×

Lai šī tīmekļvietne darbotos, tā izmanto nepieciešamās sīkdatnes. Ar Jūsu piekrišanu papildus šajā vietnē var tikt izmantotas statistikas un sociālo mediju sīkdatnes:
- Statistikas sīkdatnes (nepieciešamas, lai uzlabotu vietnes darbību un lietošanas pieredzi);
- Sociālo mediju sīkdatnes (nepieciešamas Facebook autorizācijai, video skatījumiem).

Jūs varat piekrist visām sīkdatnēm, noklikšķinot uz pogas “Piekrītu visām sīkdatnēm” vai veikt atsevišķu sīkdatņu izvēli, noklikšķinot uz pogas “Tikai analītiskajām sīkdatnēm” vai “Tikai sociālo mēdīju sīkdatnēm”.

Ja tīmekļa vietnes lietotājs noklikšķina uz pogas “Nepiekrītu”, tīmekļa vietnē saglabājas tikai nepieciešamās sīkdatnes, kuras ir nepieciešamas, lai nodrošinātu tīmekļa vietnes darbību un kuru izmantošanai nav nepieciešams iegūt lietotāja piekrišanu.

Lai uzzinātu vairāk par mūsu sīkdatņu politiku, lūdzam noklikšķināt uz pogas “Vairāk informācijas”.

Piektdiena, 19. aprīlis
Šodien sveicam: Vēsma, Fanija
Laika ziņas: Sigulda 0℃, Z vējš 0 m/s
e.sigulda.lv
A- A A+ T T


2018-05-21
Izsludināts iepirkums Vidzemes šosejas Sēnītes posma pārbūvei

Valsts akciju sabiedrība „Latvijas Valsts ceļi” ir izsludinājusi publisku iepirkumu valsts galvenā autoceļa A2 Rīga–Sigulda–Igaunijas robeža (Veclaicene) posma no Garkalnes līdz Sēnītei (25,50.–39,40.km) un valsts galvenā autoceļa A3 Inčukalns–Valmiera–Igaunijas robeža (Valka) posma no Sēnītes līdz tiltam pār Gauju (0,00.-1,65. km) pārbūvei.

Šī Vidzemes šosejas (A2) posma kopējais garums ir 13,90 km un vēl 1,65 km uz Valmieras šosejas (A3). Vidzemes šosejas posmā ir divas brauktuves ar divām joslām katrā virzienā un deviņi satiksmes pārvadi Sēnītes mezglā un viens pie Vangažiem. Projektā plānots veikt seguma pārbūvi visā posma garumā, kā arī visu satiksmes pārvadu pārbūvi. Asfaltbetona segums paredzēts trīs kārtās. Projektā paredzēta Straujupītes caurtekas pārbūve, kā arī mazāku caurteku pārbūve un tīrīšana, gājēju tuneļa Sēnītes satiksmes mezglā atjaunošana, 14 autobusu pieturvietu atjaunošana un sešu paviljonu izbūve. Tiks nomainītas un izbūvētas transporta un gājēju drošības barjeras, uzstādīti drošības žogi brauktuvju sadalošajā joslā, atjaunots gājēju luksofors un ceļa apgaismojums Vangažos. Tiltam pār Gauju (A3) tiks mainīts asfaltbetona segums.

Projekta kopējās plānotās būvdarbu izmaksas ir 42 miljoni eiro. Darbi tiks finansēti no valsts budžeta un Eiropas Savienības Kohēzijas fonda līdzekļiem.

Vidzemes šoseja (A2) no Garkalnes līdz Sēnītei ir izbūvēta 1974. (kreisā brauktuve) un 1976.gadā (labā brauktuve), seguma remonts īsos posmos veikts 1999. un 2003.gadā. Šoseja no Sēnītes mezgla līdz Gaujai ir būvēta no 1977. līdz 1983.gadam, bet no Gaujas līdz divu brauktuvju posma beigām – līdz 1984.gadam. Sēnītes satiksmes mezgls pēdējo reizi remontēts 1999.gadā. Satiksmes intensitāte 2017.gadā: no Tallinas šosejas (A1) līdz Garkalnei – 27 516 auto/diennaktī; no Garkalnes līdz Sēnītei – 21 336 auto/diennaktī; no Sēnītes līdz Siguldai – 12 985 auto/diennaktī. 

Informāciju sagatavoja:
Valsts akciju sabiedrība „Latvijas Valsts ceļi” 
Komunikācijas daļa

          

 

 


© www.sigulda.lv




KOMENTĀRI
Lai pievienotu komentāru nepieciešams būt reģistrētam lietotājam vai reģistrēties!


Pasākumi