×

Lai šī tīmekļvietne darbotos, tā izmanto nepieciešamās sīkdatnes. Ar Jūsu piekrišanu papildus šajā vietnē var tikt izmantotas statistikas un sociālo mediju sīkdatnes:
- Statistikas sīkdatnes (nepieciešamas, lai uzlabotu vietnes darbību un lietošanas pieredzi);
- Sociālo mediju sīkdatnes (nepieciešamas Facebook autorizācijai, video skatījumiem).

Jūs varat piekrist visām sīkdatnēm, noklikšķinot uz pogas “Piekrītu visām sīkdatnēm” vai veikt atsevišķu sīkdatņu izvēli, noklikšķinot uz pogas “Tikai analītiskajām sīkdatnēm” vai “Tikai sociālo mēdīju sīkdatnēm”.

Ja tīmekļa vietnes lietotājs noklikšķina uz pogas “Nepiekrītu”, tīmekļa vietnē saglabājas tikai nepieciešamās sīkdatnes, kuras ir nepieciešamas, lai nodrošinātu tīmekļa vietnes darbību un kuru izmantošanai nav nepieciešams iegūt lietotāja piekrišanu.

Lai uzzinātu vairāk par mūsu sīkdatņu politiku, lūdzam noklikšķināt uz pogas “Vairāk informācijas”.

Ceturtdiena, 18. aprīlis
Šodien sveicam: Laura, Jadviga
Laika ziņas: Sigulda 0℃, Z vējš 0 m/s
e.sigulda.lv
A- A A+ T T

Pasākumi

Pedagogu metodiskā konference “Problēma – kā to risināt?” Siguldas Valsts ģimnāzijā

20. oktobris 09.00

20. oktobrī notiks vispārizglītojošo skolu pedagogu metodiskā tiešsaistes konference “Problēma – kā to risināt?”. Tiesšaistes konferencē piedalīsies pedagogi, eksperti un profesori no Sigulda Valsts ģimnāzijas, Siguldas pilsētas vidusskolas, kā arī Jelgavas Valsts ģimnāzijas, Rīgas Tehniskā universitātes, Latvijas Universitātes un Starpnozaru izglītības inovāciju centra. Par dalību konferencē dalībnieki saņems pedagogu profesionālās pilnveides apliecību.

Lai piedalītos konferencē, nepieciešama reģistrācija, kas noris līdz 18. oktobrim, aizpildot pieteikuma anketu šeit

Konferences programma

9.00 – 9.10

Konferences atklāšana

Dr. sc. admin., Siguldas Valsts ģimnāzijas direktors Rūdolfs Kalvāns

9.10 – 10.10

Vai problēmrisināšana ir problēma?

Mg. biol., bioloģijas skolotāja, Siguldas novada pašvaldības priekšsēdētāja vietniece Līga Sausiņa,

Siguldas Valsts ģimnāzija

10.20 – 11.50

No problēmām līdz jaunām iespējām

Prof., Dr. paed. Karine Oganisjana,

Rīgas Tehniskā universitāte

11.50 – 12.50

Pusdienu pārtraukums

13.00 – 14.30

Darbnīcas

Darbs ar talantīgajiem izglītojamajiem matemātikā un dabas zinātnēs

Talantīgo bērnu īpašības un metodiski paņēmieni darbā ar tiem. Konkrēti piemēri, kā arī neliels praktisks uzdevums.

Prof., Dr. paed. Karine Oganisjana,

Rīgas Tehniskā universitāte

Kā pedagogam veidot profesionālo pārliecību par sevi

Pašrefleksijas nozīme pedagoga darbā, lai aktivētu iekšējas resursus, saglabātu objektīvi kritisku pieeju, attīstītu sociāli emocionālās prasmes 

Dr. psych., prof. Baiba Martinsone,

Latvijas Universitāte

Kā veidot labu mācību uzdevumu izpratnes padziļināšanai sākumskolā

Darbnīcā kopīgi domāsim par to, kā  skolēniem mācīt prasmi skaidrot un pamatot, kā izveidot labu uzdevumu  skolēnu izpratnes padziļināšanai.

Mg., LU SIIC eksperte Ilze Cīrule,

Starpnozaru izglītības inovāciju centrs

Kritiskā domāšana matemātikas stundās

“Skola2030” eksperte, matemātikas skolotāja Liene Krieviņa,

Jelgavas Valsts ģimnāzija

Uzdevumi skolēnu izpratnes padziļināšanai un kritiskās domāšanas attīstīšanai

 

Mg. hum. Liene Ozoliņa,

Franču licejs, Starpnozaru izglītības inovāciju centrs

Problēmrisināšanas prasmju attīstīšana tehnoloģiju jomas priekšmetos ikdienā

Darbnīcas ietvaros apskatīsim, kādā kontekstā Tehnoloģiju mācību jomas priekšmetos mācīt problēmrisināšanas prasmes skolēniem, kādas stratēģijas iespējams izmantot un kā vērtēt skolēnu problēmrisināšanas prasmes. Aplūkosim piemērus, kā Tehnoloģiju mācību jomas priekšmetos izskatās uzdevumi, kas skolēniem attīsta problēmrisināšanas prasmes, un kopīgi veidosim piemērus un atgādni skolotājiem uzdevumu plānošanai.

“Skola 2030” Tehnoloģiju mācību jomas vecākais eksperts Edgars Bajaruns

Siguldas pilsētas vidusskola

Kā tikt dziļāk apgūstot dabaszinības sākumskolā

Darbnīcā uz konkrētu dabaszinību tēmu (1., 2., 3.kl.)  bāzes pilnveidosim prasmi papildināt un pielāgot esošo mācību līdzekļu uzdevumus un veidot jaunus uzdevumus  (gan vingrinājumu procesam, gan noslēguma vērtēšanai), lai rosinātu skolēnus domāt dziļāk. Pārrunāsim, kā izvērtēt skolēnu atbildes un kā veidot uzdevumu jautājumus, lai palīdzētu skolēnam demonstrēt apgūto.

Mag. paed., LU SIIC eksperte Iveta Irbe,

Starpnozaru izglītības inovāciju centrs

Kādi ir problēmrisināšanas uzdevumi un kā tos risināt

Nevienam nepatīk problēma, bet tā ir mūsu dzīves sastāvdaļa. Nodarbības laikā pedagogiem tiks sniegta izpratne par problēmrisināšanas uzdevumu identificēšanu un risināšanu kā prasmi, ko vajag pielietot ikdienas mācību procesā. Būs iespēja iepazīties ar uzdevumiem dabaszinātnēs un matemātikā, kuros skolēniem ir jādomā un jārisina problēmas, kā arī pašiem izmēģināt dažādas problēmrisināšanas stratēģijas.

Fizikas skolotāja Solvita Lapiņa,

Siguldas Valsts ģimnāzija

Kā matemātikā sākumskolā mācīt prasmi domāt dziļāk

Darbnīcā kopīgi domāsim, darbosimies un spriedīsim, kā skolēni apgūst praktisku prasmi – leņķa mērīšanu. Kādi uzdevumi dod iespēju pārliecināties, vai skolēniem ir izpratne par pašu procesu, darbības veikšanas algoritmu, šīs prasmes izmantošanu jaunā kontekstā, un kā veidot starppriekšmetu saikni

Dr. math., LU SIIC vadošā pētniece Ilze France,

Starpnozaru izglītības inovāciju centrs

Pasākumi