoloģijām, iedvesmojot skolēnus jauniem sasniegumiem un atbalstot pedagogus. Pilotprojekts apliecina – „Minecraft: Education Edition” sniedz skolēniem iespēju apgūt mācību vielu un sadarbības prasmes pazīstamā un aizraujošā, bet vienlaikus arī – izglītojošā vidē. Savukārt skolotāji kļūst par skolēnu pavadoņiem „Minecraft” mācību pasaulē, spēj radīt interesantus un unikālus mācību materiālus, veicinot motivāciju mācīties un zināšanu apguvi,” akcentē Renāte Strazdiņa, „Microsoft Latvia” vadītāja.

„Mūsu īstenotajos tehnoloģiju prasmju pilnveidošanas kursos vienmēr pārsteidz azarts un interese, ar kādu darbojas daudzi skolotāji. Tas sniedz milzīgu gandarījumu. „Minecraft Skolas” projekts bija īpašs mums visiem. Tajā mācījās ikviens: skolēni, skolotāji un mēs – projekta vadītāji. Ļoti bieži bērni kļuva par skolotāju padomdevējiem spēles niansēs, savukārt spēles vidē iekļautie mācību satura elementi tika apgūti it kā “paši no sevis”,” atzīst „Datorzinību centra” valdes priekšsēdētājs Andris Ķikāns.

Katrs projekta dalībnieks noslēgumā saņēma diplomu un „Minecraft: Education Edition” licenci, lai varētu darboties spēles vidē arī turpmāk.

Informāciju sagatavoja:
Gunta Līne
„Microsoft Latvia” komunikācijas konsultante


© www.sigulda.lv




KOMENTĀRI
Lai pievienotu komentāru nepieciešams būt reģistrētam lietotājam vai reģistrēties!


Apskatīt komentārus

Pasākumi