×

Lai šī tīmekļvietne darbotos, tā izmanto nepieciešamās sīkdatnes. Ar Jūsu piekrišanu papildus šajā vietnē var tikt izmantotas statistikas un sociālo mediju sīkdatnes:
- Statistikas sīkdatnes (nepieciešamas, lai uzlabotu vietnes darbību un lietošanas pieredzi);
- Sociālo mediju sīkdatnes (nepieciešamas Facebook autorizācijai, video skatījumiem).

Jūs varat piekrist visām sīkdatnēm, noklikšķinot uz pogas “Piekrītu visām sīkdatnēm” vai veikt atsevišķu sīkdatņu izvēli, noklikšķinot uz pogas “Tikai analītiskajām sīkdatnēm” vai “Tikai sociālo mēdīju sīkdatnēm”.

Ja tīmekļa vietnes lietotājs noklikšķina uz pogas “Nepiekrītu”, tīmekļa vietnē saglabājas tikai nepieciešamās sīkdatnes, kuras ir nepieciešamas, lai nodrošinātu tīmekļa vietnes darbību un kuru izmantošanai nav nepieciešams iegūt lietotāja piekrišanu.

Lai uzzinātu vairāk par mūsu sīkdatņu politiku, lūdzam noklikšķināt uz pogas “Vairāk informācijas”.

Piektdiena, 26. aprīlis
Šodien sveicam: Alīna, Sandris, Rūsiņš
Laika ziņas: Sigulda 0℃, Z vējš 0 m/s
e.sigulda.lv
A- A A+ T T


2014-01-28
Aicina darbā Administratīvās pārvaldes Klientu apkalpošanas nodaļas vadītāju

Siguldas novada pašvaldības mērķis ir turpināt uzlabot klientu apkalpošanas kvalitāti, paplašināt sniegto pakalpojumu klāstu un nodrošināt ērtāku pakalpojumu pieejamību, līdz ar to ir izveidota jauna struktūrvienība – Klientu apkalpošanas nodaļa. 

Ja jūs:
•    esat orientēts uz klientu un rezultātiem;
•    esat pozitīva personība;
•    spējat organizēt komandas darbu un iedvesmot komandu;
•    esat atbildīgs, ar augstu pienākuma apziņu.

Ja jums:
•    piemīt labas saskarsmes, komunikācijas un sadarbības prasmes;
•    ir pieredze klātienes klientu apkalpošanā ne mazāk kā 5 gadus;
•    ir augstākā izglītība;
•    ir pieredze vadošā amatā ne mazāk kā 3 gadus;
•    ir vēlme un pieredze darboties neatlaidīgi un sasniegt izaicinošus mērķus;
•    ir teicamas latviešu valodas, labas krievu un angļu valodas zināšanas;
•    ir teicamas prasmes darbā ar datoru (MS Office).
 
Mēs uzticēsim jums:
•     vadīt un organizēt Klientu apkalpošanas nodaļas darbu;
•     uzraudzīt un vadīt klientu apkalpošanas procesus pašvaldībā;
•     iniciēt efektīvus klientu apkalpošanas risinājumus;
•    piedalīties pašvaldības klientu apkalpošanas stratēģijas izstrādē;
•     izstrādāt stratēģijai atbilstošu Klientu apkalpošanas standartu un īstenot tā ieviešanu;
•    apkalpot pašvaldības Pakalpojumu centra klientus un sniegt informāciju par pašvaldības  darbību, sniegtajiem pakalpojumiem, to saņemšanas kārtību, procedūru un  nepieciešamajiem dokumentiem;
•    sadarboties ar citām pašvaldības struktūrvienībām un iestādēm, uzturēt aktuālās  informācijas apriti.

Piedāvājam jums:
•    iespēju strādāt draudzīgā kolektīvā ar atsaucīgiem kolēģiem un ieinteresētu vadību;
•    ieguldītajam darbam atbilstošu atalgojumu;
•    sociālās garantijas.


Ja Jums ir augsti standarti klientu apkalpošanā, tad lūdzam elektroniski sūtīt CV un motivācijas vēstuli ar norādi KLIENTU APKALPOŠANAS NODAĻAS VADĪTĀJS uz e-pasta adresi: kristine.simanovica@sigulda.lv līdz 2014.gada 10.februārim vai iesniegt personīgi Siguldas novada pašvaldības Administratīvajā pārvaldē, Pils ielā 16, Siguldā.
Informācija uzziņām pa tālruni: 67385946.


© www.sigulda.lv




KOMENTĀRI
Lai pievienotu komentāru nepieciešams būt reģistrētam lietotājam vai reģistrēties!


Pasākumi