×

Lai šī tīmekļvietne darbotos, tā izmanto nepieciešamās sīkdatnes. Ar Jūsu piekrišanu papildus šajā vietnē var tikt izmantotas statistikas un sociālo mediju sīkdatnes:
- Statistikas sīkdatnes (nepieciešamas, lai uzlabotu vietnes darbību un lietošanas pieredzi);
- Sociālo mediju sīkdatnes (nepieciešamas Facebook autorizācijai, video skatījumiem).

Jūs varat piekrist visām sīkdatnēm, noklikšķinot uz pogas “Piekrītu visām sīkdatnēm” vai veikt atsevišķu sīkdatņu izvēli, noklikšķinot uz pogas “Tikai analītiskajām sīkdatnēm” vai “Tikai sociālo mēdīju sīkdatnēm”.

Ja tīmekļa vietnes lietotājs noklikšķina uz pogas “Nepiekrītu”, tīmekļa vietnē saglabājas tikai nepieciešamās sīkdatnes, kuras ir nepieciešamas, lai nodrošinātu tīmekļa vietnes darbību un kuru izmantošanai nav nepieciešams iegūt lietotāja piekrišanu.

Lai uzzinātu vairāk par mūsu sīkdatņu politiku, lūdzam noklikšķināt uz pogas “Vairāk informācijas”.

Ceturtdiena, 28. marts
Šodien sveicam: Gunta, Ginta, Gunda
Laika ziņas: Sigulda 0℃, Z vējš 0 m/s
e.sigulda.lv
A- A A+ T T


2019-01-03
Pieaug e-pakalpojumu popularitāte pašvaldības portālā e.sigulda.lv

2018.gadā Siguldas novada pašvaldības Pakalpojumu centrā klātienē ir apkalpoti 12 423 iedzīvotāji un sniegtas atbildes uz 3316 zvaniem. Pašvaldībā saņemti 682 e-pakalpojumu pieteikumi, kas apliecina, ka pašvaldības iedzīvotāji ar katru gadu aizvien vairāk izmanto iespējas pašvaldības pakalpojumus pieteikt attālināti.

Populārākie klātienes pakalpojumi: nekustamā īpašuma nodokļa apmaksa, ielu tirdzniecības atļaujas saņemšana, kā arī deklarētās dzīvesvietas reģistrēšana vai anulēšana. Populārākie e-pakalpojumi 2018.gadā: saņemt vai pagarināt daudzbērnu ģimenes statusu, saņemt paziņojumu par nekustamā īpašuma nodokli e-pastā, reģistrēt bērnu pašvaldības pirmskolas izglītības rindā un pieteikt bērnu 1.klasei. Novadnieki aktīvi izmantoja iespēju pieteikties jaundzimušo godināšanas pasākumam „Esmu dzimis Siguldas novadā”, lai saņemtu piemiņas monētu.

No 2017.gada jūnija katru trešdienu Pakalpojumu centrā klientus pieņem Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes (PMLP) darbinieki, kuru pakalpojumus pagājušā gada laikā izmantojuši 3551 iedzīvotājs. Biežāk izmantotais pakalpojums ir personu apliecinošu dokumentu noformēšana.

Kopš 2017.gada rudens Pakalpojumu centra darbinieki sniedz noteiktus Valsts ieņēmumu dienesta (VID) pakalpojumus: pieņem gada ienākumu deklarācijas, iesniegumus par elektroniskajām algas nodokļu grāmatiņām un iedzīvotāju ienākuma nodokļa atvieglojumu reģistrēšanu vai anulēšanu, kā arī sniedz atbalstu darbam ar elektroniskas deklarēšanās sistēmu. Pagājušajā gadā VID pakalpojumus Pakalpojumu centrā pieteicis 173 novadnieki.

Pakalpojumu centra darba laiks otrdienās, trešdienās un piektdienās ir no plkst.8.00 līdz 17.00, pirmdienās un ceturtdienās līdz plkst.18.00. Apmeklētāju ērtībām Pakalpojumu centrā pašvaldības pakalpojumi iedzīvotājiem ir pieejami arī sestdienās no plkst.9.00 līdz 12.00. Saziņa ar Pakalpojuma centra darbiniekiem notiek arī pa e-pastu pakalpojumucentrs@sigulda.lv un bezmaksas informatīvo tālruni 80000388, kurā ārpus Pakalpojuma darba laika ir iespēja atstāt ziņu automātiskajā atbildētājā.

Atgādinām, ka pašvaldības saziņa ar iedzīvotājiem notiek arī sociālajos tīklos facebook.com, twitter.com un Instagram, kā arī tīmekļa vietnē www.sigulda.lv.


© www.sigulda.lv




KOMENTĀRI
Lai pievienotu komentāru nepieciešams būt reģistrētam lietotājam vai reģistrēties!


Apskatīt komentārus

Pasākumi