Ceturtdiena, 28. maijs
Šodien sveicam: Vilis, Vilhelms
Laika ziņas: Sigulda +10.6℃, ZR vējš 1.1 m/s
e-pakalpojumi
A- A A+


2020-04-06
Pašvaldības pakalpojumus iedzīvotāji turpina saņemt gan klātienē, gan neklātienē

Kopš 16. marta Siguldas novada pašvaldība aicināja novadniekus pašvaldības pakalpojumus saņemt attālināti portālā e.sigulda.lv, samazinot klātienes klientu apkalpošanu Pakalpojumu centrā. Ārkārtējās situācijas laikā pašvaldībā saņemti 116 e-pakalpojumu pieteikumi. Pakalpojumu centrs, kur vienuviet iespējams saņemt lielāko daļu pašvaldības pakalpojumu, darbdienās strādā no 10.00 līdz 12.00 un ārkārtējās situācijas laikā apkalpojis 158 klātienes klientus, ievērojot visus piesardzības pasākumus.

Klientu apkalpošanas speciālisti informē, ka ārkārtējās situācijas laikā galvenajā kasē apkalpoti 176 klātienes klienti. Atgādinām, ka pašvaldība pieņēmusi lēmumu pagarināt nekustamā īpašuma nodokļa termiņa apmaksu bez soda procentu aprēķina līdz 15. novembrim, tādēļ aicinām izvērtēt nepieciešamību doties uz Pakalpojumu centru veikt apmaksu. Aicinām to darīt tīmeklī – latvija.lv un epakalpojumi.lv portālos, kā arī internetbankā, ievadot rēķina numuru un norādīto apmaksas informāciju. Konsultācijas iespējams saņemt, rakstot uz e-pasta adresi kristine.berze@sigulda.lv vai zvanot uz tālruņa numuru 67385830.

Laikā no 16. marta Pakalpojumu centrā palielinājies apkalpoto klientu skaits pa tālruni. Vidēji dienā klientu apkalpošanas speciālisti atbild uz 17 tālruņa zvaniem par dažādām pašvaldības pārziņā esošām sfērām. Attālināti komunikācija ar iedzīvotājiem turpinās arī tīmekļa vietnes www.sigulda.lv sadaļā “Vēstule pašvaldībai”, kur ārkārtējās situācijas laikā atbildēts uz 17 iedzīvotāju jautājumiem.

Apkopotie dati liecina, ka pašvaldības pakalpojumu portālu e.sigulda.lv lielākoties izvēlas ģimenes ar bērniem. No pieteiktajiem 116 e-pakalpojumiem, populārākie ir: “Pieteikt bērnu pašvaldības pirmsskolas izglītības iestāžu rindā”, “Saņemt vai atjaunot daudzbērnu ģimenes statusu”, e-pakalpojumi par nekustamā īpašuma nodokļa administrēšanu, “Saņemt izziņu par personas deklarēto dzīvesvietu”, “Pieteikties skolēnu nodarbinātības projektam” un citi. Februārī e.sigulda.lv tika izveidots jauns e-pakalpojums “Pabalsta piešķiršana par bērna piedzimšanu”, kas dod iespēju vecākiem attālināti pieteikties vienreizējā pašvaldības pabalsta saņemšanai. Ārkārtējās situācijas laikā 12 ģimenes šo pabalstu pieteikušas elektroniski, kas ir trīsreiz vairāk nekā februārī.

Patlaban Klientu apkalpošanas pārvaldes speciālisti sadarbībā ar Informāciju tehnoloģiju nodaļas kolēģiem strādā pie jaunu e-pakalpojumu izveides pašvaldības pakalpojumu portālā e.sigulda.lv, lai piedāvātu klientiem iespējas pašvaldības pakalpojumus pieteikt attālināti. Šobrīd e-pakalpojumu portāls papildināts ar vairākiem jauniem e-pakalpojumiem: “Pieteikties dalībai pašvaldības organizētajā izsolē”, “Nekustamā īpašuma nodokļa pārskatīšana par neapstrādātu lauksaimniecībā izmantojamo zemi”, “Pieteikties pašvaldības zemes nomai (fiziskai personai)”, kā arī “Sadalīt termiņos nekustamā īpašuma nodokļa parādu”.

Klientu apkalpošanas centra darbinieki atgādina par iespēju konsultācijas saņemt attālināti, pasargājot ikvienu no mums un saudzējot līdzcilvēku veselību. Tālrunis saziņai ar pašvaldību ir 80000388, e-pasts: pasts@sigulda.lv. Pasta kastītē pie Pakalpojuma centra durvīm ir iespēja atstāt iesniegumus.


© www.sigulda.lv




KOMENTĀRI
Lai pievienotu komentāru nepieciešams būt reģistrētam lietotājam vai reģistrēties!


Apskatīt komentārus

Pasākumi

       Maijs 2020       
1 23
45 6 7 8 9 10
11121314 15 1617
18192021222324
2526 2728 29 3031