×

Lai šī tīmekļvietne darbotos, tā izmanto nepieciešamās sīkdatnes. Ar Jūsu piekrišanu papildus šajā vietnē var tikt izmantotas statistikas un sociālo mediju sīkdatnes:
- Statistikas sīkdatnes (nepieciešamas, lai uzlabotu vietnes darbību un lietošanas pieredzi);
- Sociālo mediju sīkdatnes (nepieciešamas Facebook autorizācijai, video skatījumiem).

Jūs varat piekrist visām sīkdatnēm, noklikšķinot uz pogas “Piekrītu visām sīkdatnēm” vai veikt atsevišķu sīkdatņu izvēli, noklikšķinot uz pogas “Tikai analītiskajām sīkdatnēm” vai “Tikai sociālo mēdīju sīkdatnēm”.

Ja tīmekļa vietnes lietotājs noklikšķina uz pogas “Nepiekrītu”, tīmekļa vietnē saglabājas tikai nepieciešamās sīkdatnes, kuras ir nepieciešamas, lai nodrošinātu tīmekļa vietnes darbību un kuru izmantošanai nav nepieciešams iegūt lietotāja piekrišanu.

Lai uzzinātu vairāk par mūsu sīkdatņu politiku, lūdzam noklikšķināt uz pogas “Vairāk informācijas”.

Pirmdiena, 13. maijs
Šodien sveicam: Irēna, Irīna, Ira, Iraīda
Laika ziņas: Sigulda 0℃, Z vējš 0 m/s
e.sigulda.lv
A- A A+ T T


2023-11-29
Pasta pakalpojumi savā dzīvesvietā pēc pieprasījuma pieejami Siguldas novadā

“Latvijas Pasts” uzsāk informatīvu kampaņu par pasta pakalpojumu saņemšanu savā dzīvesvietā pēc pieprasījuma, tādējādi skaidrojot iedzīvotājiem, ka pastnieks var nodrošināt klienta dzīvesvietā tos pašus pakalpojumus, kas pieejami pasta nodaļās. Klientiem ne vienmēr ir jāizvēlas doties uz pasta nodaļu, īpaši, ja līdz tai ir mērojams tāls ceļš.  Šo risinājumu uzņēmums piedāvā klientiem apdzīvotās teritorijās ārpus lielajām pilsētām, un tas ir bez papildu samaksas.

Siguldas novadā šādas vietas ir Inčukalnā, Jūdažos, Allažos un Morē. Visu apdzīvoto vietu sarakstu, kur var saņemt pasta pakalpojumus savā dzīvesvietā pēc pieprasījuma aicinām skatīt šeit. Pieteikt pastnieka apmeklējumu savā dzīvesvietā, kā arī noskaidrot citus interesējošos jautājumus var katru darbdienu, sazinoties ar “Latvijas Pasta” Klientu centru pa tālruņa numuru: 27008001 vai 67008001, kā arī rakstot uz e-pastu: info@pasts.lv.

“Klienti no mums sagaida izdevīgus, drošus un ērtus pakalpojumus. Ar kampaņas palīdzību vēlamies mainīt iedzīvotāju priekšstatu par pasta pakalpojumu pieejamību. Izvērtējot mūsu klientu vajadzības, piedāvājam dažādus veidus, kā saņemt pasta pakalpojumus – ar pakomātu starpniecību, dodoties uz nodaļām vai klienta dzīvesvietā pēc pieprasījuma. Individuāla pastnieka vizīte mājās ir īpaši draudzīgs pasta pakalpojumu sniegšanas veids klientiem ārpus lielajām pilsētām,” pauž “Latvijas Pasta” valdes priekšsēdētāja Beāte Krauze-Čebotare.

Pastnieks klienta dzīvesvietā sniedz tos pašus pakalpojumus, kas pieejami pasta nodaļā: vēstuļu korespondences un pasta paku sūtījumu piegādi, pieņemšanu un nosūtīšanu; pastmarku un aplokšņu iegādi; preses izdevumu abonēšanu; naudas pārvedumu un pensijas saņemšanu; komunālo un citu rēķinu apmaksu; iemaksas pasta norēķinu sistēmas kontā u.c.

“Latvijas Pasta” stratēģiskās pārmaiņas ietver gan efektīvu un kvalitatīvu pakalpojumu ieviešanu, gan uzlabojumus sūtījumu piegādēs un klientu apkalpošanā. Saskaņā ar klientu paradumiem, konkrētas apdzīvotas teritorijas iedzīvotāju skaitu un pasta pakalpojumu izmantošanas apjomu, pasta pakalpojumi tiek sniegti pasta nodaļās, pasta pakalpojumu sniegšanas vietās vai ar pastnieka starpniecību klienta dzīvesvietā.


© www.sigulda.lv


Pasākumi