Siguldas novada Dome aicina darbā Informācijas tehnoloģiju nodaļas vadītāju, savukārt Siguldas Pilsētas trasē šobrīd ir aktuālas četras vakances – pieejamas divas sniega ģeneratoru operatora un divas trases uzrauga vakances. Visām piecām vakancēm iespējams pieteikties līdz 23.decembrim.
Siguldas Pilsētas trase aicina darbā sniega ģeneratoru operatoru (2 vakances):
Galvenie darba pienākumi:
- veikt darbu ar sniega ģeneratoriem, atbilstoši tehnoloģiskajai shēmai;
- lietot sniega ģeneratoru tehniskajām prasībām atbilstošus ekspluatācijas materiālus;
- pārvietot un uzstādīt sniega ģeneratorus atbilstoši konkrētajiem meteoroloģiskajiem apstākļiem;
- konstatēt darba procesā radušās tehniskās novirzes un novērst tās;
- ievērot vispārējos darba drošības un ugunsdrošības noteikumus;
- uzraudzīt un uzturēt Pilsētas trases teritorijā esošās būves, iekārtas un mehānismus savas kompetences ietvaros;
- uzraudzīt un uzturēt tīrību un kārtību Pilsētas trases teritorijā;
- veikt citus uzdevumus pēc vadītāja norādījuma savas kompetences ietvaros.
Prasības pretendentam:
- pamatprasmes un iemaņas atslēdznieku darbā;
- prasme elementāri novērtēt iekārtu tehnisko stāvokli;
- augsta atbildības sajūta par veicamā darba rezultātu;
- iespēja pildīt darba pienākumus nakts stundās un svētku dienās;
- pamatprasmes lietot informācijas tehnoloģijas;
- spēja plānot savu laiku un kontrolēt darba procesus;
- precizitāte, operativitāte, augsta atbildības izjūta.
SIA „Olimpiskais centrs „Sigulda”” piedāvā:
- iespēju strādāt vienā no Latvijas labākajām kalnu slēpošanas trasēm;
- interesantu un atbildīgu darbu aizraujošā komandā;
- sociālās garantijas.
Gaidīsim Jūsu CV un pieteikuma vēstuli ar norādi „Sniega operators” līdz 23.decembrim uz e-pastu vents.balodis@sigulda.lv. Darbavieta: SIA „Olimpiskais centrs „Sigulda””, Peldu iela 1, Sigulda, Siguldas novads, LV 2150. Tālrunis informācijai 29484815 (Vents Balodis, SIA „Olimpiskais centrs „Sigulda”” izpilddirektors).
______________________________
Siguldas Pilsētas trase aicina darbā trases uzraugu (2 vakances):
Galvenie darba pienākumi:
- uzraudzīt un uzturēt trases pacēlāju darbu atbilstoši tehnoloģiskajai shēmai, kā arī tehniskajām, darba drošības un Latvijas likumdošanas prasībām;
- lietot trases pacēlāju tehniskajām prasībām atbilstošus ekspluatācijas materiālus;
- uzraudzīt un uzturēt Pilsētas trases teritorijā tīrību un kārtību;
- konstatēt darba procesā radušās tehniskās novirzes un novērst tās;
- ievērot vispārējos darba drošības un ugunsdrošības noteikumus;
- veikt citus uzdevumus pēc vadītāja norādījuma savas kompetences ietvaros;
- nodrošināt laipnu un atsaucīgu attieksmi pret klientiem un apmeklētājiem.
Prasības pretendentam:
- pamatprasmes un iemaņas atslēdznieku darbā;
- prasme elementāri novērtēt pacēlāju tehnisko stāvokli;
- augsta atbildības sajūta par veicamā darba rezultātu;
- iespēja pildīt darba pienākumus nakts stundās un svētku dienās;
- pamatprasmes lietot informācijas tehnoloģijas;
- spēja plānot savu laiku un kontrolēt darba procesus;
- precizitāte, operativitāte, augsta atbildības izjūta.
SIA „Olimpiskais centrs „Sigulda”” piedāvā:
- iespēju strādāt vienā no Latvijas labākajām kalnu slēpošanas trasēm;
- interesantu un atbildīgu darbu aizraujošā komandā;
- sociālās garantijas.
Gaidīsim Jūsu CV un pieteikuma vēstuli ar norādi „Trases uzraugs” līdz 23.decembrim uz e-pastu: vents.balodis@sigulda.lv. Darbavieta: SIA „Olimpiskais centrs „Sigulda””, Peldu iela 1, Sigulda, Siguldas novads, LV 2150. Tālrunis informācijai 29484815 (Vents Balodis, SIA „Olimpiskais centrs „Sigulda”” izpilddirektors).
______________________________
Siguldas novada Dome aicina darbā Informācijas tehnoloģiju nodaļas vadītāju. Pieteikuma dokumentus lūdzam sūtīt līdz 10.janvārim uz e-pastu kristine.simanovica@sigulda.lv vai pastu Siguldas novada Dome, Pils iela 16, Sigulda, LV-2150. Dokumentus šajā adresē var iesniegt arī personīgi. Uzziņas pa tālruni 67970852.
Obligātās prasības pretendentiem:
- augstākā izglītība informācijas tehnoloģiju jomā;
- vismaz piecu gadu pieredze līdzīga darba pienākumu veikšanā iestādē vai uzņēmumā ar vismaz 100 apkalpojamām datortehnikas vienībām un datorsistēmām ar vismaz 100 lietotāju skaitu;
- pieredze jaunāko tehnoloģiju pārzināšana IP videonovērošanas sistēmu jomā;
- pieredze serveru administrācijā ar Windows Server, Ubuntu Server un Synology operētājsistēmām;
- Mikrotik tīkla aparatūras un programmatūras pārzināšana;
- pieredze darbā ar konfidenciālu un ierobežotas pieejas informāciju;
- labas krievu un ļoti labas angļu valodas zināšanas profesionālās terminoloģijas pārzināšanai;
- B kategorijas autovadītāja apliecība.
Vēlamās prasības pretendentiem:
- maģistra grāds informācijas tehnoloģiju jomā;
- Mikrotik sertifikācija tiks uzskatīta par priekšrocību;
- e-pastu platformu, nginxweb serveru un ar to saistīto servisu, Docker vizualizācijas risinājumu ieviešana un administrēšana UNIX serveriem;
- datorsistēmu un datortīklu drošības pārbaužu pārzināšana un pārbaudes metodoloģija, CEH, Mile2 vai līdzīga sertifikācija šajā jomā tiks uzskatīta par priekšrocību;
- pieredze Amazon AWS sistēmu risinājumu izveidē un administrēšanā;
- vismaz 5 gadu programmēšanas un sistēmu projektēšanas pieredze PHP programmēšanas valodā ar Laravel framework ietvaru vai Java/Scala programmēšanas valodās web un lokālu aplikāciju izstrādē. Sertifikācija kādā no šīm programmēšanas valodām tiks uzskatīta par priekšrocību;
- pieredze web bāzētu programmatūras risinājumu izstrādē izmantojot node.js ar NPM, LESS\SASS, Redis, socket.io, memcached tehnoloģijām;
- praktiska pieredze darbā ar un tehniskas zināšanas par RFID risinājumiem un bezkontakta karšu risinājumiem (Calypso, Mifare).
Galvenie darba pienākumi:
- plānot, organizēt un kontrolēt struktūrvienības darbu;
- izstrādāt jaunas un attīstīt esošās datorsistēmas un programmatūru pašvaldības struktūrvienībām;
- uzturēt darba kārtībā pašvaldības informācijas tehnoloģiju infrastruktūru un nodrošināt tās nepārtrauktu un kvalitatīvu funkcionēšanu un attīstību.
- veikt pašvaldības struktūrvienībās izmantoto datorsistēmu, programmatūras un datu bāzu pārraudzīšanu un administrēšanu;
- izstrādāt un aktualizēt struktūrvienības darbību reglamentējošos dokumentus;
- izstrādāt tehniskās specifikācijas un organizēt ar nozari saistītos pašvaldības iepirkumus un sekot to ieviešanai;
- sagatavot, plānot un iesniegt Finanšu pārvaldē nepieciešamo līdzekļu pieprasījumu savā pārvaldībā esošās un citu pašvaldības struktūrvienību un iestāžu datortehnikai, vadīt un uzraudzīt tā izpildi;
- pārvaldīt struktūrvienības rīcībā esošos materiālos un finanšu resursus, nodrošināt to apsaimniekošanu, racionālu un lietderīgu izlietošanu;
- veikt saraksti ar institūcijām, sadarbības partneriem, klientiem, sagatavot atbildes iesniegumiem savas kompetences ietvaros.
Piedāvājam:
- dinamisku un atbildīgu darbu;
- atbilstošu atalgojumu un sociālās garantijas.
Iesniedzamie dokumenti:
- motivācijas vēstule ar norādi “Informācijas tehnoloģiju nodaļas vadītājs”;
- dzīves gājuma, izglītības un darba pieredzes apraksts (CV).
© www.sigulda.lv