×

Lai šī tīmekļvietne darbotos, tā izmanto nepieciešamās sīkdatnes. Ar Jūsu piekrišanu papildus šajā vietnē var tikt izmantotas statistikas un sociālo mediju sīkdatnes:
- Statistikas sīkdatnes (nepieciešamas, lai uzlabotu vietnes darbību un lietošanas pieredzi);
- Sociālo mediju sīkdatnes (nepieciešamas Facebook autorizācijai, video skatījumiem).

Jūs varat piekrist visām sīkdatnēm, noklikšķinot uz pogas “Piekrītu visām sīkdatnēm” vai veikt atsevišķu sīkdatņu izvēli, noklikšķinot uz pogas “Tikai analītiskajām sīkdatnēm” vai “Tikai sociālo mēdīju sīkdatnēm”.

Ja tīmekļa vietnes lietotājs noklikšķina uz pogas “Nepiekrītu”, tīmekļa vietnē saglabājas tikai nepieciešamās sīkdatnes, kuras ir nepieciešamas, lai nodrošinātu tīmekļa vietnes darbību un kuru izmantošanai nav nepieciešams iegūt lietotāja piekrišanu.

Lai uzzinātu vairāk par mūsu sīkdatņu politiku, lūdzam noklikšķināt uz pogas “Vairāk informācijas”.

Pirmdiena, 29. aprīlis
Šodien sveicam: Vilnis, Raimonds, Laine
Laika ziņas: Sigulda 0℃, Z vējš 0 m/s
e.sigulda.lv
A- A A+ T T


2022-01-06
Atskats par “Rail Baltica” projekta īstenošanu

Aizvadītais gads bijis bagāts ar nozīmīgiem notikumiem gan dzelzceļa nozarē, gan “Rail Baltica” projekta īstenošanā. 2021. gadā “Rail Baltica” būvniecības darbi strauji paplašinājās un kļuva redzami Rīgas Centrālajā stacijā. Dzelzceļa infrastruktūra “Rail Baltica” šķēros arī Siguldas novada jeb Inčukalna pagasta teritoriju, kur uz dzelzceļa līnijas “Rail Baltica” plānots izbūvēt Vangažu reģionālo dzelzceļa staciju, pārvadu pār esošo dzelzceļa līniju “Rīga–Lugaži–valsts robeža” un pieslēgumu esošajam naftas terminālim. Pēc plānotās “Rail Baltica” dzelzceļa infrastruktūras izbūves, būtiski uzlabosies gan Rīgas, gan citu Latvijas novadu, kā arī citu Eiropas valstu galvaspilsētu sasniedzamība.

Turpmākajā piecgadē Latvijā un Baltijā tiks izbūvēts viens no vērienīgākajiem dzelzceļa infrastruktūras projektiem valstu pastāvēšanas vēsturē – “Rail Baltica”. Lai pārrunātu “Rail Baltica” projekta attīstību Inčukalna pagasta teritorijā, 2021. gada vasarā notika darba saruna starp satiksmes ministru Tāli Linkaitu, “Rail Baltica” projekta ieviesējiem un Siguldas novada pašvaldības domes vadību un atbildīgajiem speciālistiem.

Savukārt 2021. gadā rudenī iedzīvotāji tika aicināti piedalīties aptaujā, kuras mērķis bija noskaidrot sabiedrības redzējumu par reģionu dzelzceļa staciju nosaukumiem, lai tām dotu atbilstošākos, tālredzīgākos un iedzīvotāju sirdīm tuvākos nosaukumus. Ar aptaujas rezultātiem, kurā saņemti turpat 150 tūkstoši balsojumi un priekšlikumi, iedzīvotāji aicināti iepazīties, apmeklējot Eiropas Dzelzceļa līnijas tīmekļa vietni.

Atskatos uz paveikto, Satiksmes ministrija ir sagatavojusi video par “Rail Baltica” projektu ieviešanas gaitu 2021. gadā.

“Rail Baltica” ir ilgtspējīgs dzelzceļa transporta infrastruktūras projekts, kura mērķis ir integrēt Baltijas valstis Eiropas dzelzceļa tīklā. Projektā piedalās piecas Eiropas Savienības valstis – Polija, Lietuva, Latvija un Igaunija, netieši arī Somija, pagarinot maršrutu ar savienojumu Tallina–Helsinki. Baltijas valstīs plānots izbūvēt jaunu Eiropas standarta sliežu platuma (1435 milimetru) dzelzceļa līniju ar kopējo trases garumu 870 kilometri. Latvijā pamata trases garuma ir 265 kilometri.

Šobrīd uz “Rail Baltica” pamata līnijas Latvijā plānotas 16 reģionālās pieturas Salacgrīvā, Tūjā, Skultē, Vangažos, Sauriešos, pie Slāvu tilta, Torņakalnā, Zasulaukā, Imantā, Jaunmārupē, Olainē, Ķekavā, Salaspilī, Baldonē, Iecavā un Bauskā un viena jauna stacija Rīgā, Āgenskalnā pie Paula Stradiņa slimnīcas. Reģionālo staciju plānošana un projektēšana tiks veikta līdz 2023. gadam un tiks finansēta “Rail Baltica” projekta laikā. Plašāka informācija par projektu un tā aktualitātēm pieejama šeit.

Youtube

 


© www.sigulda.lv




KOMENTĀRI
Lai pievienotu komentāru nepieciešams būt reģistrētam lietotājam vai reģistrēties!


Apskatīt komentārus

Pasākumi