2019-10-22
Vidzemes šosejas posmā no Sēnītes līdz Vangažiem atvērs otru ceļa brauktuvi
VAS “Latvijas valsts ceļi” informē, ka no 22. oktobra Vidzemes šosejas posmā no Sēnītes mezgla līdz Garkalnei satiksme tiks pakāpeniski pārslēgta uz abām brauktuvēm. Savukārt posmā no Vangažiem līdz Rīgai satiksmei joprojām būs atvērta tikai viena brauktuve ar divām joslām katru savā virzienā. Sākoties novembrim, visā Vidzemes šosejas posmā, kurā norit būvdarbi, plānots atvērt abas brauktuves. Tad pilnībā satiksmei iecerēts atvērt arī Sēnītes mezglu un ceļa pārvadus.
Uz Vidzemes šosejas (A2) posmā no Sēnītes ceļu mezgla līdz Garkalnei turpinās būvdarbi, kurus plānots pabeigt 2020. gada rudenī. Līdz šim uz brauktuves Siguldas virzienā ir ieklāta asfalta apakškārta un saistes kārta, savukārt nākamajā gadā tiks veikta brauktuvju asfaltēšanas darbu pabeigšana, pārvadu apakšējo daļu remonts un Sēnītes mezgla rotācijas apļa pārbūve.
Būvdarbus Vidzemes šosejas posmā no Sēnītes līdz Garkalnei veic piegādātāju apvienība “Binders” un “ACB”, to līgumcena ir 46,5 miljoni eiro (ar PVN). Darbi tiek finansēti no valsts budžeta un no Eiropas Savienības Kohēzijas fonda līdzekļiem. Kopējais būvdarbu posms ir 14 kilometrus garš, taču, ņemot vērā to, ka katrā braukšanas virzienā ir divas joslas, seguma pastiprināšana tiek veikta kopumā vairāk nekā 30 kilometru kopgarumā. Projekta ietvaros tiek atjaunoti arī septiņi ceļa pārvadi un divi tuneļi Sēnītes mezglā, kā arī divi pārvadi pie Vangažiem un divas caurtekas. 1,65 km garumā ceļa sega tiek pārbūvēta arī uz autoceļa Inčukalns–Valmiera–Igaunijas robeža (Valka) (A3), tiltam pār Gauju būs atjaunots segums.
Jau ziņots, ka Vidzemes šosejas posms no Sēnītes līdz Garkalnei tādā konstrukcijā, kāda tur ir tagad, ir izbūvēts 1974. gadā. Pēdējo reizi seguma atjaunošanas darbi tur nelielos posmos ir veikti pagājušā gadsimta beigās un šī gadsimta sākumā.
© www.sigulda.lv
Apskatīt komentārus