×

Lai šī tīmekļvietne darbotos, tā izmanto nepieciešamās sīkdatnes. Ar Jūsu piekrišanu papildus šajā vietnē var tikt izmantotas statistikas un sociālo mediju sīkdatnes:
- Statistikas sīkdatnes (nepieciešamas, lai uzlabotu vietnes darbību un lietošanas pieredzi);
- Sociālo mediju sīkdatnes (nepieciešamas Facebook autorizācijai, video skatījumiem).

Jūs varat piekrist visām sīkdatnēm, noklikšķinot uz pogas “Piekrītu visām sīkdatnēm” vai veikt atsevišķu sīkdatņu izvēli, noklikšķinot uz pogas “Tikai analītiskajām sīkdatnēm” vai “Tikai sociālo mēdīju sīkdatnēm”.

Ja tīmekļa vietnes lietotājs noklikšķina uz pogas “Nepiekrītu”, tīmekļa vietnē saglabājas tikai nepieciešamās sīkdatnes, kuras ir nepieciešamas, lai nodrošinātu tīmekļa vietnes darbību un kuru izmantošanai nav nepieciešams iegūt lietotāja piekrišanu.

Lai uzzinātu vairāk par mūsu sīkdatņu politiku, lūdzam noklikšķināt uz pogas “Vairāk informācijas”.

Piektdiena, 26. aprīlis
Šodien sveicam: Alīna, Sandris, Rūsiņš
Laika ziņas: Sigulda 0℃, Z vējš 0 m/s
e.sigulda.lv
A- A A+ T T


2015-09-25
Klientu apkalpošanas nodaļas vadītāja vakance

Siguldas novada Dome aicina darbā uz noteiktu laiku Klientu apkalpošanas nodaļas vadītāju. Ja Jums ir augsti standarti klientu apkalpošanā, tad lūdzam sūtīt CV un motivācijas vēstuli ar norādi „Klientu apkalpošanas nodaļas vadītājs/-a” elektroniski uz e-pasta adresi kristine.simanovica@sigulda.lv līdz 4.oktobrim vai iesniegt personīgi Siguldas novada pašvaldībā, Pils ielā 16, Siguldā. Informācija uzziņām pa tālruni 67970852.






Ja jūs:

  • esat orientēts uz klientu un rezultātiem;
  • esat pozitīva personība;
  • spējat organizēt komandas darbu un iedvesmot komandu;
  • pārzināt informācijas tehnoloģijas;
  • esat atbildīgs, ar augstu pienākuma apziņu.

Ja jums:

  • piemīt labas saskarsmes, komunikācijas un sadarbības prasmes;
  • ir pieredze klātienes klientu apkalpošanā ne mazāk kā 5 gadus;
  • ir augstākā izglītība;
  • ir pieredze vadošā amatā ne mazāk kā 3 gadus;
  • ir vēlme un pieredze darboties neatlaidīgi un sasniegt izaicinošus mērķus;
  • ir teicamas latviešu valodas, labas krievu un angļu valodas zināšanas;
  • ir teicamas prasme darbā ar datoru (MS Office).

Mēs uzticēsim jums:

  •  vadīt un organizēt Klientu apkalpošanas nodaļas darbu;
  •  uzraudzīt un vadīt klientu apkalpošanas procesus pašvaldībā;
  •  iniciēt efektīvus klientu apkalpošanas risinājumus;
  •  pārraudzīt un attīstīt pašvaldības e-pakalpojumus;
  • piedalīties pašvaldības klientu apkalpošanas stratēģijas izstrādē;
  •  izstrādāt stratēģijai atbilstošu Klientu apkalpošanas standartu un īstenot tā ieviešanu;
  • apkalpot pašvaldības Pakalpojumu centra klientus un sniegt informāciju par pašvaldības darbību, sniegtajiem pakalpojumiem, to saņemšanas kārtību, procedūru un nepieciešamajiem dokumentiem;
  • sadarboties ar citām pašvaldības struktūrvienībām un iestādēm, uzturēt aktuālās informācijas apriti.

Piedāvājam jums:

  • iespēju strādāt draudzīgā kolektīvā ar atsaucīgiem kolēģiem un ieinteresētu vadību;
  • ieguldītajam darbam atbilstošu atalgojumu;
  • sociālās garantijas.

© www.sigulda.lv




KOMENTĀRI
Lai pievienotu komentāru nepieciešams būt reģistrētam lietotājam vai reģistrēties!


Apskatīt komentārus

Pasākumi