×

Lai šī tīmekļvietne darbotos, tā izmanto nepieciešamās sīkdatnes. Ar Jūsu piekrišanu papildus šajā vietnē var tikt izmantotas statistikas un sociālo mediju sīkdatnes:
- Statistikas sīkdatnes (nepieciešamas, lai uzlabotu vietnes darbību un lietošanas pieredzi);
- Sociālo mediju sīkdatnes (nepieciešamas Facebook autorizācijai, video skatījumiem).

Jūs varat piekrist visām sīkdatnēm, noklikšķinot uz pogas “Piekrītu visām sīkdatnēm” vai veikt atsevišķu sīkdatņu izvēli, noklikšķinot uz pogas “Tikai analītiskajām sīkdatnēm” vai “Tikai sociālo mēdīju sīkdatnēm”.

Ja tīmekļa vietnes lietotājs noklikšķina uz pogas “Nepiekrītu”, tīmekļa vietnē saglabājas tikai nepieciešamās sīkdatnes, kuras ir nepieciešamas, lai nodrošinātu tīmekļa vietnes darbību un kuru izmantošanai nav nepieciešams iegūt lietotāja piekrišanu.

Lai uzzinātu vairāk par mūsu sīkdatņu politiku, lūdzam noklikšķināt uz pogas “Vairāk informācijas”.

Piektdiena, 26. aprīlis
Šodien sveicam: Alīna, Sandris, Rūsiņš
Laika ziņas: Sigulda 0℃, Z vējš 0 m/s
e.sigulda.lv
A- A A+ T T


2013-04-12
Kampaņā „Uzslavē labu servisu” atzinīgi novērtē Siguldas novada pašvaldību

Piektdien, 12.aprīlī, Siguldas novada pašvaldība kampaņas "Uzslavē labu servisu" apbalvošanas ceremonijā saņēmusi trīs nominācijas. Siguldas novada pašvaldība atzīta kā Sabiedrībai draudzīgākā pašvaldība, Uzņēmumiem draudzīgākā pašvaldība un Sabiedrībai draudzīgākā pašvaldību iestāde e-pakalpojumos.

Siguldas novada pašvaldība kopš 2008.gada, kad tika atvērts pašvaldības Pakalpojumu centrs, pievērš uzmanību klientu kvalitatīvai apkalpošanai un pakalpojumu pieejamības nodrošināšanai visā novada teritorijā. Tāpat pašvaldība lielu vērību pievērš komunikācijai ar novadniekiem, rīkojot regulāras tikšanās ar iedzīvotājiem un uzņēmējiem, īstenojot Latvijā unikālo – Siguldas novadā deklarēto iedzīvotāju identifikācijas karšu projektu, iniciējot akciju „Dāvini ideju domei”, izveidojot Tūrisma uzņēmēju konsultatīvo padomi, sadarbojoties ar uzņēmējiem un organizācijām dažādu pasākumu un aktivitāšu organizēšanā, rīkojot pasākumus, kas sniedz atbalstu dažādām auditorijām, piemēram, Veselības dienas un Jaundzimušo sumināšanas pasākumus, veicinot atgriezenisko saiti sociālajos tīklos, kā arī uzklausot iedzīvotājus, sniedzot atbildes uz jautājumiem un aicinot līdzdarboties pašvaldības aktivitātēs.

„Mūsu pašvaldība vairākus gadus ir attīstījusies, lai pēc iespējas kvalitatīvāk strādātu ikvienā pašvaldības kompetences jomā, mūsu iedzīvotāju labākai dzīvei. Saņemtie novērtējumi ir labs stimuls turpināt pilnveidoties un mums visiem strādāt labāk, jo darāmā vēl ir ļoti daudz”, par iegūtajiem novērtējumiem kampaņā "Uzslavē labu servisu" saka Siguldas novada Domes priekšsēdētājs Uģis Mitrevics.

Jau ziņots, ka no 1.līdz 31.martam jau devīto reizi Latvijā norisinājās kampaņa „Uzslavē labu servisu!”. Kampaņu, kas līdzvērtīga Vislatvijas vērienīgam pētījumam par klientu servisu valsts pārvaldes un privātā sektora iestādēs, veidoja divas vienlīdz būtiskas sadaļas – sabiedrības uzslavas un klientu servisa novērtējums, ko veica kampaņas sadarbības partneris DIVE Latvija, Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kameras un Latvijas Informācijas un komunikācijas tehnoloģijas asociācijas eksperti.

Latvijas uzņēmumi un iestādes, kas sniedz izcilu klientu servisu, ko atzinīgi novērtējusi sabiedrība un eksperti caur kvalitatīvo novērtējumu, tiek apbalvoti ar Labsserviss.lv kvalitātes zīmi “Klienti mūs uzslavē 2013”. Turpmāk arī Siguldas novada pašvaldības klientu apkalpošanas vietās tiks izvietota kvalitātes zīme “Klienti mūs uzslavē 2013”.


© www.sigulda.lv




KOMENTĀRI
Lai pievienotu komentāru nepieciešams būt reģistrētam lietotājam vai reģistrēties!


Apskatīt komentārus

Pasākumi