Ar dalību starptautiskajās tūrisma izstādēs “F.RE.E” un “Adventur” turpinās 2016.gada tūrisma izstāžu sezona, kuras laikā ar zīmolu “Enter Gauja” tiek popularizēts vienots tūrisma piedāvājums Gaujas Nacionālajā parkā kopā ar jauno akciju “Sakrāj savu piedzīvojumu stāstu”.
Turpinot attīstīt "Enter Gauja" jeb Gaujas Nacionālo parku kā vienotu tūrisma galamērķi, deviņu novadu pašvaldības kopā ar 50 uzņēmējiem ir izveidojušas akciju "Sakrāj savu piedzīvojumu stāstu". Akcijas laikā ceļotāji, apmeklējot 60 tūrisma objektus un izmantojot to pakalpojumus, iegūs šī objekta unikālo kreļļu elementu. Šos elementus, pievienojot akcijas ķēdītei ar "Enter Gauja" simbolu, izveidojas unikāls suvenīrs - stāstu krelles, kas kļūs par neiztrūkstošu ceļojuma un piedzīvojumu atgādinājumu. Akcija sāksies šī gada 1.maijā un ilgs līdz 1.septembrim, vai kamēr kreļļu elementi būs pieejami uzņēmumos. Tūrisma izstādes laikā tās apmeklētāji varēs saņemt akcijas bukletu, iepazīties ar uzņēmumu piedāvājumu un sākt plānot ceļojumu.
Tūrisma izstādēs ceļotāji var iepazīties arī ar citiem informatīvajiem materiāliem - 30 dabas tūrisma maršrutiem, gastronomisko ceļvedi, ceļojumu stāsta grāmatu bērniem “Susuriņa piedzīvojumi Gaujas Nacionālajā parkā” un uzzināt visu par daudzveidīgajām aktīvās atpūtas iespējām Latvijas lielākājā un vecākajā nacionālajā parkā.
“Enter Gauja” apvieno stāstiem un noslēpumiem bagāto reģionu pašā Latvijas sirdī. Kopš neatminamiem laikiem tas bijis leģendāru dabas un cilvēku notikumu epicentrs. Vēstures elpu un dabas pirmatnīgumu šeit caurauž dzīva kultūras vide un daudzveidīgās aktīvās atpūtas iespējas. Informācija par “Enter Gauja” tūrisma piedāvājumiem iespējams atrast vietnē www.entergauja.com. Gaujas Nacionālā parka tūrisma zīmols tapis sadarbojoties tūrisma uzņēmējiem, deviņām pašvaldībām, Dabas aizsardzības pārvaldei un Vidzemes augstskolai, lai paaugstinātu konkurētspēju starptautiskā tirgū, palielinātu apmeklētāju uzturēšanās laiku, kā arī nodrošinātu ilgtspējīgu reģiona attīstību vienotā tūrisma galamērķī – Gaujas Nacionālajā parkā.
Jau iepriekš ziņots, ka 2013.gada sākumā tika atklāts jaunais tūrisma zīmols “Enter Gauja”, kas tapis LIAA atbalstītā projekta „Gaujas NP tūrisma klastera attīstība” ietvaros, kuru līdzfinansē tūrisma uzņēmēji un atbalsta parka teritorijā esošās pašvaldības.
Piedalīšanās tūrisma izstādēs un gadatirgos tiek organizēta sadarbībā ar LIAA un Eiropas Reģionālās attīstības fonda atbalstu.
© www.sigulda.lv
Saistītās ziņas:
Gaujas Nacionālā parka piedāvājumu popularizēs tūrisma izstādēs Vācijā
Siguldu un Gaujas Nacionālo parku popularizē Nīderlandē
Gaujas Nacionālā parka tūrisma klasteris uzsāk akciju “Sakrāj savu piedzīvojumu stāstu!”
GNP Informācijas centru apsaimniekos Siguldas Attīstības aģentūra