×

Lai šī tīmekļvietne darbotos, tā izmanto nepieciešamās sīkdatnes. Ar Jūsu piekrišanu papildus šajā vietnē var tikt izmantotas statistikas un sociālo mediju sīkdatnes:
- Statistikas sīkdatnes (nepieciešamas, lai uzlabotu vietnes darbību un lietošanas pieredzi);
- Sociālo mediju sīkdatnes (nepieciešamas Facebook autorizācijai, video skatījumiem).

Jūs varat piekrist visām sīkdatnēm, noklikšķinot uz pogas “Piekrītu visām sīkdatnēm” vai veikt atsevišķu sīkdatņu izvēli, noklikšķinot uz pogas “Tikai analītiskajām sīkdatnēm” vai “Tikai sociālo mēdīju sīkdatnēm”.

Ja tīmekļa vietnes lietotājs noklikšķina uz pogas “Nepiekrītu”, tīmekļa vietnē saglabājas tikai nepieciešamās sīkdatnes, kuras ir nepieciešamas, lai nodrošinātu tīmekļa vietnes darbību un kuru izmantošanai nav nepieciešams iegūt lietotāja piekrišanu.

Lai uzzinātu vairāk par mūsu sīkdatņu politiku, lūdzam noklikšķināt uz pogas “Vairāk informācijas”.

Piektdiena, 26. aprīlis
Šodien sveicam: Alīna, Sandris, Rūsiņš
Laika ziņas: Sigulda 0℃, Z vējš 0 m/s
e.sigulda.lv
A- A A+ T T


2015-05-15
Siguldas novada pašvaldība piedalās akcijā „Dienas bez rindām”

Latvijā no 14.maija līdz 21.maijam pirmo reizi norisinās akcija „Dienas bez rindām”, kuras laikā vairāk nekā 80 valsts un pašvaldību iestādes, arī Siguldas novada pašvaldība, konsultēs iedzīvotājus un uzņēmējus par e-pakalpojumu lietošanu. Akcijas laikā iedzīvotāji un uzņēmēji aicināti vērsties Siguldas novada pašvaldības Pakalpojumu centrā, lai saņemtu individuālas konsultācijas par portāla e.sigulda.lv lietošanu, kā arī lai saņemtu palīdzību interesējošā e-pakalpojuma izmantošanā.

Jau ziņots, ka 31.martā tika atklāts Siguldas novada pašvaldības pakalpojumu portāls e.sigulda.lv, kurā novadnieki var saņemt 16 pašvaldības e-pakalpojumus, iegūt informāciju par pašvaldībā piedāvātajiem pakalpojumiem, to saņemšanas kārtību, nepieciešamajiem dokumentiem, kā arī iesniedzamajām veidlapām.

„Ieradums un bailes ir daži no biežākajiem šķēršļiem, kas kavē e-pakalpojumu apguvi. Tāpēc „Dienas bez rindām” ir pasākums, lai iedrošinātu iedzīvotājus un uzņēmējus apgūt e-pakalpojumus, piemēram, uzzināt, kādi elektroniskie pakalpojumi ir pieejami savā pašvaldībā, kādas formalitātes līdz ar bērna piedzimšanu var nokārtot attālināti, kā sākt lietot eID kartē iekļauto e-parakstu. Turklāt vēlamies atgādināt, ka šaubu vai neskaidrību gadījumā vienmēr var jautāt padomu e-pakalpojuma sniedzējam,” akcijas mērķi skaidro Arnis Daugulis, Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas valsts sekretāra vietnieks informācijas un komunikācijas tehnoloģiju jautājumos, norādot, ka šobrīd jau katrs otrais valsts pakalpojums ir pieejams elektroniski, bet plānots, ka līdz gada beigām kopumā iedzīvotājiem būs pieejami vairāk nekā 300 e-pakalpojumi. Ar valsts e-pakalpojumu sarakstu var iepazīties šeit.

Valsts pārvaldes e-pakalpojumus var saņemt portālā www.latvija.lv, valsts pārvaldes iestāžu tīmekļu vietnēs un arī uz iestādes oficiālo e-pasta adresi nosūtot ar drošu elektronisko parakstu parakstītu veidlapu vai iesniegumu. Valsts e-pakalpojumu lietošanai primāri nepieciešams tikai dators un interneta pieslēgums, bet, lai izmantotu tos e-pakalpojumus, kam nepieciešama lietotāja identificēšana, var izmantot internetbanku datus vai eID karti jeb personu apliecinošo dokumentu, ko izsniedz Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde.
 

Siguldas novada pašvaldības pakalpojumu portāla lietošanas instrukcija.


© www.sigulda.lv




KOMENTĀRI
Lai pievienotu komentāru nepieciešams būt reģistrētam lietotājam vai reģistrēties!


Apskatīt komentārus

Pasākumi