Siguldas novada pašvaldība ir vienojusies ar Valsts ieņēmumu dienestu (VID) par sadarbību, kas paredz novadniekiem iespēju pieteikt vairākus VID pakalpojumus: iesniegt nosūtīšanai uz VID gada ienākumu deklarācijas, iesniegt iesniegumus par elektroniskajām algas nodokļu grāmatiņām, kā arī veikt iedzīvotāju ienākuma nodokļa atvieglojumu reģistrēšanu vai anulēšanu. Pakalpojumu centra darbinieki sniegs arī atbalstu darbam ar VID EDS (elektroniskās deklarēšanās sistēmu).
Jau ziņots: kopš šī gada vasaras novadniekiem pašvaldības Pakalpojumu centrā trešdienās no plkst.9.00 līdz 14.30 ir iespēja noformēt un saņemt pases un personas apliecības, pieteikties paātrinātai pasu saņemšanai pēc divām dienām Rīgā, kā arī saņemt dažādas Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes izziņas.
Pašvaldība turpina sarunas ar vairākām citām valsts iestādēm, lai vienotos par iespēju to pakalpojumus novada iedzīvotājiem vismaz reizi nedēļā saņemt Siguldā, iespējami tuvāk savai dzīvesvietai.
© www.sigulda.lv