Svētdiena, 12. jūlijs
Šodien sveicam: Indriķis, Ints, Namejs
Laika ziņas: Sigulda +15.1℃, ZR vējš 2 m/s
e-pakalpojumi
A- A A+


2020-01-10
Par 60% pieaug e-pakalpojumu popularitāte Siguldas novada pašvaldības portālā e.sigulda.lv

2019. gadā Siguldas novada pašvaldības Pakalpojumu centrā klātienē ir apkalpoti 11907 iedzīvotāji, sniegtas atbildes uz 2977 zvaniem. Pašvaldībā saņemti 1143 e-pakalpojumu pieteikumi, kas ir par 60% vairāk nekā 2018. gadā un apliecina, ka pašvaldības iedzīvotāji katru gadu aizvien vairāk izmanto iespējas pašvaldības pakalpojumus pieteikt attālināti. Jāpiemin, ka pērnā gada nogalē pašvaldībai piešķirta Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas atzinība par visaugstāko rezultātu E-indeksā par digitālajiem risinājumiem ikdienas darbā pašvaldību, reģionālās nozīmes attīstības centru grupā.

Populārākie klātienes pakalpojumi: nekustamā īpašuma nodokļa apmaksa, ielu tirdzniecības atļaujas saņemšana, Siguldas novada iedzīvotāja ID kartes saņemšana, bērna reģistrēšana pirmsskolas izglītības iestāžu rindā u.c. Tāpat vairāk nekā 300 novadnieku pavasarī, Spodrības mēneša laikā, izmantoja iespēju Pakalpojumu centrā bez maksas saņemt īpašus maisus zaļajiem atkritumiem. Populārākie e-pakalpojumi 2019. gadā: saņemt vai atjaunot Siguldas novada pašvaldības daudzbērnu ģimenes statusu, reģistrēt bērnu pirmsskolas izglītības iestādē, pieteikt bērnu 1. klasē. Novadnieki aktīvi izmantoja arī iespēju elektroniski pieteikties jaundzimušo godināšanas pasākumam “Esmu dzimis Siguldas novadā , lai saņemtu piemiņas medaļu.

No 2017. gada jūnija katru trešdienu Pakalpojumu centrā klientus pieņem Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes (PMLP) darbinieki, kuru pakalpojumus pagājušā gada laikā izmantojuši 3312 iedzīvotāji. Biežāk izmantotais pakalpojums ir personu apliecinošu dokumentu noformēšana.

Kopš 2017.gada rudens Pakalpojumu centra darbinieki sniedz noteiktus Valsts ieņēmumu dienesta (VID) pakalpojumus. Pērn tos izmantojuši 197 novadnieki, kas ir par 24 iedzīvotājiem vairāk nekā 2018. gadā. Visvairāk novadnieki izmanto iespēju iesniegt gada ienākumu deklarācijas, lai saņemtu atpakaļ pārmaksāto iedzīvotāju ienākuma nodokli par attaisnotajiem izdevumiem, kā arī gadījumā, ja ir izveidojusies nodokļa pārmaksa saistībā ar gada diferencētā neapliekamā minimuma un progresīvās nodokļa likmes piemērošanu. Pakalpojumu centra klientu apkalpošanas speciālisti sniedz atbalstu arī darbam ar elektroniskās deklarēšanās sistēmu (EDS).

Pakalpojumu centra darba laiks otrdienās, trešdienās un piektdienās  ir no plkst. 8.00 līdz 17.00, pirmdienās un ceturtdienās līdz plkst. 18.00. Apmeklētāju ērtībām Pakalpojumu centrā pašvaldības pakalpojumi iedzīvotājiem ir pieejami arī sestdienās no plkst. 9.00 līdz 12.00. Saziņa ar Pakalpojuma centra darbiniekiem notiek arī pa e-pastu pakalpojumucentrs@sigulda.lv un bezmaksas informatīvo tālruni 80000388, kurā ārpus Pakalpojumu centra darba laika ir iespēja atstāt ziņu automātiskajā atbildētājā.

Atgādinām, ka pašvaldības saziņa ar iedzīvotājiem notiek arī sociālajos tīklos Facebook, twitter.com un Instagram, kā arī tīmekļa vietnē www.sigulda.lv.


© www.sigulda.lv




KOMENTĀRI
Lai pievienotu komentāru nepieciešams būt reģistrētam lietotājam vai reģistrēties!


Apskatīt komentārus

Pasākumi

       Jūlijs 2020