×

Lai šī tīmekļvietne darbotos, tā izmanto nepieciešamās sīkdatnes. Ar Jūsu piekrišanu papildus šajā vietnē var tikt izmantotas statistikas un sociālo mediju sīkdatnes:
- Statistikas sīkdatnes (nepieciešamas, lai uzlabotu vietnes darbību un lietošanas pieredzi);
- Sociālo mediju sīkdatnes (nepieciešamas Facebook autorizācijai, video skatījumiem).

Jūs varat piekrist visām sīkdatnēm, noklikšķinot uz pogas “Piekrītu visām sīkdatnēm” vai veikt atsevišķu sīkdatņu izvēli, noklikšķinot uz pogas “Tikai analītiskajām sīkdatnēm” vai “Tikai sociālo mēdīju sīkdatnēm”.

Ja tīmekļa vietnes lietotājs noklikšķina uz pogas “Nepiekrītu”, tīmekļa vietnē saglabājas tikai nepieciešamās sīkdatnes, kuras ir nepieciešamas, lai nodrošinātu tīmekļa vietnes darbību un kuru izmantošanai nav nepieciešams iegūt lietotāja piekrišanu.

Lai uzzinātu vairāk par mūsu sīkdatņu politiku, lūdzam noklikšķināt uz pogas “Vairāk informācijas”.

Pirmdiena, 29. aprīlis
Šodien sveicam: Vilnis, Raimonds, Laine
Laika ziņas: Sigulda 0℃, Z vējš 0 m/s
e.sigulda.lv
A- A A+ T T


2022-01-10
Pērn par 37% pieaudzis e-pakalpojumu pieteikumu skaits

2021. gada 1. oktobrī Siguldas novada pašvaldība uzsāka darbu jaunajā struktūrā pēc administratīvi teritoriālās reformas. Lai arī pašvaldības administrācijā tika veiktas izmaiņas, iedzīvotājiem pašvaldības pakalpojumu saņemšana tika nodrošināta jau esošajās klientu apkalpošanas vietās. Papildus tam Mālpils, Inčukalna, Krimuldas un Lēdurgas pagasta iedzīvotājiem tika paplašinātas iespējas saņemt pašvaldības pakalpojumus, izmantojot iespēju tos saņemt attālināti pakalpojumu portālā e.sigulda.lv. Līdz ar to arī 2021. gadā, līdzīgi kā iepriekšējos gados, saņemto e-pakalpojumu pieteikumu skaits ir audzis – pērn saņemti 3213 e-pakalpojumu pieteikumi, kas ir par 37% vairāk nekā 2020. gadā. Pašvaldības pakalpojumu portālā e.sigulda.lv šobrīd pieejami vairāk nekā 35 e-pakalpojumi, ko attālināti var pieteikt ikviens novada iedzīvotājs.

Populārākie pašvaldības e-pakalpojumi pagājušajā gadā:

Tāpat 2021. gadā Siguldas novada pašvaldības Pakalpojumu centrā par gandrīz 40% palielinājies saņemto zvanu skaits. Visvairāk jautājumu saņemti saistībā ar novadu reformu un iespēju saņemt sadarbspējīgu vakcinācijas, testēšanas vai pārslimošanas sertifikātu. Klātienē iespēju saņemt vakcinācijas, testēšanas vai pārslimošanas sertifikātu tām personām, kurām nav iespēju autentificēties ar kādu no drošas piekļuves līdzekļiem (internetbanka, eID karte, mobile ID) tīmekļvietnē www.covid19sertifikats.lv izmantojuši 3741 novadnieks visos klientu apkalpošanas punktos novada teritorijā.

Jau vairākus gadus Mālpilī, Inčukalnā un Raganā darbojas vienotie valsts un pašvaldības klientu apkalpošanas centri (VPVKAC), kur iedzīvotāji vienkopus var pieteikt atsevišķus pieprasītākos valsts un pašvaldības pakalpojumus. Novada VPVKAC vidēji mēnesī apkalpo 220 klientus un šogad visu VPVKAC vidējais apkalpoto klientu skaits mēnesī ir par 21% lielāks nekā 2020. gadā. Populārākie valsts pārvaldes pakalpojumi VPVKAC pagājušajā gadā bija:

  • Covid-19 sertifikāta izsniegšana ar klienta pilnvarojumu;
  • gada ienākumu deklarāciju pieņemšana;
  • slimības pabalsta piešķiršana vai pārrēķināšana;
  • vecuma pensijas pārrēķināšana sakarā ar uzkrāto pensijas kapitālu;
  • apbedīšanas pabalsta piešķiršana vai pārrēķināšana.

Šī gada sākumā arī Siguldas novada pašvaldības Pakalpojumu centrs un Mores pagasta klientu apkalpošanas centrs tiks pārveidots par VPVKAC, kas iedzīvotājiem ļaus saņemt plašāku valsts pārvaldes pakalpojumu klāstu tuvāk savai dzīvesvietai.

Iedzīvotāju ērtībām katru gadu tiek papildināts pašvaldības pakalpojumu klāsts. Aicinām arī turpmāk sazināties ar pašvaldību attālināti, izmantojot pašvaldības pakalpojumu portālu e.sigulda.lv. Sazināties ar klientu apkalpošanas centru darbiniekiem iespējams arī pa tālruni:

  • bezmaksas informatīvo tālruni 80000388 (Siguldas novada pašvaldības Pakalpojumu centrs);
  • 67976868 – Krimuldas VPVKAC;
  • 67869145 – Mālpils VPVKAC;
  • 66954820 – Inčukalna VPVKAC;
  • 67970260 – Allažu klientu apkalpošanas centrs;
  • 64147240 – Mores klientu apkalpošanas centrs.

Iesniegumu, kas adresēts pašvaldībai un parakstīts ar drošu elektronisko parakstu, var sūtīt uz pašvaldības oficiālo e-pasta adresi pasts@sigulda.lv. Atgādinām, ka e-paraksts personas apliecībā (eID kartē) un eParaksts mobile risinājumā tiek nodrošināts neierobežotu reižu skaitu un ir bez maksas.

Valstī izsludinātās ārkārtējās situācijas laikā pašvaldības klientu apkalpošanas centri apmeklētājus klātienē pieņem tikai epidemioloģiski drošā vidē jeb “zaļajā režīmā”. Atgādinām, ka pašvaldības saziņa ar iedzīvotājiem notiek arī sociālo tīklu vietnēs FacebookTwitter un Instagram, kā arī tīmekļa vietnē www.sigulda.lv.


© www.sigulda.lv




KOMENTĀRI
Lai pievienotu komentāru nepieciešams būt reģistrētam lietotājam vai reģistrēties!


Apskatīt komentārus

Pasākumi