×

Lai šī tīmekļvietne darbotos, tā izmanto nepieciešamās sīkdatnes. Ar Jūsu piekrišanu papildus šajā vietnē var tikt izmantotas statistikas un sociālo mediju sīkdatnes:
- Statistikas sīkdatnes (nepieciešamas, lai uzlabotu vietnes darbību un lietošanas pieredzi);
- Sociālo mediju sīkdatnes (nepieciešamas Facebook autorizācijai, video skatījumiem).

Jūs varat piekrist visām sīkdatnēm, noklikšķinot uz pogas “Piekrītu visām sīkdatnēm” vai veikt atsevišķu sīkdatņu izvēli, noklikšķinot uz pogas “Tikai analītiskajām sīkdatnēm” vai “Tikai sociālo mēdīju sīkdatnēm”.

Ja tīmekļa vietnes lietotājs noklikšķina uz pogas “Nepiekrītu”, tīmekļa vietnē saglabājas tikai nepieciešamās sīkdatnes, kuras ir nepieciešamas, lai nodrošinātu tīmekļa vietnes darbību un kuru izmantošanai nav nepieciešams iegūt lietotāja piekrišanu.

Lai uzzinātu vairāk par mūsu sīkdatņu politiku, lūdzam noklikšķināt uz pogas “Vairāk informācijas”.

Sestdiena, 27. aprīlis
Šodien sveicam: Tāle, Raimonda, Raina, Klementīne
Laika ziņas: Sigulda 0℃, Z vējš 0 m/s
e.sigulda.lv
A- A A+ T T


2015-05-21
Uzņēmēji piedalās seminārā par mārketingu un komunikāciju

Trešdien, 20.maijā, P/A „Siguldas Attīstības aģentūra” sadarbībā ar Latvijas Lauku konsultācijas centra Siguldas nodaļu rīkoja praktisko darbnīcu „Mārketinga un komunikācijas tendences 2015”.

Par semināra tēmas aktualitāti liecināja aktīvā interesentu pieteikšanās dalībai darbnīcā.

Darbnīcu vadīja pieredzējušas komunikācijas ekspertes Lolita Ozoliņa un Liene Kupča. Semināra diena pagāja ar saukli „Diena, lai spridzinātu & spridzinātu Siguldā”.

Semināra laikā tika apskatītas tādas tēmas kā emocionālā inteliģence, pakalpojuma dizaina process, organizācija kā sistēma un vadītāja loma tajā u.c. Treneri uzsvēra, ka mazo uzņēmumu priekšrocības ir dinamika un efektivitāte. Runājot par komunikāciju ar klientu, uzsvars tika likts uz to, ka tai ir jābūt personīgai, mērķiecīgai un pārdomātai.

Radošās diskusijās, īsās lekcijās un darba grupās darbnīcas dalībnieki ieguva informāciju par mārketinga komunikācijas tendencēm, idejas sava uzņēmuma pilnveidošanai, praktiskus padomus un izpratni par klientorientētību kā komunikācijas disciplīnu klientu noturēšanā un piesaistē.

Paldies semināra vadītājiem un aktīvajiem dalībniekiem!

Informāciju sagatavoja:
Uzņēmējdarbības atbalsta punkta vadītāja
Ina Stupele


© www.sigulda.lv




KOMENTĀRI
Lai pievienotu komentāru nepieciešams būt reģistrētam lietotājam vai reģistrēties!


Apskatīt komentārus

Pasākumi