Pirmdien, 4.martā Gaujas nacionālā parka (turpmāk tekstā Gaujas NP) tūrisma piedāvājums ar jauno Gaujas NP tūrisma zīmolu „Enter Gauja” tiek popularizēts starptautiskajā tūrisma profesionāļu kontaktu biržā „Polish Travel Mart” Varšavā.
Ņemot vērā Polijas ģeogrāfisko atrašanos, šis tūrisma tirgus ir stratēģisks, lai sadarbībā ar Polijas tūrisma kompānijām, palielinātu poļu tūristu skaitu Gaujas NP teritorijā.
„Polish Travel Mart” apmeklējums ir astotais no kopumā plānotās vērienīgās kampaņas Gaujas NP tūrisma piedāvājuma popularizēšanai, šim mērķim 2013.gadā izvēloties dalību 15 starptautiskos tūrisma gadatirgos Somijā, Lietuvā, Igaunijā, Krievijā, Zviedrijā, Polijā, kā arī Vācijā, Lielbritānijā un Nīderlandē.
Gaujas NP vēsturiski ir viens no Latvijas atpazīstamākajiem un piedāvājuma ziņā bagātākajiem galamērķiem, tomēr lai piesaistītu lielāku ārzemju tūristu īpatsvaru visa gada garumā un īpaši Gaujas NP 40.jubilejas gadā, pašvaldības kopā ar tūrisma uzņēmējiem vienojušās par kopīgu stratēģiju konkurētspējas palielināšanai.
Jau iepriekš ziņots, ka 2012. gada 7. februārī vienojoties Siguldas, Cēsu, Valmieras, Līgatnes, Pārgaujas un Amatas pašvaldībām un Dabas aizsardzības pārvaldei, parakstīta vienošanās par sadarbību tūrisma veicināšanai Gaujas NP teritorijā. Šogad šim pašvaldību lokam pievienojušās Krimuldas, Kocēnu un Priekuļu pašvaldības, stiprinot vienoto pozīciju kopējai stratēģijai kāpināt eksporta apjomu. Kā norādīts 2012. gadā apstiprinātajā „Gaujas NP tūrisma klastera attīstības stratēģijā” plānots panākt, ka Gaujas NP ir konkurētspējīgākais tūrisma galamērķis Latvijā ārpus galvaspilsētas ar kvalitatīvu un specializētu tūrismu precīzi segmentētā ārvalstu un vietējā tirgū visa gada garumā, kas orientēts uz pieprasītu atpūtu un aktivitātēm dabā un vēsturiskā kultūrvidē.
Piedalīšanās tūrisma izstādēs un gadatirgos tiek organizēta sadarbībā ar LIAA un Eiropas Reģionālās attīstības fonda atbalstu.
© www.sigulda.lv
Apskatīt komentārus