×

Lai šī tīmekļvietne darbotos, tā izmanto nepieciešamās sīkdatnes. Ar Jūsu piekrišanu papildus šajā vietnē var tikt izmantotas statistikas un sociālo mediju sīkdatnes:
- Statistikas sīkdatnes (nepieciešamas, lai uzlabotu vietnes darbību un lietošanas pieredzi);
- Sociālo mediju sīkdatnes (nepieciešamas Facebook autorizācijai, video skatījumiem).

Jūs varat piekrist visām sīkdatnēm, noklikšķinot uz pogas “Piekrītu visām sīkdatnēm” vai veikt atsevišķu sīkdatņu izvēli, noklikšķinot uz pogas “Tikai analītiskajām sīkdatnēm” vai “Tikai sociālo mēdīju sīkdatnēm”.

Ja tīmekļa vietnes lietotājs noklikšķina uz pogas “Nepiekrītu”, tīmekļa vietnē saglabājas tikai nepieciešamās sīkdatnes, kuras ir nepieciešamas, lai nodrošinātu tīmekļa vietnes darbību un kuru izmantošanai nav nepieciešams iegūt lietotāja piekrišanu.

Lai uzzinātu vairāk par mūsu sīkdatņu politiku, lūdzam noklikšķināt uz pogas “Vairāk informācijas”.

Svētdiena, 5. maijs
Šodien sveicam: Ģirts, Ģederts
Laika ziņas: Sigulda 0℃, Z vējš 0 m/s
e.sigulda.lv
A- A A+ T T


2021-11-15
Pašvaldība atsāk pakalpojumu sniegšanu klātienē “zaļajā režīmā”; aicinām pakalpojumus izmantot attālināti

Lai ierobežotu koronavīrusa Covid-19 izplatību un rūpētos par iedzīvotāju veselību, pašvaldības pakalpojumus klientu apkalpošanas centros Siguldā, Allažos, Raganā, Mālpilī un Morē, kā arī Būvvaldē, Teritorijas attīstības pārvaldē un Sociālajā dienestā no 15. novembra pašvaldība atsāk klātienes klientu apkalpošanu un, kā to nosaka normatīvie akti, klātienes pakalpojumus iedzīvotāji varēs saņemt tikai epidemioloģiski drošā vidē jeb “zaļajā režīmā”. Dzimtsarakstu nodaļas pakalpojumus būs iespēja klātienē saņemt tikai pēc iepriekšēja pieraksta, savukārt Bāriņtiesa, ņemot vērā darbinieku pašizolāciju, apmeklētājus konsultēs tikai attālināti. Atgādinām, ka Inčukalna klientu apkalpošanas centrs tehnisku iemeslu dēļ šobrīd apmeklētājiem ir slēgts.

Epidemioloģiski drošā vidē jeb “zaļajā režīmā” novada iedzīvotājiem ir pieejami pašvaldības klientu apkalpošanas centri.

Apmeklētāju pieņemšanas laiks pašvaldības Pakalpojumu centrā Raiņa ielā 3:

  • pirmdienās: plkst. 8.00–18.00;
  • otrdienās: plkst. 8.00–17.00;
  • trešdienās: plkst. 8.00–17.00;
  • ceturtdienās: plkst. 8.00–18.00;
  • piektdienās: plkst. 8.00–14.00.

Klientu apkalpošanas centros Mālpilī, Raganā, Allažos un Morē:

  • pirmdienās: plkst. 8.00–13.00 un plkst. 14.00–18.00;
  • otrdienās: plkst. 8.00–13.00 un plkst. 14.00–17.00;
  • trešdienās: plkst. 8.00–13.00 un plkst. 14.00–17.00;
  • ceturtdienās: plkst. 8.00–13.00 un plkst. 14.00–18.00;
  • piektdienās: plkst. 8.00–14.00.

Atgādinām, ka klientu apkalpošanas centros bez maksas ir iespēja saņemt Covid-19 sertifikātu tām personām, kurām nav iespēju autentificēties ar kādu no drošas piekļuves līdzekļiem (internetbanka, eID karte, mobile ID) tīmekļvietnē www.covid19sertifikats.lv.

Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes (PMLP) Rīgas 1. nodaļas Siguldas filiāle trešdienās turpina sniegt klātienes pakalpojumus pēc iepriekšēja pieraksta. Klātienes pakalpojumi tiek sniegti arī tām personām, kurām nav vakcinācijas vai pārslimošanas sertifikāta. Pieteikties PMLP pakalpojumiem iespējams tīmekļa vietnē www.pmlp.gov.lv vai zvanot uz tālruņa numuru 67829750.

Dzimtsarakstu nodaļa klātienē sniedz tos pakalpojumus, kurus attālināti sniegt nav iespējams – bērna dzimšanas fakta reģistrāciju, miršanas fakta reģistrāciju, laulības reģistrāciju, kā arī pieņems vārda, uzvārda vai tautības ieraksta maiņas iesniegumus. Iesniegumus par laulības noslēgšanu var iesniegt tikai elektroniski Latvijas pilsoņi un Latvijas nepilsoņi, parakstītus ar diviem drošiem elektroniskiem parakstiem. Iespēja pieprasīt un saņemt pakalpojumus attālināti var, izmantojot portālu latvija.lv vai rakstot e-pastu, parakstītu ar drošu elektronisko parakstu. Lai saņemtu Dzimtsarakstu nodaļas pakalpojumus Siguldā, iedzīvotājiem iepriekš jāpiesakās, zvanot uz tālruņa numuriem 67385829, 67973300 vai 66912901, savukārt, lai saņemtu Dzimtsarakstu nodaļas pakalpojumus Krimuldas pagasta Raganā, lūdzam zvanīt uz tālruņa numuru 29252960. Mālpils pagastā Dzimtsarakstu nodaļas apmeklētāju pieņemšanu plānots uzsākt 23. novembrī. Pakalpojumu saņemšanai Mālpilī jāpiesakās, zvanot uz tālruņa numuriem 67970886 vai 67385829.

Dzimtsarakstu nodaļas apmeklētāju pieņemšanas laiki Siguldā, Pils ielā 16:

  • otrdienās: plkst. 10.00–13.00 un plkst. 14.00–17.00;
  • trešdienās: plkst. 8.00–13.00;
  • ceturtdienās: plkst. 14.00–18.00;
  • piektdienās: plkst. 9.00–11.00.

Dzimtsarakstu nodaļas apmeklētāju pieņemšanas laiki Mālpilī, Nākotnes ielā 1 (no 23. novembra):

  • otrdienās: plkst. 9.00–13.00 un plkst. 14.00–17.00;
  • ceturtdienās: plkst. 9.00–13.00.

Bāriņtiesas darbinieki apmeklētājus turpina konsultēt attālināti. Ārkārtas gadījumos klātienē klienti, kuri varēs uzrādīt sadarbspējīgu Covid-19 sertifikātu, tiks apkalpoti tikai pēc iepriekšēja pieraksta, piesaistot speciālistus no Mālpils vai Krimuldas Bāriņtiesas. Ārkārtējās situācijas laikā netiks veiktas notariālās darbības. Ar Bāriņtiesu iespējams sazināties, zvanot uz tālruņa numuru 67970846 vai rakstot uz e-pasta adresi barintiesa@sigulda.lv. Bāriņtiesa aicina visus dokumentus un iesniegumus ievietot pastkastītē, kas atrodas pie Siguldas novada Bāriņtiesas ieejas durvīm, Raiņa ielā 3, Siguldā.

Sociālais dienests klātienē klientus pieņem tikai pēc iepriekšēja pieraksta noteiktos pieņemšanas laikos. Pieņemšanas laiki apskatāmi šeit. Klātienē tiks apkalpoti tikai tie klienti, kuri varēs uzrādīt sadarbspējīgu Covid-19 sertifikātu. Sociālais dienests aicina visus dokumentus un iesniegumus ievietot pastkastītēs, kas atrodas pie visām Sociālā dienesta klientu apkalpošanas vietām novadā. Papildu informācija par Sociālā dienesta darbu un palīdzības saņemšanas iespējām pieejama, zvanot uz tālruņa numuriem 67385298, 67800966, 67381454 vai rakstot uz e-pasta adresi socialais.dienests@sigulda.lv.

Lai sazinātos ar Teritorijas attīstības pārvaldes speciālistiem, aicinām zvanīt uz tālruņa numuru 67971372 vai 22433647, savukārt ar Būvvaldes speciālistiem – zvanot uz tālruņa numuru 67800956 vai 22433054. Konsultācijas iespējams saņemt zvanot pa bezmaksas tālruni 80000388 vai pašvaldības speciālistu tālruņiem. Tāpat iedzīvotāji aicināti pieteikt pakalpojumus portālā e.sigulda.lv, portālā latvija.lv vai izmantot tīmekļa vietni bis.gov.lv. Nepieciešamības gadījumā tiek nodrošināta klātienes pieņemšana epidemioloģiski drošā vidē jeb “zaļajā režīmā” un pēc pieraksta. 

Atgādinām, ka Siguldas novada pašvaldības pakalpojumi attālināti pieejami pašvaldības pakalpojumu portālā e.sigulda.lv, savukārt portālā latvija.lv attālināti var saņemt arī valsts pārvaldes pakalpojumus. Iesniegumu vai dokumentu, kas adresēts pašvaldībai un parakstīts ar drošu elektronisku parakstu, aicinām sūtīt uz pašvaldības oficiālo e-pasta adresi pasts@sigulda.lv.

Saziņai ar pašvaldību aicinām zvanīt uz bezmaksas tālruņa numuru 80000388 vai rakstīt uz e-pasta adresi pasts@sigulda.lv. Tāpat ar pašvaldības speciālistiem iespējams sazināties, rakstot uz viņu e-pastu adresēm. Informācijas apmaiņa ar iedzīvotājiem notiek arī pašvaldības tīmekļa vietnē www.sigulda.lv pakalpojumā “Vēstule pašvaldībai”, kā arī sociālo tīklu vietnēs FacebookTwitter un Instagram.

Aicinām novadniekus atbildīgi izturēties pret noteiktajiem ierobežojumiem! Samazinoties saslimstībai un stabilizējoties epidemioloģiskajai situācijai, klientu apkalpošana un darbs klātienē pakāpeniski atsāksies.

Informācijai par aktuālākajiem Ministru kabineta noteiktajiem drošības pasākumiem var sekot līdzi tīmekļa vietnē www.covid19.gov.lv.


© www.sigulda.lv


Pasākumi