Pēc vairāk nekā divu mēnešu pārtraukuma Siguldas novada pašvaldības Pakalpojumu centrā Raiņa ielā 3, Siguldā, no marta vidus atgriezīsies Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes (PMLP) speciālisti, sniedzot iespēju Siguldas novada iedzīvotājiem noformēt un saņemt pasi un personas apliecību jeb eID.
Pēc Siguldas novada pašvaldības vadības sarunām ar PMLP vadību, abpusēji vienojoties, tika rasts risinājums, kā turpmāk nodrošināt iedzīvotājiem nozīmīgo pakalpojumu – pases un eID kartes noformēšanu un izsniegšanu Siguldā, no vienas darbdienas apkalpošanu palielinot uz piecām darbdienām.
Siguldas pašvaldība aktīvi iesaistījās, lai palīdzētu PMLP nodrošināt pakalpojumu Siguldas iedzīvotājiem – piedāvāja atbalstu telpu nodrošināšanā, informatīvu palīdzību darbinieku meklēšanā un citu atbalstu.
“Esmu gandarīts, ka mums izdevās vienoties ar Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes priekšnieci Mairu Rozi ne tikai atjaunot Siguldas nodaļas darbību, bet to paplašināt un pilnveidot. Uzskatu, ka šis ir lielisks piemērs, kā valsts pārvaldē divas institūcijas var sadarboties, lai domātu plašāk un strādātu iedzīvotāju labā, kuriem tagad nebūs jātērē laiks un nauda, dodoties uz Rīgu saņemt pakalpojumu,” skaidro Siguldas novada pašvaldības domes priekšsēdētājs Uģis Mitrevics.
PMLP ir pieņēmusi darbā divus jaunus darbiniekus, tādējādi palielinot iepriekšējo pakalpojumu sniegšanas jaudu Siguldā, un turpmāk pakalpojumus būs iespējams saņemt nevis tikai vienu reizi nedēļā, kā tas bija līdz pērnā gada nogalei, bet katru darbdienu. Tas sniegs iespēju daudz plašākam Siguldas iedzīvotāju skaitam, noformēt personu apliecinošos dokumentus.
Plašāka informācija par datumu, kad plānots sākt darbu, pieteikšanās kārtību un darba laiku, tuvākajā laikā tiks publicēta pašvaldības informatīvajos kanālos.
Jau ziņots, ka 2021. gada laikā, kad PMLP pakalpojumi Siguldā tika nodrošināti vienu dienu nedēļā, kopumā tika apkalpoti turpat 2000 klienti.
© www.sigulda.lv
Apskatīt komentārus