Latvijas Pasts informē, ka nepietiekama pasta pakalpojumu pieprasījuma dēļ no 2023. gada 2. janvāra tiks mainīts Siguldas novada Inčukalna pasta nodaļas darbības modelis, atrašanās vieta un darbalaiks. No minētā datuma Inčukalna pagastā visi pasta pakalpojumi katru darbdienu no plkst. 10.00 līdz 11.00 tiks nodrošināti pašvaldības Sociālā dienesta telpās Inčukalnā, Atmodas ielā 2A. Ārpus pasta pakalpojumu sniegšanas vietas darbalaika iedzīvotāji varēs izvēlēties pasta pakalpojumus saņemt arī pie pastnieka savā dzīvesvietā.
Tāpat kā līdz šim, Inčukalna pasta pakalpojumu sniegšanas vietā iedzīvotājiem būs pieejami visi pasta pakalpojumi un arī citi pakalpojumi, kurus nodrošina Latvijas Pasts: vienkāršu un ierakstītu iekšzemes un pārrobežu vēstuļu korespondences sūtījumu – vēstules, pastkartes, sīkpakas, bandroles – saņemšana un nosūtīšana, iekšzemes un pārrobežu pasta paku saņemšana un nosūtīšana, pastmarku un aplokšņu iegāde, preses izdevumu abonēšana, iemaksas pasta norēķinu sistēmas (PNS) kontā, naudas pārvedumu izmaksa, komunālo maksājumu un citu rēķinu apmaksa un komercpreču iegāde.
Ar pastnieka starpniecību Inčukalna iedzīvotājiem iespējams saņemt arī skaidras naudas izmaksu no PNS konta. Šo un pārējos pastnieka pakalpojumus dzīvesvietā iespējams saņemt, iepriekš sazinoties ar Latvijas Pasta Klientu centru, zvanot uz tālruņa numuru 27008001 vai 67008001.
Latvijas Pasts atgādina, ka pensijas saņēmēji var pieteikt tās saņemšanu savā dzīvesvietā – Latvijas Pastam ir līgums ar Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūru (VSAA) par VSAA izmaksāto pensiju piegādi saņēmēju dzīvesvietā, un šis skaidras naudas piegādes pakalpojums klientam izmaksās 2,39 eiro. Šā pakalpojuma izmaksas ir zemākas nekā individuālam skaidras naudas izmaksas pakalpojumam klienta dzīvesvietā no Pasta norēķinu sistēmas jeb PNS maksājumu konta.
Iesniegumu VSAA par izmaksas adreses maiņu, izlemjot par turpmāku pensijas piegādi dzīvesvietā, iespējams iesniegt elektroniski oficiālajā e-adresē vai e-pastā pasts@vsaa.gov.lv (iesniegums jāparaksta ar drošu elektronisko parakstu, kas satur laika zīmogu). Iesniegumu iespējams nosūtīt arī pa pastu jebkurai VSAA nodaļai vai nogādāt darba laikā jebkurā VSAA klientu apkalpošanas centrā un atstāt speciāli izvietotā kastītē iesniegumiem.
Saņemot aicinājumu par reģistrēta sūtījuma izņemšanu, iedzīvotājiem ir iespēja pieteikt sūtījuma bezmaksas saņemšanu Inčukalna pasta pakalpojumu sniegšanas vietā, iepriekš zvanot uz tālruņa numuru 67008001, 27008001 un norādot datumu, kurā klients vēlas saņemt sūtījumu. Savukārt, apmeklējot Siguldas pasta nodaļu Pils ielā 2, sūtījumu saņemšana bez iepriekšēja pieteikuma iespējama pirmdienās, otrdienās ceturtdienās un piektdienās no plkst. 8.00 līdz 18.00 un trešdienās no plkst. 8.00 līdz 19.00.
Pasta pakalpojumu sniegšanas vietu skaitu un izvietojumu nosaka Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisijas padomes lēmums Par universālā pasta pakalpojuma saistību noteikšanu, kas paredz, ka Latvijas Pastam katra novada teritoriālajā vienībā ir vismaz viena pasta pakalpojumu sniegšanas vieta.
Papildus informācija, zvanot uz tālruņa numuru 26722585, vai rakstot uz e-pasta adresi pr@pasts.lv; vineta.klavina@pasts.lv.
© www.sigulda.lv
Apskatīt komentārus