Otrdiena, 19. janvāris
Šodien sveicam: Andulis, Alnis
Laika ziņas: Sigulda -11.3℃, D vējš 3.4 m/s
e.sigulda.lv
A- A A+ T T


2021-01-12
Pērn pieteikto e-pakalpojumu skaits pieaudzis divas reizes

2020. gadā Siguldas novada pašvaldībā būtiski palielinājies saņemto neklātienes pakalpojumu skaits. Līdzīgi kā iepriekšējos gados, arī 2020. gadā saņemto e-pakalpojumu pieteikumu skaits ir strauji audzis – pērn saņemti 2345 e-pakalpojumu pieteikumi, kas ir divas reizes vairāk nekā 2019. gadā. Tāpat, turpinot darbu pie pašvaldības izvirzītajām videi draudzīgajām iniciatīvām, lai pašvaldības darbā un novada teritorijā ieviestu ilgtspējīgas saimniekošanas metodes, pērn gandrīz divas reizes palielinājies arī pašvaldības elektroniski izsūtīto dokumentu skaits. Siguldas novada pašvaldības Pakalpojumu centrā par 25% palielinājies arī saņemto zvanu skaits, kā arī sniegtas atbildes uz iedzīvotāju uzdotajiem jautājumiem pašvaldības oficiālajā e-pastā pasts@sigulda.lv un pašvaldības tīmekļa vietnes www.sigulda.lv pakalpojumā “Vēstule pašvaldībai”. Savukārt Pakalpojumu centrā klātienē apkalpoto klientu skaits ir samazinājies, kas ir tikai likumsakarīgi, ņemot vērā valstī noteiktos drošības pasākumus Covid-19 izplatības ierobežošanā un klātienes klientu apkalpošanas ierobežojumus.

Līdzīgi kā 2019. gadā, populārākie pašvaldības e-pakalpojumi pagājušajā gadā:

Ārkārtējās situācijas laikā novadnieki pašvaldības pakalpojumu portālā e.sigulda.lv aktīvi izmantoja iespēju elektroniski pieteikties krīzes pabalsta saņemšanai un siltumapgādes izdevumu segšanai, lai saņemtu pašvaldības palīdzību īslaicīgu problēmu risināšanā.

Populārākie klātienes pakalpojumi, ko iedzīvotāji pērn izmantoja Pakalpojumu centrā:

  • dzīvesvietas deklarēšana;
  • Siguldas novada iedzīvotāja ID kartes izgatavošana;
  • nekustamā īpašuma nodokļa administrēšanas jautājumi;
  • kases pakalpojumi;
  • gada ienākumu deklarācijas iesniegšana;
  • kopēšanas darbi un publiski pieejamā datora izmantošana.

Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes pakalpojumus pagājušā gada laikā izmantojuši 1886 iedzīvotāji.

Iedzīvotāju ērtībām katru gadu tiek papildināts pašvaldības pakalpojumu klāsts. Aicinām arī turpmāk sazināties ar pašvaldību attālināti, izmantojot pašvaldības pakalpojumu portālu e.sigulda.lv. Saziņa ar Pakalpojuma centra darbiniekiem notiek arī pa e-pastu pakalpojumucentrs@sigulda.lv un bezmaksas informatīvo tālruni 80000388. Iesniegumu, kas adresēts pašvaldībai un parakstīts ar drošu elektronisko parakstu, var sūtīt uz pašvaldības oficiālo e-pasta adresi pasts@sigulda.lv. Atgādinām, ka e-paraksts personas apliecībā (eID kartē) un eParaksts mobile risinājumā tiek nodrošināts neierobežotu reižu skaitu, un ir bez maksas.

Valstī izsludinātās ārkārtējās situācijas laikā Pakalpojumu centrs apmeklētājus klātienē pieņem darbdienās no plkst. 10.00 līdz 12.00, izņemot trešdienas, kad klātienes apkalpošana notiek no plkst. 8.30 līdz 15.00. Šajā laikā darbu turpinās arī Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes speciālisti.

Atgādinām, ka pašvaldības saziņa ar iedzīvotājiem notiek arī sociālo tīklu vietnēs Facebook un Twitter, kā arī tīmekļa vietnē www.sigulda.lv.


© www.sigulda.lv




KOMENTĀRI
Lai pievienotu komentāru nepieciešams būt reģistrētam lietotājam vai reģistrēties!


Apskatīt komentārus

Pasākumi

       Janvāris 2021       
1 23
45 678 9 10
1112 1314 15 1617
1819 202122 2324
2526 272829 3031