No 4.-7.novembrim Londonā norisinājās viens no pasaulē nozīmīgākajiem tūrisma profesionāļu sarīkojumiem – gadskārtējais starptautiskais tūrisma gadatirgus „World Travel MArket 2013”. Tajā ar jauno tūrisma zīmolu „Enter Gauja” tika popularizēts arī Gaujas nacionālais parks (Gaujas NP).
Lielbritānijas tūrisma tirgum tika piedāvāts Gaujas NP dabas, kultūras un aktīvās atpūtas piedāvājums, kas ir unikāls Baltijas līmenī un piesaista ne tikai individuālos tūristus, bet arī darījumu tūrisma kompānijas ar vienreizēju piedzīvojumu komplektu.
Dalība izstādē „World Travel Market” noslēdz šajā gadā īstenoto vērienīgo kampaņu Gaujas NP tūrisma piedāvājuma popularizēšanai. Šī gada laikā Gaujas NP tūrisma piedāvājums popularizēts 15 starptautiskos tūrisma gadatirgos Somijā, Lietuvā, Igaunijā, Krievijā, Zviedrijā, Polijā, kā arī Vācijā, Lielbritānijā un Nīderlandē.
Gaujas NP vēsturiski ir viens no Latvijas atpazīstamākajiem un piedāvājuma ziņā bagātākajiem galamērķiem, tomēr, lai piesaistītu lielāku ārzemju tūristu īpatsvaru visa gada garumā un īpaši Gaujas NP 40. jubilejas gadā, pašvaldības kopā ar tūrisma uzņēmējiem vienojušās par kopīgu stratēģiju konkurētspēja palielināšanai.
Jau iepriekš ziņots, ka 2012.gada 7.februārī, vienojoties Siguldas novada, Cēsu, Valmieras, Līgatnes novada, Pārgaujas novada un Amatas novada pašvaldībām un Dabas aizsardzības pārvaldei, parakstīta vienošanās par sadarbību tūrisma veicināšanai Gaujas NP teritorijā. Šogad šim pašvaldību lokam pievienojušās Krimuldas, Kocēnu un Priekuļu pašvaldības, stiprinot vienoto pozīciju kopīgai stratēģijai kāpināt eksporta apjomu. Kā norādīts 2012.gadā apstiprinātajā „Gaujas NP tūrisma klastera attīstības stratēģijā”, plānots panākt, ka Gaujas NP ir konkurētspējīgākais galamērķis Latvijā ārpus galvaspilsētas ar kvalitatīvu un specializētu tūrismu precīzi segmentētā ārvalstu un vietējā tirgū visa gada garumā, kas orientēts uz pieprasītu atpūtu un aktivitātēm dabā un vēsturiskā kultūrvidē.
© www.sigulda.lv
Apskatīt komentārus