Atsaucoties uz iedzīvotāju lūgumu, šonedēļ uzsākta norobežojošo rūdītā stikla konstrukciju uzstādīšana Autoostas nojumēm, kas atrodas Siguldas dzelzceļa stacijā, Ausekļa ielā 6. Patlaban uzstādītas jau trīs norobežojošās sienas un drīzumā tiks pabeigts uzstādīt arī pārējās.
Pašvaldība oktobrī veica cenu aptauju, un SIA „Tehnodizains” piedāvāja stiklu izgatavošanu un uzstādīšanu veikt par Ls 9864,24 ar PVN. Stikli kalpos ne tikai kā dekoratīvs elements, bet arī iespēja sabiedriskā transporta pasažieriem patverties no mainīgiem laikapstākļiem un tie, drošības nolūkos, ir aplīmēti ar vizuāliem elementiem.
Jau ziņots, ka 2012.gadā Siguldā tika atklāta rekonstruētā dzelzceļa stacijas ēka, laukums, Laimas pulkstenis, kā arī izveidots stāvlaukums un satiksmes mezgls, lai apvienotu transporta kustības funkcijas vienā ēkā – Siguldas dzelzceļa staciju un autoostu. Projekta izmaksas – aptuveni 1,2 miljoni latu.
© www.sigulda.lv
vispār jau ja kādam salst - brauciet ar privātiem auto, autobusi jau tā pārpildīti, jūsu netrūks. Par to salšanu un gaidīšanu, vēl lielāka problēma ir pārbāztie autobusi, īpaši no rītdiem un šad tad vakaros, manuprāt būtu jānorīko vismaz 2-3 reisi klāt pa dienu, jo šitā mīcīšanās ir apnikusi, cilvēki, kas pēc siguldas kāpj iekšā var necerēt uz sēdēšanu, un braucot no Rīgas SAO vēl jo vairāk, parasti jau visi dabon stāvēt pēc VEF tilta.
vismaz 30% braukšanas no rīta, vakarā autobusā visā garumā stāv cilvēki, tas nav normāli, ja ir nauda ko ieguldīt, tad labāk par tādām lietām padomāt.
Labdien!
AS „CATA” izpilddirektors Andrejs Malkavs informē, ka maršrutā „Sigulda – Rīga” reiss lielākoties tiek apkalpots ar tūrisma klases autobusiem, kuri pilnībā nodrošina pasūtītāja noteiktās komforta prasības.
Darba dienās atsevišķos rīta un vakara reisos, daļai maršrutu starppieturās iekāpjošajiem pasažieriem ir jāizmanto stāvvietas, kaut autobusos ir 46 līdz 53 sēdvietas un 16 līdz 23 stāvvietas. Tā kā starp Siguldu un Rīgu darba dienās ir 14 vietējās un 31 starppilsētu nozīmes reisi, to kopējā vestspēja ir pilnīgi pietiekama un šādā situācijā atklāt papildu reisus nav ekonomiski pamatojams.
Ar cieņu www.sigulda.lv administrācija
pa lielam jau tā diezgan izmesta nauda, vismaz pagaidām, nu nav tas ieguvums tik liels lai tam tērētu 10k Ls. Pie mums ir tik vējains laiks, īpaši ziemā, parasti pūš no visām pusēm, un tāda siena aizsargā tikai no vienas puses.
Liek kaut trīs sienas, es tāpat centīšos nokļūt precīzi kad autobuss piebrauc, nevis ārā gaidīt.
Turpinot Anitas iesākto, gribētos piebilst, ka arī posms no perona līdz tirgum ir neapgaismots un iedzīvotājiem, kas dzīvo šai pus sliedēm, ir prātīgi jāiet pa tumsu. Rudenī it sevišķi, kad jāuzmanās no peļķēm un ziemā no ledus.
Varbūt ne tieši par autoostu, bet drīzāk par nokļūšanu stacijā/autoostā - tiem, kas dzīvo sliedēm "otrā pusē", "Šokolādes" virzienā, katru reizi nākas iet no pārejas gar sliedēm pa to dubļaini -sniegaino neapgaismoto sliežu malu. Cien. dome, kad plānots sakārtot šo posmu? Pieņemu, ka projektā nebija paredzēts, ka cilvēki tur staigā, iespējams, tā ir dzc nodalījuma josla utt, bet tā ir vienīgā iespēja nokļūt līdz stacijai un šī posma stāvoklis liecina, ka to izmanto ievērojams skaits cilvēku. Varētu taču uzlikt barjeru gar sliedēm un kaut kā civilizēti to sakārtot, vai ne?
Atvainojos, ka ierakstu to pašu ko diskusiju sadaļā. Bet tēma tiešām ir ļoti svarīga: "Šķiet, ka tikko uzstādītie pretvēja aizsargstikli arī neko nedod. Vējš pūš joprojām un cilvēki turpina salt. Iesaku uzstādīt pie stacijas ēkas webkameru, ar kuras palīdzību stacijās zālē uz liela ekrāna būtu redzams viss kas notiek autobusu atiešanas vietās. Tad cilvēki varētu mierīgi uzturēties siltajā iekštelpā un īstajā brīdī doties uz autobusa pieturu."
Labdien!
Paldies par ieteikumu. Siguldas novada pašvaldība izvērtēs iespēju uzstādīt web kameru pasažieru ērtībām.
Ar cieņu www.sigulda.lv administrācija
Diez vai arī tas daudz dos, jo lielākā daļa ir gatava 20 minūtes salt, lai tikai pirmie iestūķētos autobusā.
Nu diezvai būs liels labums no šitā...bet vismaz kaut kas....Projektētājs, laikam , tikai ar džipu braukā.